مولوي عبدالحميد امام جمعه اهل سنت زاهدان اخيرا طي سفري به تهران با سرکرده جريان انحرافي ديدار و درباره حقوق اهل سنت گفتگو کرده است.

به گزارش خبرنگار سياسي مشرق، امام جماعت مسجد مکي زاهدان و همراهانش در اين ديدار با اشاره به برخي مسايل، درخواست هايي را مطرح کرده اند که با قول مساعد ليدر جريان انحرافي دولت مواجه شده است.
در اين ديدار مولوي عبدالحميد درخواست هايي از جمله اجازه ساخت مدرسه عظيم آباد لوتک، پرداختن به برخي حقوق اهل سنت در زمينه هاي مختلف از جمله استخدام و ايجاد دادگاه مخصوص اهل سنت را مطرح کرده است.
فرد حاشيه ساز نيز قول مساعد در خصوص اجرايي شدن درخواست هاي عبدالحميد داده است.

امام جماعت مسجد مکي زاهدان در اين ديدار  با صراحت خواستار لغو طرح ساماندهي مدارس ديني شده و اعلام داشته اين حرکت به نوعي فشار بر اهل سنت و خلاف قانون اساسي و دخالت در امور مذهبي اهل سنت محسوب مي شود!

ليدر جريان انحرافي در اين مورد نيز قول به تعويق انداختن اين طرح را داده است .

بر اساس اين گزارش امام جمعه اهل سنت زاهدان همچنين با واسطه و هماهنگي يک چهره رسانه اي مذاکراتي را با نمايندگان موسوي وکروبي نيز انجام داده است.

در ملاقات عبدالحميد با نمايندگان کانديداهاي شکست خورده انتخابات سال 88 مقرر شده هر هفته گزيده اي از سخنان مولوي عبدالحميد در نماز جمعه ضبط واز طريق شبکه تلويزيوني ماهواره اي رسا از خارج کشور پخش شود.

همچنين قرار است طي فعاليت هاي مشترکي ارتباط جنبش سبز با مسجد مکي گسترش پيدا کند.

 


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس