کد خبر 35360
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۵

تصاوير منتشر شده از سرکوب شديد شيعيان بحرين که اخيرا با حضور نيروهاي امنيتي سعودي و اماراتي وارد فاز تازه اي شده است اوج وحشيگري در برخورد با مخالفان رژيم آل خليفه را نشان مي دهد.

به گزارش مشرق به نقل از مهر در 24 ساعت اخير تصاويري از سرکوب شديد شيعيان بحرين منتشر شده است که نمونه آن را در هيچ کدام از کشورهاي عربي ديگر که شاهد قيام و مخالفتهاي مردمي هستند، نديده بوديم.

در اين تصاوير که به تازگي توسط منابع بحريني منتشر شده است "احمد فرحان" جوان 30 ساله بحريني ديده مي شود که در حين حضور در اعتراضات از ناحيه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. اين جوان بحريني که به بيمارستان انتقال داده شد در پي شدت جراحات وارده به قسمت سر به شهادت رسيد.

خاطر نشان مي شود نيروهاي امنيتي بحرين در روزهاي اخير با کمک گرفتن از نيروهاي سعودي و اماراتي مخالفان را از فاصله نزديک هدف قرار داده و به شنيع ترين وجه آنان را از پاي در مي آورند. البته گفته مي شود در روزهاي اخير رژيم آل خليفه براي سرکوب مخالفان شيعه که اکثريت 70 درصدي را در اختيار دارند از تسليحات جديد از جمله قناصه هاي پيشرفته استفاده مي کند.

بر اين اساس، تک تيراندازهاي سعودي و بحريني که به حمايت از رژيم آل خليفه آمده اند سر و سينه شيعيان را مورد هدف قرار مي دهند تا با ايجاد رعب و وحشت مردم را از پيگيري مطالبات بر حقشان منصرف کنند.

رژيم آل سعود که در روزهاي اخير با تمامي امکانات نظامي به کمک رژيم آل خليفه در بحرين آمده است، اين مسئله را درک کرده که نتيجه دادن اعتراضات شيعيان در بحرين موجبات کليد خوردن مخالفتهاي شديد شيعيان عربستان را عليه خود به وجود مي آورد.

بر اين اساس، آل سعود با لشکرکشي به بحرين در نظر دارد با اجراي تمامي گزينه هاي موجود شعله قيام شيعيان را در نطفه خفه کرده و بقاي خود و رژيم اقليتي و دست نشانده آل خليفه در بحرين را تداوم بخشد.

اما به نظر مي رسد مردم بحرين راه خود را به خوبي در روزهاي اخير يافته اند و حتي يک قدم از خواسته هاي خود کوتاه نمي آيند. مسئله اي که در نهايت پايان رژيم آل خليفه را با وجود تمامي خشونتهاي موجود رقم مي زند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس