کد خبر 4744
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۳

پس از انتشار خبر ظهور يک به اصطلاح "خدا" در خوزستان شنيده شده اخيراً اين فرد با کمک برخي از هواداران خود فعاليت‌هاي پراکنده‌اي را در نقاط جنوب غربي کشور از سر گرفته است.

‌به گزارش خبرنگار فرهنگي مشرق، (ع . خ ) معروف به "صائد" فردي است که مدتي پيش در يکي از شهرهاي استان خوزستان ادعاي خدايي را مطرح کرده و به همين سبب تعدادي از اهالي شهر مورد نظر با پذيرفتن اين عنوان مضحک به پرستش و عبادت اين فرد روي آورده بودند.
هر چند اين فرد بالاخره پس از فعاليت‌هاي گسترده خود و اغفال برخي جوانان استان خوزستان که مشکلاتي را هم براي خانواده ها و ساکنين اين مناطق فراهم آورد در چنگال عدالت گرفتار شد و در حال حاضر دوران محکوميت خود را در زندان سپري مي‌کند، اما شنيده شده برخي از مريدان وي به عنوان پيامبر و فرستاده ويژه اين مدعي خداوندي يک بار ديگر دور جديد تبليغات خود را آغاز کرده‌اند و براي گسترش دامنه فعاليت هاي خود، علاوه بر نقاطي از استان خوزستان نيروهايي را به برخي کشورهاي حاشيه خليج فارس نيز اعزام کرده‌اند تا از اين طريق براي خداي تقلبي خود هوادار جمع کنند! که در اين راه به موفقيتهايي نيز دست پيدا کرده اند.
گفتني‌است، ادعاي خدايي در حالي از سوي اين فرد مطرح شده که ادعا در اين سطح تاکنون بسيار کم‌سابقه بوده و مدعيان معمولاً با در نظر گرفتن سطح شعور فريب‌خوردگان، تنها به طرح ادعاي ارتباط دائم با امام مهدي(عج) يا برانگيختگي به عنوان پيامبري جديد اکتفا مي‌کردند.
گفته مي شود اين مدعي خدايي شاخه خارج از مرز را هم فعال کرده بود و با سوءاستفاده هاي کلان مالي از افرادکشورهاي حاشيه خليج فارس سعي داشت سيطره حکومت خدايي! خود را گسترش دهد.
خواندن مناجاتي به زبان عربي مشابه عبارات مناجات‌هاي اهل بيت(ع) با خداوند از جمله " يا الهي و ربي! يا رب العالمين! يا من خلَقَني! يا عُدتي في شدتي! و يا مونسي في وحشتي! " و سجده دسته‌جمعي مريدان به سوي اين مدعي خدايي صحنه هاي تکان دهنده اي را رقم زده است.
کم حرفي ازترفندهاي اين فردبوده و ازترس اينکه ممکن است حرفي بزند و تهي بودنش را افراد بفهمند سعي مي‌کند اصلا حرف نزند.
مشرق فيلمي از جشن تولد اين به اصطلاح خدا را که در برخي مناطق خوزستان بصورت بلوتوث ردوبدل مي شود در اختيار دارد که خوانندگان را به ديدن بخش هايي از اين تصاوير دعوت مي‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حقیقت جو ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
    1 0
    این فیلم به صورت بلوترث بدست شما نرسیده.بلکه...،هیچ شاخه ای در حوزه خلیج فارس هم نداشته.بلکه این ادعایی... اللهم العن غرابات لعنت عاد و ثمود
  • یاررهبر ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    به نظرم اینا همشون جزء گروهکی باید باشن رفتارشون مثل رفتار یه نفر با خداشه؟ خیلی مسخره بودن مشخص بود خودشون هم باور نداشتن به نظر من که برا خراب کردن دین وخدا به مسخره گرفتن هست خدا از سرشون نمیگذره یه مشت آدم چی بگم ...
  • بهلول ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    0 0
    خداوندا مارا ازشرشيطانوشياطين واز جهلو نادانى در امانمان بدار و خودت مارا براه راست هدايت فرما،،،
  • بهلول ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    0 0
    خداوندا بهكرمت قسم ميدم مارا از جهل و ناداني وازشر شيطانو شياطين درامانمان بدار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس