خبرنگاران مشرق در جريان پيگيري هاي خبري، به زمزمه ها و گفته مي شود هايي بر مي خورند که مهمان کردن مخاطبان به اين شنيده ها خالي از لطف نيست.

 


*گفته مي شود با شناسايي ويلايي متعلق به مهدي هاشمي در فيروزکوه ، اسناد جديدي مربوط به دخالت هاي وي در انتخابات دهم رياست جمهوري به دست آمده است.

* شنيده ايم هاشمي رفسنجاني اخيرا در ديدار جمعي از چهره هاي سياسي گفته به زودي کتابي از وي منتشر مي شود که حاوي نظرات و ديدگاه هاي وي قبل و بعد از انتخابات 88 و حوادث پس از آن مي باشد. هاشمي همچنين مدعي شده در اين کتاب وي ثابت کرده که پيش از ديگران پيش بيني فتنه را کرده است.


*گفته مي شود سازمان ملي جوانان حدود 200 ميليون تومان به ساخت فيلم تازه حاتمي کيا که در آن رگه هاي حمايت از جريان فتنه مشاهده مي شود، کمک کرده و هيچ نظارتي هم بر ساخت آن نداشته است. 


*در جلسه اخير مجمع روحانيون برخي اعضا نسبت به دوري گزيدن سيد حسن خميني از جلسات اصلاح طلبان اظهار نگراني کرده و مصوب کرده اند اين سه محور جهت جذب سيد حسن در دستور کار قرار بگيرد.1- فعاليت هاي علمي و ديدارهاي سيد حسن تحت پوشش کامل رسانه هاي اصلاح طلب قرار بگيرد.2- براي وي در خبرها و مراسم ها لقب آيت الله استفاده شود.3- اگرچه سيد حسن خميني از شرکت در جلسات سياسي پرهيز دارد اما او را به گعده ها و مراسم ها دعوت نمايند.

*برنامه پر مخاطب"صرفا جهت اطلاع" که شب هاي جمعه از بخش هاي مختلف خبري پخش مي شود در هفته هاي اخير با افت کيفيت مواجه شده است. شنيده ايم برخي مسوولان که تحمل انتقادهاي و لو مشفقانه را ندارند طي تماس هاي متعدد با مسئولان صداوسيما خواستار قطع کامل يا ايجاد محدوديت در روند پرداختن اين برنامه به عملکرد مسئولان شدند. همين موضوع باعث ايجاد محدوديت در قسمت هاي اخير اين برنامه شده، به گونه اي که کمتر بصورت مستقيم به عملکرد و سخنان مسئولان مي پردازد.
 

*در جريان سفر علي لاريجاني به استان فارس جهت شرکت در همايش" جهرم و انقلاب اسلامي" استاندار فارس وي را همراهي نکرده است. همچنين در جريان سخنراني رئيس مجلس در اين همايش تعدادي افراد مشکوک با سردادن شعارهايي عليه لاريجاني و همچنين در حمايت از استاندار! سعي در برهم زدن جلسه سخنراني وي را داشتند.


* استعفاي سقاي بي ريا رسما از سوي دکتر احمدي نژاد پذيرفته شده است. شنيده ايم يکي از شاگردان آيت الله مصباح يزدي جايگزين سقاي بي ريا در پست مشاور رئيس جمهور در امور روحانيت خواهد شد.

* شنيده ايم عليرغم تاکيدات و توصيه هاي صورت گرفته، در لايحه بودجه سال 90 هيچ گونه افزايشي در بودجه قوه قضاييه صورت نپذيرفته است. در سال 89 هم افزايش قابل توجهي در بودجه اين قوه صورت نگرفته بود.

* بالاخره با راي کميته انتظامي دانشگاه تربيت مدرس عضويت مير حسين موسوي از هيات علمي اين دانشگاه به حالت تعليق در آمد و کليه حقوق و مزاياي وي قطع و پرونده وي به دادگستري ارسال شد. گفته مي شود تا بهمن ماه حقوق حدودا چهار ميليوني موسوي به حسابش ريخته مي شده است!


 * يک شرکت واردات لوازم ساختماني که متعلق به فرقه صهيونيستي بهاييت است اقدام به واردات حجم گسترده اي سراميک و شير آلات از کشور چين نموده است. نام اين شرکت برگرفته از لوتوس معبد بهاييان در هند است.

 

*قرار است روساي جمهور و حاکمان کشورهاي قطر، عمان، عراق،تاجيکستان،ترکيه،ترکمنستان، تاجيکستان، آذربايجان،پاکستان و افغانستان براي گراميداشت عيد نوروز به تهران سفر کنند. دعوتنامه هاي اين مراسم را وزرا و معاونان رئيس جمهور خواهند برد. قرار بود اين مراسم در تخت جمشيد برگزار شود که با مخالفت هايي همراه شده و به همين دليل به تهران منتقل شده است.
 

*در ارزيابي هاي صورت گرفته ، ميزان حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال به ويژه در تهران بيش از 25 درصد نسبت به سال قبل افزايش داشته که کارشناسان اين افزايش را مربوط به حمايت مردم ايران از موج بيداري اسلامي در منطقه به ويژه قيام مردم مصر مي دانند.

 

*********

روابط عمومي سازمان ملي جوانان پس از انتشار خبر کمک مالي به فيلم حاتمي کيا با ارسال توضيحاتي ضمن تاييد حمايت مالي از اين فيلم اعلام کرد؛ اين سازمان در راستاي تکاليف خود، از فيلم «بانوي شهر ما» را که فيلم‌نامه‌اي با موضوع ازدواج جوانان بود مورد تصويب و حمايت قرار دارد. اما از آنجا که در روزهاي پاياني فيلمبرداري، فيلم‌نامه مورد تصويب تغيير يافت ناظر قرارداد دستور به عدم پرداخت و بررسي مجدد قرارداد نمود.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس