کد خبر 6532
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۷

آيت الله مصباح يزدي گفت: پس از امام کسي به جاي ايشان نشست که نسخه‌ ديگر امام است و مي‌توان گفت روح امام در معظم‌له حلول کرد و بايد بالاترين شکر الهي را براي اين کار داشته باشيم.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه ايران، آيت‌الله مصباح يزدي، عضو مجلس خبرگان رهبري، در نخستين روز هشتمين اجلاسيه رسمي دوره چهارم مجلس خبرگان، تشکيل نظام اسلامي تحت رهبري نايب امام زمان را آرزوي انبياء، اولياء و صالحان دانست و گفت: پس از امام کسي به جاي ايشان نشست که نسخه‌ ديگر امام است و مي‌توان گفت روح امام در معظم‌له حلول کرد و بايد بالاترين شکر الهي را براي اين کار داشته باشيم.
رئيس موسسه‌ آموزشي امام خميني (ره) با تجليل از پيشرفت‌هاي گوناگون در ابعاد داخلي و خارجي و تشبيه آن‌ها با پيشرفت‌هاي بعضي از کشورها، گفت: بايد توجه داشته باشيم که داشتن اين دستاوردها و نعمت‌ها سعادت ابدي نمي‌آفرينند.
آيت‌الله مصباح يزدي، دستاوردهاي هسته‌اي کشور را مهم دانست و از همه مسوولان تشکر کرد و در عين حال، افزود: بايد توجه داشته باشيم که اين دستاوردها يک نعمت از نعمت‌هاي مادي خداست که با تلاش بندگان خدا بدست آمد.
رئيس موسسه‌ آموزشي امام خميني (ره) با اشاره به حرکت جنون‌آميز اهانت به قرآن، گفت: اميدوارم از اين حرکت شوم درس بگيريم و براي حفظ و نشر اسلام تلاش کنيم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس