کد خبر 38881
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۶

 

در چند روز گذشته خبري در محافل رسانه اي کشور مطرح شد که طي آن ادعا شده بود داود احمدي نژاد، برادر بزرگ رئيس جمهور با حضور در منزل دکتر احمدي نژاد به خرافه گرايي و سحر و جادو پرداخته است .

اصل خبر اين سايت به اين شرح بود :

« يک منبع آگاه نزديک به دکتر "محمود احمدي نژاد" به خبرنگار ما گفت: چندي پيش "داوود احمدي نژاد" برادر رئيس جمهور به منزل ايشان آمده بود. دقايقي بعد که دکتر احمدي نژاد مشغول صحبت با ديگران بود، حاج داوود به بهانه اي خاص از جمع خارج شد.

وي در ادامه افزود: وقتي دکتر احمدي نژاد متوجه غيبت طولاني مدت حاج داوود شد، دنبال وي رفت و ناگهان متوجه شد که او در حال چال کردن چيزي در گلدان منزل رئيس جمهور است. وقتي آن را از برداشت متوجه شد تکه کاغذ کوچکي است که عباراتي نامفهوم بر روي آن نوشته شده است.

اين منبع آگاه در ادامه افزود: دکتر احمدي نژاد متوجه شد که اين عبارات توسط يک دعا نويس نوشته شده است لذا جريان را از حاج داوود پرسيد. او هم که چاره اي جز اعتراف نداشت اعلام کرد که به يک دعانويس در منطقه "شهر ري" تهران متوسل شده تا بتواند برخي طلسم ها را بشکند و به اصطلاح سحر برخي اطرافيان دکتر را باطل کند!

اين منبع مطلع در پايان گفت: پس از اين اعتراف، دکتر احمدي نژاد به شدت خشمگين شده و از حاج داوود خواست تا دست از اين خرافات بردارد و در برخوردهاي خود روش و اخلاق اسلامي را الگو قرار دهد«.


داود احمدي نژاد در اين خصوص به خبرنگار بولتن نيوز گفت : اصل اين خبر از اساس کذب محض است چرا که طي چند ماه گذشته اصلا ديداري با برادرم در منزلش نداشتم و اين نوع خبرسازي هاي کذب و فضاسازي هاي رسانه اي توسط عوامل خبيثي صورت مي گيرد که از افشاگري هاي اخير اينجانب ضربه خورده اند .

داود احمدي نژاد ادامه داد : از انتشار اين خبر بسيار متعجب شدم چرا که خرافات در زندگي من هيچ گونه جايي ندارد و هميشه به ائمه اطهار(س) متوسل شده ام و اميدوارم اين بي اخلاقي هاي رسانه اي از بين برود .

از طرفي هم بسيار تعجب انگيز است که بر فرض محال هم اگر اين خبر صحيح باشد چگونه در منزل شخصي رئيس جمهور که قطعا افراد درجه يک خانواده وي در آن حضور دارند اين خبر به بيرون درز کرده است؟
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس