به گزارش مشرق ، حميد داود آبادي، طي مطلبي نوشت:قصد دارم عکس‌هايي کاملا منتشر نشده! از افرادي برايتان بگذارم که نه تنها مستحق فاتحه نيستند که...
قضاوت با خودتان.

من، نه تکليف بهشت و جهنم آدم‌ها را معلوم مي‌کنم نه از غيب خبر دارم. فقط بنا بر قضاوت تاريخ و عملکرد آشکار اشخاص، اين را مي‌گويم.

 

دسته اول:

افرادي که مارکسيست بوده و به کل وجود خدا را انکار کرده اند و چه بسا افراد زيادي به دليل راهنمايي هاي آنان از خدا روي گردان شده اند و بر اساس آموزه هاي قرآني، روز قيامت همينان مسئول انحراف پيروان خود هستند.

سرلشکر ارتش شاهنشاهي "احمد مقربي" که سالها جاسوس سرويس امنيتي اتحاد جماهير شوروي کمونيستي در ايران بود و سرانجام 4 دي 1356 اعدام شد و به سزاي عمل خود رسيد. 

"احسان طبري" از تئوريسين هاي بزرگ مارکسيسم و حزب توده در ايران که جوانان زيادي را به راه کمونيسم و بي ديني کشاند. البته گفته مي شود وي در سال هاي آخر عمر خود توبه کرده است. وي 9 ارديبهشت 1368 در زندان اوين مرد. 

 

"نورالدين کيانوري" (متاسفانه نوه شهيد مشروطه آيت الله شيخ فضل الله نوري) رهبر حزب خائن توده و همسرش "مريم فيروز" که ده ها سال سابقه جاسوسي براي اتحاد جماهير شوروي کمونيستي را داشتند و اين حزب همواره به عنوان مرکز جاسوسي شوروي در ايران قبل و بعد از انقلاب فعاليت داشته است. وي 14 آبان 1378 مرد.

 

دسته دوم:

افرادي که چه بسا به نام مسلمان هم در حزب و گروه خود ثبت شده اند ولي هيچ گونه اعتقاد قلبي و عملي به اسلام نداشتند هيچ، با عملکرد خائنانه خود تعدادي از افراد را يا به چوبه اعدام سپردند يا به زير شکنجه هاي وحشي ساواک انداختند.

ليلا زمرديان
دختر مثلا مسلماني که بعدا مارکسيست دوآتشه شد. وي که همسر شهيد "مجيد شريف واقفي بود" به دليل ارتداد و برگشت از دين اسلام، به همه اعتقادات خود و همسرش پشت پا زد و با "تقي شهرام" روي هم ريخت. تقي شهرام بي دين فاسد که از طرف ساواک شاه وظيفه مارکسيست شدن جوانان مسلمان سست اعتقاد سازمان مجاهدين خلق را برعهده داشت، طرح ترور و کشتار همه مخالفينش را عملي کرد.

ليلا زمرديان به سادگي تمام همسر خود مجيد شريف واقفي را به پاي قرار ملاقات کشاند و با کمک عوامل تقي شهرام به قتل رساندند و جسدش را در بيابان هاي مسگرآباد جنوب تهران سوزانده و منفجر کردند.

سرانجام ليلا زمرديان فارغ التحصيل رشته فيزيک دانشگاه تهران 14 ديماه سال 55 توسط مأموران عملياتي کميته ي مشترک ضد خرابکاري، که به منظور شناسائي و دستگيري اعضاي گروه هاي تروريستي مشغول به کار بودند، کشته شد.

موضوع از اين قرار بود که مأموران خيابان ري به هنگام گشت در حوالي ميدان شاه سابق به يک زن چادري جوان ظنين شده و چون قصد تعيين هويت او را داشتند، وي با استفاده از ازدحام جمعيت و ترافيک سنگين مبادرت به فرار مي کند و به اخطارهاي مأموران توجهي نمي کند و علاوه بر آن تظاهر به داشتن سلاح مي کند. او در کوچه ي شترداران از ناحيه لگن خاصره و پا مورد اصابت گلوله قرار مي گيرد و چون از فرار نا اميد مي شود، با جويدن قرص سمي سيانور خودکشي مي کند و در راه رسيدن به بيمارستان فوت مي کند.

 تقي شهرام
از فعالين مارکسيست که با طراحي ساواک توانست جواناني را که عله شاه مبارزه مي کردند به کمونيسم، بي ديني و فساد اخلاقي شديد بکشاند.
او در راستاي حذف دين از بين نيروها، توانست برخي از همسران افراد عضو سازمان را فريب داده و خود با آنان رابطه فاسد برقرار کند.
شهرام بعدها سازمان مارکسيست لنينيستي "پيکار در راه آزادي طبقه کارگر" را بنيان گذاري کرد.

تقي شهرام در کنار قاضي دادگاه خود حجت الاسلام معاديخواه

سرانجام او که در بسياري از قتل هاي درون گروهي منافقين نقش مستقيم داشت، در مرداد 58 دستگير و در مرداد 59 از سوي دادگاه انقلاب اسلامي به اتهام صدور دستور ترور مجيد شريف واقفي محاکمه و اعدام شد.
از تقي شهرام گوري يافت نشد.

 بهرام آرام
از افراد مهمي که با کمک تقي شهرام توانست سازمان مجاهدين (منافقين) را کاملا از هرگونه اعتقادات اسلامي پاک سازي کند و به مارکسيسم و بي ديني بکشاند. وي يکي از افراد فاسد الاخلاق سازمان بود که با برخي از دختران جوان فريب خورده عضو سازمان و حتي همسران ديگران روابط فاسد داشت.

سرانجام بهرام آرام رهبر نظامي سازمان، در بعداز ظهر 25 آبان 1355 در ميدان مخبرالدوله تهران دو اکيپ کميته مشترک به تعقيبش پرداختند . در اواسط خيابان شيوا (سرآسياب دولاب) بهرام متوجه تعقيب شده و با مامورين درگير مي شود . در جنگ و گريزي که رخ داد ، آرام در زمين محصور به دام افتاد و پشت مقداري آجر و مصالح ساختماني سنگر گرفت و بعد از حدود يک ساعت تير اندازي متقابل، سرانجام با انفجار نارنجک خودکشي کرد .


دسته سوم:

فرماندهان و روساي ساواک و از همه بدتر شکنجه گران آن سازمان که با اعمال وحشيانه خود، جوانان اين مرز و بوم را در راه آمريکا و اربابان جنايتکار خود قرباني کردند. 

 

محمدرضا پهلوي قبل از مرگ در سواحل پاناما

جسد محمدرضا پهلوي بعد از سالها حکومت ظالمانه و برپاساختن کاخها!

مسجد رفاعي قاهره در مصر - مدفن محمدرضا پهلوي شاه آواره

تيمسار رحيمي از فرماندهان حکومت ظالمانه پهلوي و شريک در جنايات شاه

تيمسار اميرحسين ربيعي از فرماندهان ارتش شاه

تيمسار نصيري رئيس وحشي ساواک شاه

غلامحسين دانشي آخوند دربار حکومت پهلوي

تيمسار ناجي فرماندار نظامي اصفهان

ارتسبد فردوست مقام امنيتي دربار و عامل انگليس و همه کاره شاه

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس