عضو کميسيون امنيت ملي مجلس گفت: مستندات کمک مالي غرب در اختيار وزارت اطلاعات است که با توجه به درخواست مدعي‌العموم براي تفهيم اتهام درآينده به سران فتنه ارائه مي‌شود.

به گزارش مشرق، زهره الهيان نماينده مردم تهران در خانه ملت در گفتگو با خبرگزاري‌ها، با اشاره به کمک مالي 17 ميلياردي کشورهاي غربي به جريان فتنه، گفت: مستندات اين کمک مالي غرب در اختيار وزارت اطلاعات است که با توجه به درخواست مدعي‌العموم براي تفهيم اتهام درآينده به سران فتنه ارائه مي‌شود.
وي اضافه کرد: بحث‌هاي حمايت‌هاي مالي جريان فتنه از سوي کشورهاي معاند، مسئله‌اي ثابت شده است و اين حمايت از مدت‌ها قبل در انتخابات و در غالب کمک به موسساتي که در راستاي نهادينه کردن پروژه انقلاب مخملي و جنبش‌هاي مدني فعاليت مي‌کردند، بوده است.
اين فعال سياسي اصولگرا، خاطرنشان کرد: دلارهايي که در کنگره آمريکا به تصويب رسيد، در راستاي حمايت‌هاي مالي از جريان‌هاي معاند نظام و در جهت مقابله با نظام جمهوري اسلامي بود که اين امر نشان مي‌دهد که دلارهاي آمريکايي به کمک جريان فتنه شتافته است.
الهيان با اشاره به مواردي که جريان فتنه از کمک مالي غرب استفاده‌ کرده‌است، گفت: کمک‌هاي مالي غرب در غالب موسسات براندار خارجي و کمک به عناصر فتنه و حمايت مالي از فضاي مجازي، شبکه‌هاي اجتماعي مانند فيس بوک بوده است.
وي در ادامه افزود: حمايت از جريان فتنه‌انگيز از جمله مسائلي است که سياست‌مداران غرب و در برخي از کشورهاي اروپايي در سطح جامعه آن را اعلام کردند که غالب اين حمايت‌ها به صورت مالي براي نهادينه کردن انقلاب مخملي در ايران است.
عضو شوراي مرکزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي، تصريح کرد: همراهي برخي از شخصيت‌ها و عناصر سياسي داخلي کشور با موسسات برانداز به عنوان اشخاصي که اين‌گونه کمک‌ها براي ساماندهي جريان فتنه دريافت مي‌کردند، نشان از کمک‌هاي مالي کشورهاي غربي از اين جريان است.
الهيان با بيان اينکه در جريان فتنه منافع مردم مورد هجمه قرار گرفت، اظهارداشت: تامين تجهيزات و فناوري براي آشوب‌گري با حمايت کشورها و جريان‌هاي معاند خارج از کشور منجر به پروسه‌اي شد که حقوق، امنيت ملي و منافع ملي مردم در رسانه‌هاي معاند نظام مورد هجمه قرار گيرد.
وي به وظيفه دستگاه ديپلماسي در برخورد با کشورهاي حامي جريان فتنه اشاره کرد و افزود: مستنداتي از تقابل غرب با نظام جمهوري اسلامي وجود دارد که به طور طبيعي حسن اعتماد در روابط کشورها با جمهوري اسلامي را از ميان مي‌برد.
نماينده مردم تهران در خانه ملت، بيان کرد: انگليس يک نمونه از کشورهايي بود که به طور مشخص از جريان فتنه حمايت کرد و نمايندگان مجلس بر همين اساس بحث کاهش سطح روابط را با اين کشور دنبال مي‌کنند که اين مسئله بايد در مورد ساير کشورهاي معاند محقق شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس