کد خبر 40855
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۸

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: مشايي بين‌الغي و فردي است که انحرافش علني‌شده از اين رو مي‌توان وي را به‌عنوان يک فرد منحرف معرفي کرد اما تهمت زدن به کسي که بين‌الغي نيست و انحرافش مشکوک است، جايز نيست.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، آيت‌الله سيد‌احمد علم‌الهدي نماينده مردم استان خراسان رضوي در مجلس خبرگان و امام جمعه مشهد با تأکيد بر اينکه در همه مسائل بايد به مر دستور مقام معظم رهبري دقيقاً عمل شود، اظهارداشت: مقام معظم رهبري، رهبر رسمي جامعه است و ايشان هر دستوري که مي‌دهند بايد به آن عمل شود هرچند با سليقه ما هماهنگ نباشد.

وي بر همين اساس به فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر اينکه برخي مسائل نبايد رسانه‌اي شود، اشاره کرد که هر نوع اظهاري غير از آن خلاف است و تصريح‌کرد: وقتي رهبري مي‌فرمايند اختلاف سليقه مسئولان نبايد رسانه‌اي شود هر کس غير از اين را انجام دهد تخلف کرده و اين با ولايت‌پذيري آن شخص مطابقت نمي‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبري با تأکيد بر اينکه متأسفانه امروز جامعه فاقد "تقواي سياسي " است، يادآورشد: در اخلاق سياسي جامعه تقوا وجود ندارد؛ برخي به مجرد اينکه در يک جريان سياسي قرار مي‌گيرند اين تصور را دارند که همه حرام‌هاي خدا بر آنها حلال مي‌شود و همه معاصي پروردگار در راستاي جريان سياسي که در آن قرار دارند بر آنها طاعت است از اين رو تفاوت بين اخلاق سياسي يک مؤمن با يک کافر در اين زمينه مشخص مي‌شود.

وي با بيان اينکه قرار داشتن در يک جريان سياسي به معني اين نيست که محرمات الهي بر افراد حلال شده است، گفت: دروغ گفتن، غيبت کردن و اتهام زدن به ديگران در هر جايگاهي حرام است.

آيت‌الله علم‌الهدي بر همين اساس به افرادي اشاره کرد که بين‌الغي بوده و فسق و فجور آنها علني شده است و خاطر‌نشان‌کرد: مشايي بين‌الغي و فردي است که انحرافش علني شده از اين رو مي‌توان وي را به عنوان يک فرد منحرف معرفي کرد اما تهمت زدن به کسي که بين‌الغي نيست و انحرافش مشکوک است، جايز نيست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس