کد خبر 36815
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۱

عضو مستعفي تشکل غيرقانوني جامعه وعاظ ولايي ناگفته‌هايي از حضور خود در جامعه وعاظ ولايي و برنامه‌ چهره جنجالي دولت براي اين تشکل را مطرح کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسين دقيقي عضو مستعفي تشکل غيرقانوني جامعه وعاظ ولايي در گفت‌وگو با فارس، با بيان اينکه با هدف کمک تشکيلاتي به دولت اصولگرا به جامعه وعاظ ولايي پيوسته بود، گفت: ابتدا تصور مي‌کردم که جامعه وعاظ ولايي قصد حمايت صحيح از دولت را دارد اما بعد از مدتي مشاهده کردم که اعضاي اين تشکل متشکل از تمامي تفکرها و انديشه‌هاي سياسي است و تنها وجه اشتراک آنها حمايت از چهره جنجالي دولت است.

* آقاي "ميم " به طور مالي از تشکل جامعه وعاظ ولايي حمايت مي‌کند

وي با بيان اينکه آقاي "ميم " به صورت مالي از تشکل جامعه وعاظ ولايي حمايت مي‌کند، افزود: بعد از اينکه در چند جلسه اين تشکل شرکت کرده‌ام به ساپورت مالي اين تشکل از سوي آقاي "ميم " پي بردم و با توجه به اينکه اين فرد حمايت روحانيت و جريان مذهبي کشور را به دنبال ندارد و بنده نيز مخالف اين آقا هستم، تصميم گرفتم در جلسات اين تشکل شرکت نکنم.

* چهره جنجالي دولت عامل اصلي انشقاق بود

دقيقي با بيان اينکه چهره جنجالي دولت عامل اصلي انشعاب در جامعه وعاظ بوده است، تصريح کرد: وقتي آيت‌الله مهدوي‌کني با اين تشکل مخالفت کرده و جامعه روحانيت رسما آنرا انحرافي اعلام کرد ديگر براي بنده حجت‌تمام شد که از اين تشکل جدا شوم.

* برنامه جامعه وعاظ ولايي براي مجلس نهم

وي ادامه داد: به نظر مي‌رسد اين تشکل براي انتخابات مجلس نهم برنامه‌اي ويژه‌اي داشته باشد و به احتمال قوي آقاي اميري‌فر که در دوره قبل کانديدا بود در اين دوره با حمايت مشايي نامزد نمايندگي مجلس شوراي اسلامي شود.

* جامعه وعاظ ولايي سياسي‌کاري مي‌کند

عضو مستعفي تشکل غير قانوني جامعه وعاظ ولايي با بيان اينکه رفتار جامعه وعاظ ولايي و دبيرکل اين تشکل عباس اميري‌فر در شان روحانيت نيست، گفت: اشکالي ندارد که جمعي روحاني وارد رقابت‌هاي سياسي شوند اما اين در شان يک روحاني نيست که بخواهد سياسي کاري کند تا به قدرت برسد.

* بسياري از اعضاي جامعه وعاظ نمي‌دانند چرا بايد از آقاي "ميم " حمايت کنند

دقيقي تصريح کرد: بنده از خود آقاي اميري‌فر که حامي سرحت آقاي "ميم " است پرسيدم که چرا حامي چهره جنجالي دولت است اما ايشان پاسخ منطقي ندادند؛ به نظر مي‌رسد خيلي از اعضاي جامعه وعاظ ولايي نمي‌دانند که چرا بايد از فردي که جنجالي شده حمايت کنند.

وي در پايان با اشاره به غيرقانوني خواندن تشکل جامعه وعاظ ولايي از سوي کميسيون ماده 10 احزاب گفت که حضور در جلسات اين تشکل نمي‌تواند مشروع باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس