کد خبر 49017
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۹

<BR> <BR> تماشاگران ژاپني در يک اقدام عجيب سياسي و نژاد پرستانه از قطبي خواستند که کشورش از توليد سلاح هسته‌اي دست بردارد!<BR>

به گزارش مشرق به نقل از ايپنا، تماشاگران تيم فوتبال جوبيلوايواتاي ژاپن در ديدار مقابل شيميزو در چارچوب ليگ فوتبال ژاپن اقدام به بالا بردن پلاکاردي کردند که در آن از افشين قطبي، سرمربي تيم فوتبال شيميزو خواسته شده بود که ايران از توليد سلاح هسته‌اي دست بردارد.
فدراسيون فوتبال ژاپن بشدت مقابل اين اقدام غير ورزشي تماشاگران جوبيلوايواتا جبهه گيري کرد و اين باشگاه را به جريمه سنگين و تحريم تهديد کرد.
قبل از شروع بازي 2 نفر از تماشاگران جوبيلو ايواتا اقدام به بالا بردن پلاکاردي کردند که در آن از افشين قطبي خواسته شده بود که کشورش از توليد سلاح هسته‌اي دست بردارد. اين اقدام تماشاگران ژاپني واکنش تماشاگران شيميزو را به دنبال داشت و منجر به درگيري ميان آنها شد و 2 نفري را که آن پلاکارد را بلند کرده بودند را از ورزشگاه بيرون کردند.
به دنبال پايان بازي، رييس باشگاه جوبيلوايواتا اين اقدام تماشاگران تيمش را بشدت محکوم کرد و از افشين قطبي و تيمش عذرخواهي کرد و وعده داد که ديگر چنين رويدادهايي تکرار نخواهد شد.
عذرخواهي رييس باشگاه جوبيلوايواتا مانع از واکنش فدراسيون فوتبال ژاپن مقابل اقدام سياسي و غير ورزشي نخواهد شد. رسانه‌هاي ژاپني اعلام کردند که ناظر بازي 2 تيم بعد از پايان بازي گزارشي را به فدراسيون فوتبال ژاپن نوشت که در آن از حرکت نژاد پرستانه تماشاگران جوبيلوايواتا سخن به ميان آمده بود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس