کد خبر 45512
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۰

به گزارش مشرق ، علي رضا زاکاني دبيرکل جمعيت رهپويان انقلاب و نماينده مجلس در سرمقاله هفته نامه پنجره نوشت:

سوم تا چهاردهم ارديبهشت امسال شاهد رخدادي بوديم که با ويژگي خاصي که داشت در تاريخ انقلاب اسلامي بي‎مانند بود. جناب آقاي دکتر احمدي‎نژاد در اقدامي بي‎سابقه در اعتراض به حکم حکومتي مقام معظم رهبري براي ابقاي وزير اطلاعات به منزل رفت و پس از يازده روز خانه‎نشيني به محل کار خود بازگشت. چرايي حکم رهبر عزيز انقلاب و علت مقاومت رياست محترم جمهوري، جاي بررسي جدي دارد اما در اين نوشته سعي دارم به نکاتي چند پيرامون حواشي آن بپردازم:

انتخابات سال ?? آغاز طليعه‎اي نو در عرصه خدمت‎گزاري در ايران اسلامي بود و کشور با رويکردي جديد، روحي تازه را در کالبد اجرايي خويش حس کرد. دولت خدمت‎گزار با سرلوحه قرار دادن شعار‎هاي اساسي انقلاب و کار و تلاش خويش خدمات شاياني را به انجام رساند؛ همت کاشت و افتخار و آبرو درو کرد، ولي علي‎رغم خدمات شايانش از همان ابتدا رگه‎‎هايي از انحراف در برخي از عناصر آن قابل مشاهده بود که رفته‎رفته غلظت بيشتري يافت تا جايي‎که تسويه حساب و حذف عناصر خدوم، به برنامه‎اي آشکار براي آن‎ها و سپس به عملي واجب براي يکدست کردن دستگاه اجرايي کشور در جهت رسيدن به اهداف ناصواب‎شان تبديل گرديد.

نمود اين جريان خطرناک و مشکوک پيرامون جناب آقاي احمدي‎نژاد روز به روز نمود بيشتر يافت و کم‎کم کار به‎جايي رسيد که چندي قبل مدير حفاظت اطلاعات وزارت اطلاعات در سخنراني مبسوطي در داخل اين وزارتخانه ضمن کالبدشکافي فتنه ??، علايم و نشانه‎‎هاي فتنه بزرگ‎تري را براي آينده پيش‎بيني کرد، که به گفته وي ترکيبي از نفاق و انجمن حجتيه آن را راهبري مي‎کند و البته، اين گفته که مبتني بر دريافت‎‎هاي اطلاعاتي و بدور از گمانه‎زني‎‎هاي صرف بيان شده بود سبب شد تا وي از مسئوليت خويش عزل و خانه‎نشين گردد.

با تصميم و اقدام جناب آقاي مصلحي براي تغيير يکي از معاونين خود در وزارت اطلاعات، دور جديدي از فعاليت‎‎ها آغاز شد و شرايط به‎سمتي رفت که با القائات انجام گرفته، رياست محترم جمهوري تصميم به عزل وزير اطلاعات گرفت، که مخالفت محرمانه کتبي و شفاهي رهبر فرزانه انقلاب، جهت مصلحت کشور با اين عزل را درپي داشت و پس از مقاومت آقاي احمدي‎نژاد، با دستور و حکم علني معظم‎له وزير اطلاعات ابقا شد که اعلام آن در سي‎ام فروردين در نمازخانه اين وزارتخانه، غريو شادي سربازان گمنام امام زمان (عجل‎الله‎تعالي‎فرجه‎الشريف) را که در اثر فشار‎هاي جريان انحرافي در سينه‎‎ها حبس شده بود بلند کرد و دل‎‎هاي نگران پرسنل خدوم آن وزارتخانه را آرامش بخشيد.

اما مقاومت‎‎هاي بعدي حساسيت موضوع را آشکارتر کرد و از تصميم حکيمانه اعلام شده در قالب يک حکم حکومتي پرده برداشت، تا جايي‎که تاکنون زواياي آشکار شده اين موضوع، حکايت از حسن تدبير در عبور انقلاب از گردنه‎اي خطرناک و سخت، به‎دستان مبارک ولايت مطلقه فقيه به لطف الهي دارد.

با تشديد القائات اين جريان انحرافي و قهر رييس‎جمهوري، شرايط به‎سمتي رفت که همه دوست‎داران انقلاب با گوش‎زد ضرورت تبعيت از ولي فقيه و تبعات تمرد از آن، به نصيحت و سپس انذار دکتر احمدي‎نژاد پرداختند و اوضاع ويژه داخلي در کنار موقعيت ممتاز نظام اسلامي در شرايط خطير منطقه و جهان را خاطرنشان کرده و عدم داشتن حجت شرعي و کاستي منطق عقل و تدبير را در اين مقاومت بيان داشتند، در فضاي عمومي نيز حضرت آيت‎الله العظمي خامنه‎اي (مدظله العالي) ضمن دعوت به آرامش، بر رعايت قانون و جلوگيري از انحراف تأکيد کردند.

گرچه اخبار ملاقات اشخاص مختلف با رياست‎جمهوري و سخنان صريح ايشان خطاب به چند نفر از ملاقات‎کنندگان با وي، حساسيت‎‎ها را بيشتر برانگيخت و اظهارات‎شان در داشتن ?? ميليون رأي و اهتمام‎شان در مقاومت در برابر انجام اين حکم حکومتي به سبب صيانت از جايگاه رييس‎جمهوري! عمق القائات نادرست و خطرناک را به ظهور رساند، ليکن بعد از طي مسير عادي کشور در فقدان وي و شدت ناراحتي عمومي و بالا رفتن سطح انذار‎ها از عدم تمکين ايشان، جناب آقاي دکتر احمدي‎نژاد پس از يازده روز در هيأت دولت حاضر و اظهارات شفافي را در حمايت از ولايت فقيه و ضرورت تبيين آن براي جلوگيري از سوءاستفاده عناصر سياسي و ممانعت از دفاع بد از اين‎جايگاه مهم ابراز داشتند.

گرچه اين خانه‎نشيني به قيمت شادي دشمنان اسلام و دل‎شکستگي دوستان انقلاب و از دست دادن سرمايه‎‎هاي زياد تمام شد؛ اما به لطف درايت و تدبير ولي امر مسلمين اوضاع التيام يافت و آزموني سخت براي جناب آقاي احمدي‎نژاد آغاز شد، تا در محک آن پايبندي ايشان به شعار داده شده در حمايت از رکن رکين نظام اسلامي و نفي عناصر جريان انحرافي در دولت - که کاملا شناخته شده مي‎باشند - مشخص و معلوم شود.

انتظار دل‎دادگان به اسلام و دوست‎داران کشور عزيزمان ايران اين است که از اين به ‎بعد شاهد تقويت عناصر خدمت‎گزار در دولت که بحمدالله فراوانند باشند و به‎زودي حذف عناصر مشکوک و منحرف را مشاهده کنند. اين تصميم نياز به انتخابي از سر اعتقاد و تدبير دارد و نه اجبار، و لازمه آن نيز شکستن حباب توهم و لجام زدن به شيطان‎‎هاي دروني و بيروني است که اميد است به همت بلند رياست محترم جمهوري اين مهم حاصل شود و در آينده نزديک شاهد تقويت خدمت‎گزاري دولت و اضمحلال جريان انحرافي در دستگاه اجرايي باشيم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
    0 0
    یعنی مردم باور می کنن شماها راست میگید مردم نادان هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس