عصر امروز تعدادي از جوانان تهراني در تماس با بي‌بي‌سي فارسي با شعار 'مرگ بر انگليس' مجريان اين شبکه را منفعل و دست پاچه کردند .

به گزارش خبرنگار سياسي مشرق، عصر امروز دوشنبه در حالي که شبکه بي بي سي فارسي براي تحريک اغتشاشگران سه ساعت زودتر از ساعت معمول برنامه هاي خود را آغاز و با پخش شايعات مختلف سعي در بحراني جلوه دادن تهران داشتند، تعدادي از مردم تهران طي تماس هايي با اين شبکه، فضاي واقعي تهران را توصيف کردند.

عصر امروز مجري بي بي سي فارسي با قطع برنامه عادي، بر صفحه اين تلويزيون ظاهر شد و اعلام کرد که بي بي سي مي خواهد با يک شاهد عيني در يکي از خيابان هاي تهران گفت وگو و رويدادهاي تهران را از قول او بيان کند.
در اين هنگام يکي از جوانان تهراني در تماسي که با بي بي سي برقرار کرد، در گفتگويي زنده از مجري بي بي سي خواست که از طريق اين تماس، صداي مردم را بشنوند.
پس از استقبال مجري بي بي سي از اين تماس، صداي جمعيتي که شعار مي دادند از بي بي سي چندين بار به وضوح پخش شد که شعار مي دادند: " بي بي سي حيا کن، مملکتو رها کن"، "مرگ بر انگليس".
تا زماني که دست اندرکاران بي بي سي موفق شدند اين ارتباط صوتي را قطع کنند شعارها چندين بار پخش شد.
مجري برنامه هم که از اين رويداد نامطلوب دستپاچه شده بود، از بينندگان بي بي سي "عذر" خواست و گفت که چون در تهران خبرنگار ندارند چنين اتفاقي روي داده است!

وي پس از يک ميان برنامه، بار ديگر از مخاطبان بي بي سي عذرخواهي کرد اما در موضعي متفاوت گفت که درباره اين رويداد ديگر اظهار نظر نمي کند.
فيلم اين تماس و شعارهاي مردم عليه بي بي سي و انگليس در پيوست همين خبر قابل مشاهده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس