کد خبر 41740
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۴

مدير عامل خبرگزاري جمهوري اسلامي گفت که مديران و کارکنان اين سازمان در همه سطوح اهتمام خود را مصروف تحقق اهداف و آرمان هاي انقلاب ، نظام اسلامي و منويات رهبري کرده اند.

به گزارش مشرق، علي اکبر جوانفکر که روز شنبه در جمع مديران خبر ايرنا سخن مي گفت تصريح کرد مقام معظم رهبري چراغ هدايت راه ما هستند و خبرگزاري جمهوري اسلامي با تاسي به رهنمودهاي معظم له راه خود را طي مي کند.
مديرعامل ايرنا مقبوليت ومشروعيت اين سازمان را برگرفته از رضايت مندي وخشنودي مقام عظماي ولايت برشمرد و گفت که سير خبري خبرگزاري، پيوسته خط روشن رهبري و پيروي از ولايت بوده است.
وي اظهار داشت: تمامي کارکنان ايرنا در دفاع از آرمان هاي عدالت طلبانه دولت خدمتگزار که برگرفته از اصول انقلاب اسلامي و ديدگاه هاي امام راحل (ره ) معمار کبير انقلاب اسلامي و رهبر معظم انقلاب است ، هيچگاه کوتاه نخواهند آمد.
وي گفت: 'شعارهاي انقلاب'، 'انديشه هاي والاي امام'، 'ديدگاه هاي مقام معظم رهبري' و نيز 'قانون اساسي' مبناي کار مديران ، سردبيران و خبرنگاران ايرنا است و سعي داريم برمبناي اين اصول حرکت کرده و دولت خدمتگزار و مردمي را ياري کنيم.
مديرعامل ايرنا، همچنين 'نگاه بلند' مقام معظم رهبري و رييس جمهوري اسلامي ايران به 'ايرنا ' را مايه دلگرمي و پشتوانه اصلي براي حضور رسانه نظام در تمامي عرصه ها از جمله مصاف خبري با دشمنان کينه توز نظام دانست.
مديرعامل خبرگزاري جمهوري اسلامي تاکيد کرد که رويکرد دولت آقاي احمدي نژاد مبتني بر خدمت به ملت و رهبري و پيشبرد اهداف نظام است .
وي اضافه کرد:‌ بر اين باور هستيم که مقام معظم رهبري نيز در تعامل با مقامات و دستگاه هاي مختلف، بسيار صريح و شفاف عمل مي کنند و هيچ ملاحظه اي جز دفاع از حقوق مردم و منافع ملي و حراست از ارزش هاي انقلاب اسلامي مد نظر معظم له نيست.
جوانفکر با اشاره به برخي از مسايل پيش امده در چند روز اخير گفت : خبرگزاري جمهوري اسلامي در انتشار خبر، متعهد به مسيرهاي قانوني و تعيين شده ، اجتناب از هر گونه شبهه افکني و القائات خلاف واقع و نيز اتکا به منابع خبري معتبر است.
وي کار خبري را فعاليتي بسيار حساس و خطير دانست و تاکيد کرد از جمله اهداف خبري اين سازمان به عنوان بازوي رسانه اي نظام ، آرام کردن فضاي جامعه ، تقويت دوستي و همدلي ميان آحاد مردم و مسوولان و نيز رفع کدورت ها ، بدگماني ها وسوء تفاهم ها است.
مديرعامل خبرگزاري جمهوري اسلامي همچنين بار ديگر از خبرنگاران ، سردبيران و نيز مديران اين سازمان خواست که در تهيه و انتشار خبرها پيش از گذشته هوشمندانه عمل کنند.
دراين نشست جوانفکر و مديران خبر سازمان خبرگزاري جمهوري اسلامي بر تجديد عهد و ميثاق با آرمان هاي انقلاب و امام (ره )‌ و تلاش هر چه بيشتر براي تحقق منويات رهبري معظم انقلاب تاکيد کردند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس