بسيج دانشجويي دانشگاههاي کشور در بيانيه نشست سراسري خود از رئيس جمهور خواست از هر عاملي که چهره خدمتگزاري و ولايت محوري دولت را خدشه دار مي کند پيشگيري کرده و با تضادها و تعارضات فکري و انحرافي مبارزه کند.

به گزارش گروه دفاع و امنيت مشرق به نقل از مهر، در نشست سراسري مسئولان سازمان بسيج دانشجويي کشور بيانيه پاياني قرائت شد که متن آن به شرح زير است:
انقلاب اسلامي نوپاي ملت ايران در طول حيات کوتاه و پر برکت خويش توانسته است الگوي متمايزي از حکومت و سياست را به جهانيان عرضه نمايد و با الهام بخشي خويش روزنه هاي اميد را بر نهال بيداري ملت هاي مسلمان به بار نشانده و در کشاکش اين الهام بخشي کارآمدي در عين حفظ محتواي حقيقي نظام نيز سرلوحه رهبران انقلاب اسلامي بوده است.

دفاع و پاسداري از ماهيت و هويت حقيقي نظام اسلامي به سان آزمايش هاي بزرگي است که از رهبران انقلاب اسلامي تا مديران عالي و مردم را در بر مي گيرد و ماحصل اين آزمايش ها ريزش ها و رويش هايي است که شجره طيبه انقلاب اسلامي را از يک سو پيراسته و از سوي ديگر تنومند تر و مثمرثمرتر گردانيده است.

ما دانشجويان بسيجي در آستانه سالروز ارتحال بنيان گذار انقلاب اسلامي با حضور در نشست سراسري و بررسي مسائل داخلي و تحولات جهان اسلام، ضمن اعلام حمايت از قيام هاي مردمي – اسلامي و اصيل منطقه عربي – اسلامي از يک سو و توصيه به دولتمردان نظام اسلامي براي رهايي از حاشيه ها و تمرکز استمرار خدمت گزاري و ولايت مداري،‌موارد ذيل را به عنوان مواضع پاياني اين نشست سراسري اعلام مي داريم:
1- مامعتقديم که امروزه انقلاب اسلامي نظاره گر تکانه هاي خود در قلب جهان است و شکوفه هاي برون مرزي انقلاب اسلامي خواب راحت را از چشم ديکتاتورها و مستکبران گرفته است بنابراين ضمن تائيد اصالت مردمي و اسلامي حرکت هاي مذکور آمادگي خود را براي هرگونه کمک و همکاري تا تحقق عدالت اسلامي در جهان اسلام اعلام مي داريم.
2- از دولت مردان و مسئولان سياست خارجي و رسانه اي کشور مي خواهيم؛ ضمن تحليل و فهم درست از تحولات جهان اسلام نسبت به نقش تاريخي خود در عرصه ديپلماسي و رسانه اي و دفاع از حرکت هاي مردمي بيش از پيش فعال بوده و معرکه آفريني و يکه تازي غرب به سرکردگي شيطان بزرگ را از آنان سلب نمايد.
3- ما معتقديم که ريشه قيام هاي مردمي درخاورميانه و شمال آفريقا از استبداد، تحقير ملي، کرنش حاکمان در مقابل صهيونيسم و خدشه دار شدن هويت ملي و اسلامي آنان سرچشمه مي گيرد و از آنجا که لازمه هر مبارزه اي ايدئولوژي است. اسلام اکنون به عنوان تنها ايدئولوژي پويا و در دسترس مي تواند امت اسلامي رابه جايگاه تاريخي و آرماني خود برساند بشرط آنکه نخبگان آنان در مقابل غرب هوشمندان به ميدان بيايند و به راحتي خود و آرمان هاي ملت خود را در مقابل کمک هاي ناچيز غرب نفروشند.
4- ما معتقديم که رمز استمرار انقلاب اسلامي ايران همان رمز پيروزي آن است که اين پيروزي بر اساس وحدت کلمه و حول ولايت فقيه بدست آمده است لذا باتاسي از امام راحل معتقديم که چه شيريني بالاتر از اين که ملت ما ريشه هاي ملي گرايي و نفاق را خشکانيد بنابراين هر گونه انحراف در تفکر انقلاب اسلامي و اسلام ناب را با هرانگيزه اي که باشد، انحراف از خط اصيل انقلاب و امام مي دانيم و به صورت جدي در مقابل آن خواهيم ايستاد.
5- از رئيس جمهور محترم مي خواهيم از هر عاملي که چهره خدمتگزاري و ولايت محوري دولت را خدشه دار مي کند پيش گيري نمايد و با مبارزه جدي با تضادها و تعارضات فکري و انحرافي همچون گذشته گفتمان کارآمدي و عدالت را در سايه اسلام ناب و ولايت فقيه به نمايش گذارند.
6- تاريخ اسلام و تشيع و خصوصا تاريخ يکصد ساله کشور نشان داده است که هر فرد يا جرياني بخواهد در مقابل روحاني اصيل شيعي خودنمايي کنداز حيز انتفاع، ساقط خواهد شد لذا مراجع بزرگوار تقليد و روحانيت اصيل پيرو انقلاب را از سرمايه ها و ذخيره هاي عظيم الهي و انقلاب اسلامي مي دانيم و راهنمايي هاي آنان را مکمل سلامت و پويايي نظام ديني محسوب مي نمائيم و مسئولان کشور را به استفاده از رهنمودها و نظرات آنان توصيه مي نمائيم.
7- ما بر اين باوريم که خدمت گزاري و عدالت محوري بايد همراه با توجه به ماهيت حقيقي نظام اسلامي باشد لذا از دولتمردان نظام اسلامي مي خواهيم که ولايت مداري، احکام اجتماعي اسلام و توجه به شاخص هاي اسلام ناب را زينت رفتار و گفتار خود قرار داده و از هرگونه مسائل حاشيه اي که انرژي نظام را به مسير باطل سوق مي دهد خود داري نمايند.
8- در پايان آمادگي خود براي هر گونه جانفشاني جهت اعتلاي اسلام و مسلمين تحت زعامت ولي امر مسلمين در هر نقطه اي از جهان را اعلام مي داريم و سخت معتقديم که سخن حکيمانه امام که اسلام ابرقدرت ها را بر خاک مذلت خواهد نشاند در حال تحقق و انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس