کد خبر 44164
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۲

رييس فراکسيون روحانيون مجلس گفت: فرض کنيد در درون تشکيلات حاکميت که نمي‌گويم کدام فلاني در کدام دستگاه چون کاملا مشخص است؛ کساني هستند که در درون حاکميت توطئه ها و نقشه هايي دارند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمين محمد تقي رهبر نماينده اصفهان در مجلس شوراي اسلامي ، در گفتگو با پايگاه خبري تحليلي «اعتدال» گفت: اصولگرايان و هر تشکيلات سياسي با نزديک شدن به انتخابات بي کار نمي نشيند؛ بديهي است ما به عنوان جامعه اصولگرايان براي اينکه مجلس و دولت آينده از مسير خود خارج و منحرف نشود، وظيفه مي دانيم همچنان فعاليت داشته باشيم و تلاش مي کنيم مجلس آينده هم با اکثريت اصولگرايان بي حاشيه تشکيل شود .
عضو کميسيون قضايي مجلس تاکيد کرد: البته گاهي اوقات افرادي ادعاي اصولگرايي مي کنند و کارهاي خلافي ميکنند و مي خواهند به حساب اصولگرايان بگذارند؛ اصولگرايي چارچوب دارد. نظام ؛ولايت ؛ رهبري ؛ استکبار ستيزي؛ اسلام گرايي اصول ماست و ما بايد براي اين اصول تلاش کنيم و اين را وظيفه قانوني خود مي دانيم .
رييس فراکسيون روحانيون مجلس ادامه داد: در اين ميان جامع مدرسين و جامع روحانيون تهران هم از اتحاد و وحدت آنها حمايت کرده و پيش آنها مي رويم و قصد داريم به همين منظور با آيت الله مهدوي کني و جامعه مدرسين و علماي حوزه ديدار داشته باشيم.
وي تاکيد کرد: ما بايد وظيفه خود بدانيم خيلي آشکار و محکم پاي آينده و آرمانها و آينده کشور استقامت و پايداري کنيم.
وي افزود: بحث ديگر بعضي جريان ها متاسفانه از درون دستگاهها حرکتي مي کنند که بايد نگران اين حرکت ها و توطئه ها هم باشيم .
رهبر ادامه داد: فرض کنيد در درون تشکيلات حاکميت که نمي‌گويم کدام فلاني در کدام دستگاه چون کاملا مشخص است؛ کساني هستند که در درون حاکميت توطئه ها و نقشه هايي دارند.
رييس فراکسيون روحانيون مجلس تصريح کرد: در اين ميان جامع مدرسين و جامع روحانيون تهران هم از اتحاد و وحدت آنها حمايت کرده و پيش آنها مي‌رويم و قصد داريم به همين منظور با آيت‌الله مهدوي کني و جامعه مدرسين و علماي حوزه ديدار داشته باشيم. براي آينده که عملکرد اينها با حسن گرايي نمي سازد، مثل اينکه به جاي «مکتب اسلامي» مي گويند، به «مکتب ايراني» بچسبيم به شعار هاي ملي گرايانه اين حرکات را ما تحمل نمي‌کنيم و وظيفه خود مي‌دانيم با اين جريان انحرافي مقابله کنيم و خوشبختانه اين جريان روز به روز بر ملا مي‌شود.
وي در ادامه با اشاره به سخنان عباس اميري فر مبني بر ائتلاف با اصلاح طلبان‌، گفت: هميشه در هر جمع و تشکيلاتي چالش‌هاي به وجود مي آيد، اين وظيفه آن تشکيلات است که به اين چالش هاي خاتمه دهد‌. ما جريان هايي که قصد دارند دست دراز کنند و اين و آن را نگه دارند ، را قبول نداريم و تاکيد مي کنيم که آنها اصولگرا نيستند .
نماينده اصفهان در خاتمه گفت: خط ما خط رهبري و امام است، ما روش هاي کاسب کارانه را قبول نمي کنيم که يک اصلاح طلب را به خودمان بچسبانيم يا خود به آن بچسبيم؛ اين را مي گوييم فرصت طلبي؛ بالاخره يک جريان و حزب نبايد از آرمان ها و اصولش جدا شود؛ اين ديگرنامش کاسب کاري است.
اتفاقي افتاد اتفاق بدي بود اين اصل موضوع است حق مطلب اين بود که به مجرد اينکه مقام معظم رهبري وزير را موظف مي کردند به انجام کارها به رقم آن برکناري بلافاصله ايشان مي گفت سمعاو طاعه اين رسم اصولگرايي و ولايت مداري است.
اين کارها هزينه بر است و خوراک تبليغ براي دشمن فراهم مي کند با اينکه از دولت کنار نبود اما عملا يک نوع اعتراض بود بيگانه ها منتظر اين هستند.
از رييس جمهور و دولت انتظار داريم اين خناسان منحرف را از دولت دور کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس