کد خبر 49542
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۹

ادامه تغييرات روز به روز و دائمي در جزيره کيش که پس از برکناري محبي مديرعامل سابق جزيره کيش که به دليل امضا نکردن قرارداد تالارهاي بين‌المللي جزيره کيش و افشا کردن پروژه زمين‌خواري در اين جزيره از کار برکنار شده بود، در دو روز گذشته نيز ادامه يافت و مديرک

به گزارش مشرق به نقل از صراط، از جزيره کيش، پس از برکناري حسيني (که جز مديران و مطلعين جزيره کيش محسوب مي‌شود) از هيات مديره سازمان منطقه آزاد کيش و معاونت برنامه‌ريزي و هماهنگي امور مناطق آزاد، در پي مخالفت با سندسازي براي پروژه جنجالي تالارهاي بين‌المللي ايران-کيش و اطلاعات ذي‌قيمتي که وي از زدو‌بندهاي اخير در جزيره کيش داشته است، روز گذشته نيز غلامرضا ابراهيمي مديرکل برنامه‌ريزي، بودجه و فناوري اين جزيره که از دوستان وي بوده از کار برکنار شده و کاشف‌زاده از کارشناسان تحت نظر وي سرپرستي مديريت اين اداره کل مهم و کليدي اين سازمان را به عهده گرفته است که حتي کوچکترين تخصصي در رابطه با بودجه ريزي ندارد. وي داراي مدرک کارشناسي مهندسي صنايع و دانشجوي دوره کارشناسي ارشد رشته MBA مي باشد .
اين در حالي است که عامري مديرعامل جديد که يکي از مديران سابق سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري کشور و از دوستان نزديک حميد بقايي به شمار مي‌رود و به همين دليل نيز بر صندلي رياست اين سازمان تکيه زده است، در روز معارفه خود اعلام مي‌کند که تصميم دارد با تمام مديران سابق همکاري لازم را داشته تا از اين طريق بتواند جزيره را به سوي پيشرفت رهنمون سازد!
با اين حال، وي که به همراه هيات مديره جديد خود يعني معيني، مسعودي، فعله‌گري،آقاباقري و ابوالحسني که به دليل متخصص نبودن اين گروه در راس همه آنها نيز ابوالحسني قرار گرفته است، اين روزها بهترين روش را قلع و قمع همه جانبه مديران سابق جزيره مي‌دانند و بر همين اساس تا به امروز بيش از ?? حکم عزل و نصب در اين سازمان صادر گرديده است! اين موضوع تا آنجا جالب توجه به نظر مي‌رسد که در جزيره کيش که به عنوان يکي از مراکز پر رفت و آمد مديران در سطح کشور شناخته مي‌شود نيز اين امر بي‌سابقه مي‌باشد!
علاوه بر اين تنها شخصي که در رابطه با اطلاعات پروژه تالارهاي کيش پس از محبي، حسيني و ابراهيمي باقيمانده است، معاون توسعه و مديريت سازمان منطقه آزاد کيش مجتبي بصيري مي‌باشد که در صورت حذف او نيز کليه مستندات به بايگاني‌ها خواهد پيوست.
لازم به ذکر است بسياري از کارشناسان علت اين امر را بحث مشاييزه و يکدست کردن جزيره کيش و در آينده نزديک ساير مناطق آزاد و در راس آنها قشم، به عنوان مراکز مهم اقتصادي- گردشگري مي‌دانند تا بتوانند از اين طريق بسياري از امور پنهان مورد نظر را از طريق اين مناطق آزاد به انجام برسانند.
در پايان بايد گفت با اين احوالات و اوضاع نابسامان جزيره کيش که اين روزها در راس بسياري از اخبار قرار گرفته است بايد از رييس جمهور محترم پرسيد که آيا اين روش کار کردن که باعث مضحکه شدن دولت خدمتگذار اسلامي در اذهان مردم مي‌شود مورد تاييد ايشان نيز مي‌باشد يا اين خودسري‌ها که بار بسيار منفي رسانه‌اي بر عليه دولت در پي دارد همچنان ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس