کد خبر 3390
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۶

سعيد حداديان گفت: حرف هاي نهضت آزادي و سازمان مجاهدين خلق(منافقين) از دفتر احمدي نژاد شنيده مي شود.

به گزارش مشرق به نقل از خبرنامه دانشجويان ايران، حداديان در حالي که در حال قرائت دعاي افتتاح بود به جديدترين اظهارات مشايي رئيس دفتر رئيس جمهور اشاره کرد و گفت: ما از خيلي ها توقع نداريم ولي از رئيس جمهور توقع اين کارها را نداشتيم.
وي به اعتراض شديد آيت الله علم الهدي امام جمعه مشهد، آيت الله سيد احمد خاتمي امام جمعه موقت تهران و آيت الله مصباح يزدي نسبت به سخنان اخير مشايي اشاره کرد و گفت: حيف است که علماي بزگوار ما بخواهند براي چنين فردي پا به ميدان بگذارند، جواب برخي حرف هاي سخيف کار ماست.
اين مداح برجسته و مشهور در ادامه با تشريح ماجراي حضرت آدم و خروج ايشان از بهشت گفت: آدم(ع) به خاطر خوردن آن گندم – يا چيز ديگري که برايش ممنوع بود- از بهشت اخراج شد و زشتي آن نمايان شد.
حداديان افزود: حالا سوال ما از آقاي احمدي نژاد اين است که ايشان کدام گندم را خورده اند که اين گونه زشتي‌اش بيرون مي آيد.
اين سخنان با واکنش هاي متعدد هزاران نفر از جمعيت حاضر در هيات زرمندگان غرب تهران مورد تاييد قرار مي گرفت.
وي با تاکيد مجدد بر اينکه مشايي زشتي رئيس جمهور است گفت: حزب اللهي ها ساکت نمي نشينند و بالاخره اين زشتي را قطع مي کنند.
جمعيت هزاران نفري حاضر در اين لحظه با گفتن تکبير از اظهارات حداديان حمايت کردند.
اين مداح معروف کشورمان ادامه داد: حرف هاي نهضت آزادي و سازمان مجاهدين خلق(منافقين) از دفتر احمدي نژاد شنيده مي شود.
حداديان به ماجراهاي متعدد تاريخي اشاره کرد و گفت: خيلي ها بودند که کارهاي خوب زيادي انجام دادند ولي با اصرار بر اشتباه سقوط کردند، آقاي احمدي نژاد مواظب باش به خاطر حمايت از مشايي اشتباه بزرگي را صورت ندهي.
وي به داستان دوستي مردم اسرائيل مطرح شده توسط مشايي اشاره کرد و گفت: در آن ماجرا هم خيلي ها تذکر دادند و کار به نماز جمعه رسيد ولي باز هم متاسفانه آقاي رئيس جمهور کاري نکردند.
اعتراض هاي شديد محافل مذهبي و سياسي نزديک به احمدي نژاد در روزهاي اخير به خاطر اظهارات مشايي درباره اتمام مکتب اسلام و ضرورت تبليغ مکتب ايران بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس