خبرنگاران مشرق در جريان پيگيري هاي خبري، به زمزمه ها و گفته مي شود هايي بر مي خورند که مهمان کردن مخاطبان به اين شنيده ها خالي از لطف نيست.

 

* شنيده ايم که يکي از علل استعفاي مصلحي وزير اطلاعات، مخالفت رئيس جمهور با برکناري يکي از معاونان وزارت بدون هماهنگي با وي بوده است.

 

* گفته مي شود يک جريان انحرافي رايزني هايي را جهت ديدار زائران عتبات عاليات از ايوان مدائن (طاق کسري) انجام داده است. در صورتي که عراقي ها تامين امنيت زائران را تقبل کنند، زائران عتبات از کاخ پادشاهان ساساني در 35 کيلومتري بغداد بازديد خواهند کرد.

 

* شنيده ايم که در ماه هاي پاياني سال گذشته به کاوه اشتهاردي مديرعامل سابق موسسه ايران دستور داده شده بود آقايان کامران دانشجو،جوانفکر و بقايي جايگزين سعيدلو، مصلحي و شيخ الاسلام در هيات مديره موسسه ايران شوند که اين دستور تا زمان برکناري اشتهاردي عملي نشد. هنوز معلوم نيست با آمدن جوانفکر آيا اين دستور عملي خواهد شد و بقايي منصبي ديگر خواهد گرفت يا آنکه ترکيب ديگري چيده خواهد شد.

 

 *با انتصاب بقايي به رياست نهاد رياست جمهوري و معاون اجرايي رئيس جمهور، بخش عمده اختيارات رحيمي به بقايي محول شده است. برخي منابع خبر مي دهند به جز رياست رحيمي بر جلسات مبارزه با مفاسد اقتصادي، مسووليت هاي ديگر وي به معاونت اجرايي واگذار شده است.


* عليرغم گذشت حدود يک ماه از جشن بين المللي نوروز در تهران که با اعتراضات گسترده اي همراه بود، سايت "جشن نوروز" همچنان در حال فعاليت و توليد خبرهاي جهت دار با هدف تقدس بخشي به نوروز است.
خبرنگاران اين سايت با دردست داشتن سفارش نامه رسمي دولت به استانداران، با انجام سفر به استانهاي مختلف در حال توليد مصاحبه هايي با مقامات اجرايي و چهره هاي علمي و فرهنگي هر استان هستند.

 

*شنيده ايم يکي از وزراي اقتصادي که اين روزها خبر رفتنش از دولت در محافل به گوش مي رسد براي تثبيت موقعيت خود و جلب نظر رئيس دفتر رئيس جمهور، با استفاده از بودجه و امکانات دولتي با تشکيل يک تيم رسانه اي زير نظر مديرعامل يکي از شرکت هاي زيرمجموعه اين وزارتخانه، چندين سايت خبري راه اندازي و به دفاع از مشايي و تخريب مخالفان وي مشغول شده است.

  

*با تدبير سرپرست وزارت راه و ترابري، به زودي پرواز هواپيماها از نيمه شب در فرودگاه مهرآباد به جز در موارد ضروري، ممنوع خواهد شد. اين تصميم جهت آسايش حال ساکنان غرب و جنوب تهران گرفته شده است.

  

*گفته مي شود برخي مقامات ارشد دولت از مسوولان صدا و سيما به خاطر عدم پوشش و پخش کامل مراسم جشن نوروز گلايه مند هستند. مسوولان رسانه ملي علت عدم پخش کامل جشن هاي نوروز را همدردي با شيعيان بحرين عنوان کرده اند.

  

* پس از آنکه نمايش ضد انقلابي" تماشاچي محکوم به اعدام" در حضور فائزه هاشمي به روي صحنه رفت و با استقبال وي همراه شد، پنج شنبه گذشته داريوش مهرجويي، نمايش خود به نام «درس» را به محمد خاتمي تقديم کرد.

 

 *گفته مي شود اخيرا پنج تن از اعضاي کميسيون امنيت ملي مجلس با رئيس جمهور ديدار کرده و از کم تحرکي وزارت خارجه در قبال تحولات منطقه انتقاد کرده اند.

 

* در سال جاري شاهد راه اندازي شبکه اختصاصي نمايش فيلم و سريال در صدا و سيماي جمهوري اسلامي خواهيم بود. در سال گذشته حدود 800 فيلم سينمايي از شبکه هاي تلويزيوني کشورمان پخش شد.

 

* يک جريان انحرافي منتسب به اصولگرايي که در صدد راه اندازي روزنامه است، سردبير و اکثر دبيران سرويس خود را با حقوق هاي کلان از روزنامه نگاران جبهه دوم خرداد انتخاب کرده است.

 

* شنيده ايم که دولت به زودي خبرهاي خوشي به دامداران و صنعت گران درباره نحوه محاسبه قيمت برق و گاز خواهد داد.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس