کد خبر 4265
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۰:۲۹

فرموديد که برخي از علما حامي سخنان رئيس دفتر رئيس جمهور هستند، منظورتان کدام عالم است؛ نکند به آقاي ع-ي مي‌گوييد عالم؟

مهدي مشکيني نويسنده وبلاگ "سرزمين شلمچه" در جديدترين مطلب وبلاگ خود با اشاره به مناظره رسايي و جوانفکر در برنامه زنده "ديروز امروز فردا" نوشت: وقتي شنيدم که قرار است جوانفکر با رسايي، در برنامه زنده تلويزيوني "ديروز امروز فردا" به مناظره بنشيند؛ پيش بيني مي‌کردم که آقاي رسايي محدوديت‌هاي خاصي براي سخن گفتن از خبرنگار افتخاري جوانفکر خواهد داشت اما باورم نمي‌شد که مشاور مطبوعاتي رئيس جمهور با فرافکني‌و مغالطه‌گوي، رسايي را از حداقلي‌ترين نقدها به رئيس دفتر رئيس جمهور محروم کند.
مناظره را مشاهده کردم و بعد رفتم مهديه امام حسن(ع)؛ اوج روضه حضرت زهرا (س) بود اما نگراني‌ام از سخنان جوانفکر آنقدر آزار دهنده بود که يادم رفت در هيئت نشسته‌ام؛ دوستان مي‌گفتند که حاج سعيد که نيمي از مناظره را ديده بود، در ميان مناجات، به سخنان مديرعامل خبرگزاري ايرنا اعتراض کرده و در پاسخ به اينکه منتقدان مشايي، سياسيون هستند؛ گفته که" آقاي جوانفکر حالا که تو پول مشاوره مي‌گيري شدي مردم، ما هيئتي‌ها شديم سياسي"
هيئت تمام شد؛ اما نگراني‌ ناشي از اظهارات عجيب و غريب جوانفکر همچنان به خلجاني برايم تبديل شده بود؛ با خودم گفتم اي کاش به جاي اينکه آقاي جوانفکر به ساختمان رسانه‌‌ملي نمي‌رفت، آقاي رسايي به اين برنامه دعوت نمي‌شد؛ تا مجري به نمايندگي از مردم اين سؤال‌ها را که در ذهن رسايي پنهان شده بود، را از جوانفکر مي‌پرسيد.
آقاي جوانفکر شما در خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران که متعلق به همه ملت ايران است؛ چرا حمايت از اين آقا را تا جايي برده و پا را از گليم‌تان دراز تر کرده‌ايد که حتي خطبه‌هاي نماز جمعه، نطق‌هاي نمايندگان در مجلس و سخنان افرادي چون سرلشگر فيروزآبادي را سانسور کرديد آيا اين رفتار سزاوار پاسخ به اعتماد مردم است؟.
آيا امام گفت جمهوري اسلامي ايران (يا فقط فرمود جمهوري اسلامي) که در مقابل ديدگان ميليون‌ها مسلمان به تحريف سخنان امام راحل پرداختيد؟.
اگر مدعي هستيد که سخنان آقا اسفنديار در رسانه‌ها کامل منتشر نشده چرا خودتان تنها 20درصد آنرا منتشر کرده و سپس به طور کامل حذفش کرديد؟
گفتيد که منتقدان مهندس دولت، در دايره منصفان و دلسوزان نيستند؛ آيا اين منصفانه است که آيت‌الله مکارم شيرازي، مصباح يزدي، احمدخاتمي، محمديزدي و حسين شريعتمداري را دلسوز انقلاب ندانيم؛
فرموديد که برخي از علما حامي سخنان رئيس دفتر رئيس جمهور هستند، منظورتان کدام عالم است؛ نکند به آقاي ع-ي مي‌گوييد عالم؟
گفتيد مردم از اصولگرايان عبور کردند و به احمدي‌نژاد راي داده‌اند، لطفا توضيح دهيد که اگر حمايت اصولگرايان نبود، احمدي‌نژاد کانديداي کدام طيف مي‌شد؟
لطفا بگويد در کجاي دنيا سراغ داريد رييس دفتر رئيس جمهور علاوه بر امور دفتري و روابط عمومي، در امور فلسفه، اخلاق، فقه و.. دخالت ‌‌کند؟
راستي آقاي جوانفکر، نام يکي از کتاب‌هاي‌ غيردرسي که آقاي مهندس مطالعه فرموده‌اند را ذکر کنيد تا مردم بيشتر به مراتب علمي ايشان پي ببرند؛ و اگر لطف کنيد نام يکي از اساتيدشان را؟.
شما که اينقدر به او نزديک ‌هستيد و حاضر شده‌ايد خبرگزاري ايرنا را که با پول بيت‌المال فعاليت مي‌کند، به پايگاه‌اطلاع‌رساني وي تبديل کنيد، به جاي او مي‌توانيد بگويد که ايشان مقلد کدام مرجع تقليد است؟
شما که از وحدت سخن به زبان مي‌رانيد، پاسخ دهيد که او کيست که بعد از محقق شدن هر شرايط وحدت در کشور، سخناني را مطرح مي‌کند که اصولگرا و اصلاح‌طلب‌همه به جان هم مي‌افتند؛ حتي رسانه‌هاي بيگانه نيز در اينکه از وي چگونه حمايت کنند به اختلافات شديد گرفتار مي‌شوند؟
آقاي جوانفکر مکتب به چه معناست، آيا زماني که مي‌گويم مکتب ايراني؛ چگونه مي‌توان گفت که منظورمان مکتب حسيني است؛ سي دو سال پيش در ايران چه خبر بود، آن شرايط را شما تائيد مي‌کنيد؛ اگر مي‌کنيد بفرمائيد چه ضرورتي داشت جوانان اين کشور تانک‌ها را روي سينه‌‌هايشان سوار کنند، آيا مکتب ايران در خطر بود يا مکتب اسلام؟
مگر آقاي احمدي‌نژاد از آمادگي مشايي براي مناظره خبر نداده بود، شما چرا اعلام کرديد که ايشان مناظره را نپذيرفته است؟
مي‌گويد مردم به خدمات احمدي‌نژاد راي داده‌اند؛ آيا استبکار ستيزي و اسلام گرايي خط امامي و ولايت‌‌پذيري ملاک مردم نبوده است؟.
گفتيد که مشايي حرف نو مي‌‌زند؛ مگر سازمان مجاهدين و مشارکت حرف نو نمي‌زدند و تلاش نمي‌کردند در برابر احکام اسلام، نوگرايي غربي را ترويج کنند و بگويند که اسلامي را قبول داريم که به دمکراسي نزديک تر باشد؟ و...
وبالاخره اينکه ملت ايران يک تار موي رئيس جمهور محبوب اصولگرا و حسيني‌شان را با همه منحرفان نزديک به احمدي‌نژاد و دور به مباني انقلاب، عوض نخواهند کرد و شماها "آب در هاوند مي‌کوبيد."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس