نماينده ولي فقيه و امام جمعه کاشان در حاشيه درس خارج فقه خود، اطلاعات مهمي را از تحرکات خطرناک جريان انجرافي و ليدر اين جريان فاش کرد.

به گزارش مشرق، پايگاه اطلاع رساني "سفير ولايت" که توسط دفتر آيت الله عبدالنبي نمازي، نماينده ولي فقيه و امام جمعه کاشان اداره مي شود، با انتشار مطلبي با عنوان "ناگفته هاي حضرت آيت الله نمازي درباره انحرافات و جريانات اخير کشور"، اطلاعات مهمي را از تحرکات خطرناک جريان انجرافي و ليدر اين جريان، فاش کرد.

بر اساس اين گزارش، اين مطلب که امروز، سه شنبه بر روي اين پايگاه منتشر شده است، متن کامل ناگفته هاي ‌آيت الله نمازي در حاشيه درس خارج فقه ايشان، درباره انحرافات و جريانات اخير کشور است.

متن کامل اين سخنان بدين شرح است:

 نگراني رهبر انقلاب از تهديد جدي امنيتي و عقيدتي
نکته اي را ميخواهم عرض کنم که باعث نگراني بزرگان نظام و مقام معظم رهبري است و شايد مردم هم کم و بيش در جريان باشند اما فکر مي کنم عامه مردم که مشغول زندگي روزمره هستند خيلي اشرافي به اين مسئله نداشته باشند ولي آگاهي دادن از طرف اهل علم و ائمه جماعات و جمعه لازم است.

آن چيزي که ما احساس مي کنيم و پيش بيني مي کنيم اين يک تهديد جدي براي سلامت و امنيت کشور و براي مسائل ارزشي و اعتقادي است. اين جريان نقطه محوري باورهايشان به ظاهر اين است که مي گويند ما در زمان غيبت احتياجي به واسطه بين خلق و امام زمان سلام الله عليه نداريم قرآن هست روايات هم هست و ما مي توانيم با امام زمان(عج) ارتباط برقرار کنيم. اين همان جمله اي است که امام حنفي، ابوحنيفه گفتند "حسبنا کتاب الله" و اين دقيقاً در تضاد با مکتب اهل بيت(ع) است. مکتب اهل بيت(ع) اين است که چه در زمان ظهور و چه در زمان غيبت، خلق، راهي براي ارتباط با ذات اقدس ربوبي جل و علا جز باب ولايت ندارد. راه، همان صراط مستقيم است که تفسير به "ولايت" شده است؛ ولايت علي بن ابيطالب(ع) و يازده فرزندش(ع) و در عصر غيبت، ولايتي که منشعب است از ولايت کبراي الهيه و آن ولايت فقهاي عدول است و هر کسي به هر راه ديگري برود ضال است.

 

خطر تفکر حذف ولايت فقيه و روحانيت

اين تفکر در مقام حذف ولايت است در نتيجه در مقام حذف روحانيت است اگر بتوانند که ان شاءالله نمي توانند مي خواهند حذف کنند. اين باب گشوده شده از سوي اهل بيت(ع) که باب ولايت فقيه است و اگر نتوانند حداقل آن را ضعيف و منزوي بکنند و براي رسيدن به اين هدف دارند تمهيد مقدمات مي کنند براي تصرف مراکز قدرت که عبارت است از مجلس و دولت و گزارشات موثقي که هست حاکي از اين است که اينها پول هايي با ارقام نجومي که براي ما قابل تصور نيست.

 

اعترافات تکان دهنده دستگيرشدگان درباره مفاسد

در هفته هاي اخير چند نفر را دستگير کردند که اين ها جزء ارباب جمعي رئيس دفتر رئيس جمهور هستند. شخصي به نام غفاري و چند نفر ديگر و يکي هم شخصي است در لباس روحانيت به نام اميري فر که در تهران آن مجمع روحانيت ولايي را تشکيل داده که وصل به رئيس دفتر رئيس جمهور است که ايشان هم دستگير شده است. اين ها در اعترافات خودشان چيزهاي تکاندهنده اي را بازگو کردند مفاسد اقتصادي با ارقام بالا. اين آقاي غفاري کسي است که با رمل و جن و جن گيري و اين حرف ها سر و کار دارد و اين قدرت تصرف را هم از راه اهانت به مقدسات به دست آورده است. مي دانيد که مرتاض هاي هندي رياضت هاي خلاف شرع دارند و به اين قدرت مي توانند دست پيدا کنند که اين غفاري هم گفتند که همين طور است و به قرآن اهانت کرده است که تعبير آن را نمي توانم بيان کنم و خود شما متوجه مي شويد که منظور چيست مانند هتک قرآن و تنجيس قرآن. بعضي بزرگان گفتند که الآن در آمريکا هم اين مسائل را دارند و سازمان نظامي دارند که کارهايشان را با سحر و جن و ... انجام مي دهند. الآن کشورهاي اروپايي هم رو به اين مسئله آورده اند. غرض اين است اين مسائل سابقاً وجود داشته است و الآن هم بعضي ها به مقاماتي مي رسند که قدرت تصرف را دارند.

 

مراکز قدرت نظام در اختيار دفتر رئيس جمهور

به هر تقدير رئيس دفتر رئيس جمهور مراکز قدرت نظام را در اختيار خودش گرفته مثلاً در کميسيون فرهنگي دولت طبق روال جاري رئيس کميسيون بايد رئيس فرهنگ و ارشاد اسلامي باشد ولي خارج از ضابطه ايشان رئيس کميسيون هستند و تمام بودجه هاي فرهنگي کشور را در دست دارد.

 

دستور پيگيري موضوع تصرف سايپا توسط رهبر انقلاب

قلم ديگرش: کارخانه ايران خودرو را تحت نفوذ خودشان درآوردند با ميلياردها تومان سرمايه؛ کارخانه سايپا را هم در صدد بودند که گزارش شد خدمت مقام معظم رهبري و ايشان وارد شدند و دستور پيگيري دادند. يک چيزي را ساختند به عنوان ايرانيان خارج از کشور و بودجه هايي را خارج از ضوابط به آن تخصيص دادند. در جزيره کيش اين ها با يک خانواده اي قرارداد بستند که يک ميليون تومان هم پول نداشته است و پول ها را هم گرفتند و به خارج فرار کرده اند و همين ساختمان سران کشورهاي غير متعهد که در اصفهان قرار بود ساخته شود با هزينه دويست ميليارد تومان. ما بررسي کرديم ديديم که قرار بود در کيش ساخته بشود اما اختلاف داشته اند بين کيش و اصفهان و شيراز و مسئله را به مقام معظم رهبري ارجاع مي دهند که ايشان اصفهان را انتخاب ميکنند بعد فهميديم که بردند در کيش و هزينه اصلي هم چهارصد ميليارد تومان است و در کيش هم مشغول شدند و ما از دوستان خواستيم که در مجلس ببيند اين بودجه کجا تصويب شده است. از آقاي لاريجاني سؤال کردند و ايشان اظهار بي اطلاعي کردند و گفتند اين بودجه دست ما نيست بعد معلوم شد چند نفر در رياست جمهوري هستند که تصميم گيرنده هستند.

 

وزارت نفت دست اينهاست

وزارت نفت را هم که اخيراً وزير ندارد دست اين هاست و موارد مشابه. با اين پول هاي نجومي دارند زمينه موفقيت افرادي را که خودشان مي خواهند فراهم مي کنند. با بعضي نمايندگان صحبت کردند که تمام هزينه هايشان را تأمين مي کنند و همين شيخ اميري فر و در اعترافاتش گفته که به ما گفتند نگران پول نباشيد. اين ها قبلاً جزؤ جامعه وعاظ تهران بودند و اين مسائل که پيش آمد جدا شدند و تشکيلاتي را درست کردند با عنوان روحانيت ولايت مدار حالا اين ولايت، ولايت چه کسي است؟ و پول هاي کلاني هم به روحانيوني که عضو بودند داده مي شد.

 

دستور بازداشت نيروهاي عملياتي

آقاي سرلشگر جعفري فرمانده کل سپاه رفتند خدمت مقام معظم رهبري و گفتند اجازه بدهيد ايشان را بگيريم کل غائله حل مي شود حالا نهايتاً چند روزي بعضي ها اظهار نگراني خواهند کرد و تمام خواهد شد. آقا ظاهراً هنوز به اين نتيجه نرسيدند ولي فرمودند همه عوامل را دستگير کنيد کساني که نيروهاي عملياتي اين طرح هستند آقا فرمودند با قوت بازجويي کنيد و بررسي کنيد اما حساب رئيس جمهور را جدا کنيد.

 

مشايي: فکر نمي کرديم رهبري اين قدر قاطع و محکم بايستد

مشايي در جلسه اي گفته بود ما فکر نمي کرديم رهبري اين قدر قاطع و محکم روي مسئله بايستند. در قضيه وزير اطلاعات، وزير گزارشاتي داده بود خدمت آقا که اينها چه کساني هستند و قصدشان چسيت و تنها راه را در برکناري وزير ديده بودند و آقا متوجه بود و اين قضيه از شش ماه قبل گزارش شده بود به آقا که به فرياد اطلاعات برسيد که اين ها در حال توطئه هستند اگر خاطرتان باشد چهار پنج ماه قبل آقا خودشان رفتند وزارت اطلاعات که به دنبال همين گزارش بود. آقاي مصلحي يک جلسه داخل سازماني تشکيل داده بود و براي کادر اطلاعات مطالبي را گفته بود و يک آقايي به نام عبداللهي که رئيس ستاد اطلاعات بوده در صحبت ها پارازيت ايجاد مي کرده که نه آقا اينجوري نيست و وزير اطلاعات بعد از جلسه حکم عزل ايشان را صادر مي کند اين هم عنصر نفوذي دفتر رئيس جمهور بوده است.

 

آقا نمي خواستند حکم ابقاي مصلحي رسانه اي شود

بعد از اين آقاي رئيس جمهور آقاي مصلحي را احضار مي کند که چرا ايشان را بدون هماهنگي من برداشتي؟! آقاي مصلحي مي گويد که من وزيرم و اين شخص کارمند من مي باشد و رئيس جمهور هم ميگويد که شما يا استعفا بدهيد يا من عزلتان مي کنم و آقاي مصلحي هم استعفا مي دهد. خبر که به آقا مي رسد ايشان آن حکم را صادر مي کند. البته قبل از حکم به خاطر اين که مسئله رسانه اي نشود شخصاً در چند سطر خطاب به رئيس جمهور مي نويسند که آقاي مصلحي بايد در جاي خودش ابقا بشود و خود آقا هم اين نوشته را که دست نويس بوده در پاکت گذاشته و در پاکت را مي چسبانند و يکي از اعضاي دفتر به دست رئيس جمهور مي رساند. رئيس جمهور مي پرسد که نامه چيست؟ اظهار بي اطلاعي مي کنند و وقتي نامه را باز مي کنند ميخوانند و مي گويند: خب اين مسئله که تمام شده است! گزارش را که به آقا مي دهند آقا مطلع مي شوند و حکم را صادر مي کنند.

 

آقا گفتند تا آخر پاي اين مسأله مي ايستم

در اولين جلسه اي که هيئت دولت در کردستان بودند آقاي مصلحي شرکت نمي کنند. در اولين جلسه در تهران آقاي مصلحي با مشورت دفتر به قم سفر مي کنند ولي در جلسه دوم هيئت دولت شرکت مي کنند. رئيس جمهور که وارد جلسه مي شود به احترام آقاي حائري که درس اخلاق گفتندچند دقيقه اي مي نشيند و بعد با اجازه آقاي حائري جلسه را ترک مي کند و از طريق يکي از اعضاي دفتر آقاي مصلحي را صدا مي کنند و مي پرسد که شما چرا شرکت کرديد؟ آقاي مصلحي مي گويد دستور آقاست. رئيس جمهور ميگويد شما به مسائل بين من و آقا کاري نداشته باشيد و خودتان را درگير اين مقوله نکنيد. آقاي مصلحي از جلسه هيئت دولت خارج مي شود و در نهايت خبر به آقا مي رسد و آقا محکم مي گويند که آقاي مصلحي حتماً بايد در جاي خوشان باشند و به همين دليل مشايي گفته بود که ما احتمال نمي داديم که آقا اين قدر محکم بمانند و آقا هم که گفته بودند من تا آخر پاي اين مسئله مي ايستم منتها با حفظ آرامش کشور در حالي که اوضاع منطقه مانند مصر و ليبي و بحرين و عربستان به اين صورت است بايد طوري رفتار کرد که هم اين فتنه مهار و کنترل بشود توسط وزارت اطلاعات و دستگاه قضايي و هم آرامش کشور پابرجا باشد.

 

آقا مي فرمايند رئيس جمهور بايد حفظ شود

در يک ملاقاتي که سران سه قوه حضور داشته اند آقا مي فرمايند که رئيس جمهور بايد حفظ بشود به دليل زحمات و خدمات مختلفي که انجام دادند مانند مسکن و هسته اي و ... فلذا به شخص ايشان در خطبه ها و سخنراني ها چيزي گفته نشود ولي جريان انحرافي بايد براي مردم روشن بشود که اينان درصدد در دست گيري قوه مقننه و نتيجتاً قوه مجريه است چون کابينه را مجلس رأي مي دهد.
 

مشايي گفته تا دو سال ديگر آقاي جنتي نيست

آيت الله نمازي در ادامه در پاسخ به پرسش يکي از حضار، گفت: به آقاي مشايي گفتند شما که مي خواهي رئيس جمهور شوي صلاحيت شما را شوراي نگهبان بايد تأييد کند و آيت الله جنتي بسيار قاطع است و شما را رد صلاحيت مي کند که مشايي گفته تا دو سال ديگر آيت الله جنتي نيست و [...] هم نيست که باعث رد صلاحيت بشوند. حالا نمي دانيم در ارتباط با جن، اين چيزها را فهميده اند يا چيز ديگري است.
 

مي خواهند جريان سومي به نام "خط رئيس جمهور" ايجاد کنند

البته حرفها زياد است و من خواستم که آقايان در جريان امور باشند بدون اين که اسمي از رئيس جمهور برده شود اين جريان انحرافي را براي مردم روشن کنيد که اگر قرار شد در آينده برخوردي صورت بگيرد مردم کاملاً توجيه باشند به خصوص در انتخابات ستادهايي را تشکيل داده اند در استان ها فراخواني کرده اند از مراکز شهرها و از اعتبار و حيثيت رئيس جمهور استفاده مي کنند و اين ها مي خواهند يک جريان ثالثي در خط سياسي کشور ايجاد کنند يعني اصلاح طلب ها و اصول گراها و يک خط ميانه اي به عنوان خط رئيس جمهور.

 

احمدي نژاد: آراي من به خاطر حمايت آقا کم شد

اشتباه اينها و شخص رئيس جمهور اين است که فکر مي کنند آراء 24 ميليوني مال خودشان است و حتي در جلسه اي گفته بوده است که شش ميليون از آراء من به خاطر حمايت آقا کم شده است و الا آراء من سي ميليون بوده است. اصل تبيين اين توطئه اي که در کار است اين است که ما در اين زمان احتياجي به حلقه وصل بين امام زمان و مردم نداريم و خودمان مي توانيم ارتباط برقرار کنيم و حذف جايگاه روحانيت و ولايت فقيه از مقاصد اين جريان است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس