به تازگي يک موسسه فرهنگي با هزينه اي کلان و با استفاده از تکنولوژي پيشرفته در يکي از استوديوهاي تهران در حال تلاش براي توليد مستند جنجالي ديگري با عنوان «ظهور بسيار نزديک است2» مي باشد.

به گزارش مشرق، پس از انتشار و توزيع گسترده مستند جنجالي و انحرافي"ظهور بسيار نزديک است" که با واکنش گسترده مراجع ، علما ، محافل علمي و حوزوي روبرو شد، شنيده هاي موثق حاکي است که با حمايت يک گروه خاص سياسي قرار است مجموعه دوم اين مستند نيز به زودي توليد و توزيع شود.

مستند "ظهور بسيار نزديک است" با استناد به برخي روايات ضعيف السند ، براي برخي شخصيت هاي آخرالزماني مانند سيد خراساني، شعيب بن صالح، سيد يماني، سفياني و دجال ، مصاديقي يافته و مدعي شده که ظهور حضرت ولي عصر (عج) نزديک شده است.

اگرچه مرتضي آقاتهراني استاد اخلاق دولت از واکنش منفي رئيس جمهور به اين مستند خبر داد اما اسفنديار رحيم مشايي روز يکشنبه گفت که چنين چيزي از احمدي نژاد نشنيده است.

 بر اساس اين گزارش،براي توليد مستند جديد که فعلا "ظهور بسيار نزديک است2" نامگذاري شده است استوديويي حرفه اي در تهران در نظر گرفته شده و قرار است از جديدترين تکنولوژي هاي روز با امکانات فني ويژه براي توليد آن بهره گرفته شود.

براي توليد اين مستند جديد که پيش بيني مي شود جنجال هاي دامنه داري را در پي داشته باشد، يک تيم تحقيقاتي مشغول به کار شده و مي کوشند در مستند جديد به منتقدان سي دي اول پاسخ دهند و در اين راستا از گفتگو با برخي کارشناسان همسو با خود نيز بهره برده اند و قرار است اينگونه القاء شود که مخالفان و منتقدان مجموعه شماره 1 ظهور بسيار نزديک است، به دليل منافع جناحي و گروهي خود به طور کل از ظهور امام زمان(عج) متضرر مي شوند و به همين دليل به مخالفت با اين مستند برخاسته اند!

همچنين قرار است اين مستند "ظهور بسيار نزديک است2"  پس از طي کردن مراحل تهيه و توليد و با دو زبان فارسي و عربي در آستانه جشن هاي نيمه شعبان توسط موسسه فرهنگي "س" گسترده تر از سي دي اول توزيع شود.

  گفته مي شود بيش از 2 ميليون سي دي "ظهور نزديک است 1 " در سراسر کشور توزيع شده است؛ اين در حالي است که بسياري از مراجع ، علما و انديشمندان باطل بودن و انحرافي بودن ادعاهاي مطرح شده در اين سي دي را گوشزد کرده اند.

مشکل شعيب بن صالح نيست، مشکل احمدي نژاد است!

 گفتني است اخيرا برخي مسئولان اين موسسه به همراه تهيه کنندگان مستند جديد با يکي از اعضاي ارشد تيم مشايي که از ديگر چهره هاي حاشيه اي دولت محسوب مي شود ديدار کرده و گزارشي از برنامه هاي خود را ارائه کرده اند که با حمايت اين چهره سياسي مواجهه شده است.
اين چهره سياسي با تاکيد بر اينکه در اين مسير نبايد از تخريب ها و مخالفتها نااميد و دلسرد شويد تصريح کرد:با استفاده از نظرات علما و کارشناسان بصورت مستدل و علمي و زبان امروزي به تبيين فرهنگ مهدويت بپردازيد. در اين زمينه ما حامي و پشتيبان شما هستيم چرا که دولت يکي از وظايف خود را ترويج فرهنگ مهدويت در جامعه مي داند.
وي با بيان اينکه من اين روزها از کلام مخالفان جز سفسطه و مغالطه چيز ديگري نمي يابم گفت: بجاي اينکه از تلاش چند طلبه و دانشجو مومن و انقلابي که بچه هاي اين نظام هستند تشکر کنند و اشتباهات احتمالي را گوشزد کنند با بد اخلاقي تمام شروع کرده اند به تخريب .

اين چهره سياسي با بيان اينکه چه بخواهيم چه نخواهيم ظهور بسيار بسيار نزديک است، گفت: اين آقايان بجاي اينکه افتخار کنند که در چنين زماني واقع شده اند و از خداوند بخواهند امر ظهور هرچه زودتر محقق شود و تلاش کنند که درک ايام ظهور در دلها زنده تر شود مدام ساز مخالف زده و به ياس و نا اميدي دامن مي زنند.
وي با اشاره به اينکه عده اي براي تخريب دولت و رئيس جمهور حاضرند دست به هرکاري بزنند مدعي شد: اين افراد با دادن اطلاعات ناقص و غلط به مراجع و علما اينگونه القا کردند که اين سي دي بيش از 10 ميليون توسط دولت تکثير شده است. در صورتي که اين فيلم به صورت خودجوش و مردمي تکثير شده و دست به دست در بين مردم مي گردد.

 وي با اشاره به اينکه اصليترين ويژگي اين مستند زنده کردن نام و ياد حضرت حجت در بين مردم بود افزود: مطمئنم اگر شعيب بن صالح را از اين فيلم حذف کنيم برخي از اين مخالفان به مدح آن خواهند پرداخت! مشکل اين افراد احمدي نژاد است نه تحريف روايات و...!

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس