کد خبر 5609
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۴

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه دشمن قصد دارد با ايجاد درگيري‌هاي محلي مردگان سياسي فتنه‌گر را دوباره زنده و حزب‌الله را بدنام کند، گفت: جوانان دلسوز بايد مراقب باشند و وارد چنين بازي‌هايي نشوند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين که در جمع دست‌اندرکاران تربيت و آموزش بسيج سخن مي‌گفت با بيان اينکه در مبارزه امروز ميان حق و باطل، طرف حساب بسيج استکبار جهاني به سرکردگي آمريکاست، افزود: دست نشاندگان خرده پاي استکبار حقيرتر از آن هستند که به حساب آيند.
وي با يادآوري اينکه خط مشي امروز بسيج، آگاهي بخشي و تقويت آمادگي‌ها براي به نتيجه رساندن مبارزات حق‌طلبانه مردم ايران و همه مسلمانان با نظام سلطه جهاني است، گفت: ايجاد درگيري‌هاي ساختگي سناريوي دشمن است؛ آنها قصد دارند با ايجاد درگيري‌هاي محلي مردگان سياسي فتنه‌گر را دوباره زنده و حزب‌الله را بدنام کنند. جوانان دلسوز بايد مراقب باشند و وارد چنين بازي‌هايي نشوند.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين تاکيد کرد: آمريکا و صهيونيست‌ها بويژه انگليس خبيث که صحنه‌گردان اين مسائل است بايد بدانند که اين مهره‌ها سوخته و لو رفته‌اند و از نظر مردم افتاده‌اند و با هيچ ترفندي احيا نخواهند شد.
نقدي افزود: ده‌ها ميليون ايراني رشيد روز قدس امسال روي جسد اين مردگان سياسي و بانيان شعار "نه غزه نه لبنان " رژه رفتند و با اراده آهنين خود صهيونيسم و ايادي فتنه‌گرش را زير پا له کردند.
به گفته وي، دم عيسوي هم نمي‌تواند ديگر اين مردگان را زنده کند چه برسد به درگيري‌ها و مظلوم‌نمايي‌هاي نمايشي.
سردار نقدي در پايان اظهار داشت: هيچ درگيري فرعي نمي‌تواند اذهان ملت ايران را از مقابله با دشمن اصلي منحرف کند و مبارزه مقدس ما با جهانخواران تا حاکميت اسلام بر جهان ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس