کد خبر 45509
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۲

رئيس جمهور در ايامي که 11 روز خانه نشين بود با چند تن از نمايندگان و شخصيت هاي سياسي ديدار داشت که محتواي اين ديدار ها کمتر در معرض اطلاع و افکار عمومي قرار گرفت.

به گزارش مشرق ، علي رضا زاکاني نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي اخيرا طي يادداشتي که در پنجره منتشر شد به بخش هائي از اين ديدارها و اظهارات رئيس جمهور در آن جلسات پرداخته است که در يکي از اين ديدارها رئيس جمهور به چند تن از ملاقات شوندگان گفته است که اگر همين الان انتخابات شود،من 35 ميليون راي دارم.

در بخش از يادداشت زاکاني آمده است:گرچه اخبار ملاقات اشخاص مختلف با رياست‎جمهوري و سخنان صريح ايشان خطاب به چند نفر از ملاقات‎کنندگان با وي، حساسيت‎‎ها را بيشتر برانگيخت و اظهارات‎شان در داشتن ?? ميليون رأي و اهتمام‎شان در مقاومت در برابر انجام اين حکم حکومتي به سبب صيانت از جايگاه رييس‎جمهوري! عمق القائات نادرست و خطرناک را به ظهور رساند، ليکن بعد از طي مسير عادي کشور در فقدان وي و شدت ناراحتي عمومي و بالا رفتن سطح انذار‎ها از عدم تمکين ايشان، جناب آقاي دکتر احمدي‎نژاد پس از يازده روز در هيأت دولت حاضر و اظهارات شفافي را در حمايت از ولايت فقيه و ضرورت تبيين آن براي جلوگيري از سوءاستفاده عناصر سياسي و ممانعت از دفاع بد از اين‎جايگاه مهم ابراز داشتند. گرچه اين خانه‎نشيني به قيمت شادي دشمنان اسلام و دل‎شکستگي دوستان انقلاب و از دست دادن سرمايه‎‎هاي زياد تمام شد؛ اما به لطف درايت و تدبير ولي امر مسلمين اوضاع التيام يافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس