روسیه حمایت نظامی از اسد را علنی کرد
یک روزنامه انگلیسی از عزیمت مجدد کشتی روسی حامل بالگرد به سمت سوریه پس از توقف آن در آبهای انگلستان خبر داد.

تاکید سیدحسن نصرالله به تقويت وحدت ميان مسلمانان

حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر، نماينده مقام معظم رهبري در حج و زيارت و سرپرست حجاج ايراني و هيات همراه كه به منظور شركت در سمنيار منطقه‌اي حج و بيداري اسلامي به لبنان سفر كرده بود، با سيد حسن نصرالله دبيركل حزب‌الله ديدار كرد.

همایش قوه قضائیه میزبان سران سه قوه

رئیس قوه قضائیه گفت: همایش سراسری قوه قضائیه صبح فردا با حضور سران سه قوه در مشهد مقدس آغاز می‌شود.

مظفر رئیس مجمع نمایندگان تهران شد

نماینده مردم تهران با اشاره به اولین جلسه مجمع نمایندگان تهران گفت: در این جلسه حسین مظفر به عنوان رئیس و محمد کوثری و سید مهدی هاشمی به عنوان نواب رئیس انتخاب شدند.

تصاویر روز/ یاران چاوز آماده رژه
شادی مردم مصر پس از اعلام پیروزی محمد مرسی در انتخابات ریاست جمهوری، یک کشته در برخورد دو قطار باری در اوکلاهاما، تظاهرات دانشجویی در مکزیک، آماده شدن سرباز ونزوئلایی برای رژه، برد ایتالیا برابر انگلیس در یورو 2012، جشنواره پاندای غول پیکر در چنگدو و ... از مهمترین تصاویر خبری امروز است.



خاتمی ترسو باشد بهتر است تا دعوایی

مسعود پزشکيان وزير دولت خاتمي گفت : به عقيده من آقاي خاتمي از نظر اخلاقي يک فرد استثنايي است در واقع ايشان از نظر رفتاري و انساني شخيصتي خيلي خوبي دارند البته بنده با عبدالله نوري کار نکرده ام و آشنايي با ايشان ندارم.

نامه جیرانی به مجری جدید«هفت»

پس از اینکه تیم سازنده برنامه «هفت» در نامه‌ای خطاب به معاونت سیما، خواستار شدند تا از عنوان و لوگوی برنامه «هفت» برای برنامه جدید استفاده نشود، فریدون جیرانی در نامه‌ای خطاب به محمود گبرلو که از وی به عنوان مجری جدید «هفت» نام برده می‌شود، توضیحاتی را ارائه داد.

درآمدزایی یوفا با کارخانه فحشا در اوکراین
شوچنکو گفت: دلیل اینکه من با یوفا مخالفت می کنم این است که آنها اینجا هستند تا پول در بیاورند. در واقع آنها با کارخانه فحشا در اوکراین درآمدزایی می کنند.

یارانه 4.5 ميليون ايراني قطع شد

محمدرضا فرزين درباره‌ي اين كه آيا باز هم تعداد دريافت‌كننده يارانه كاهش خواهد يافت؟ گفت:‌ما هم اكنون در حال بررسي اين موضوع هستيم.

اکبر عبدی این بار در نقش روحانی+‌عکس

«اکبر عبدی» بازیگر نقش روحانی فیلم سینمایی «رسوایی» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی شد.





ابهام در چگونگي دريافت يارانه نان
افرادي كه يارانه نان را دريافت نكرده‌اند، به دنبال راهكاري براي دريافت آن هستند، اما سازمان هدفمندسازي يارانه‌ها تاكنون در اين زمينه اطلاع رساني نكرده است.

رادان:آرايش جزو قوانین برخی ادارات است

جانشين فرمانده ناجا با بيان اينكه در برخي از سازمان‌ها آرايش جزو ابلاغات مسئولان است، گفت: براي بيمارستان‌ها نظام ارزشيابي وجود دارد، چطور مي‌شود مسئولان در اين نظام ارزشيابي به همه چيز توجه كنند به غير از اين موضوعات اساسي.

عدم تمایل احمدی‌نژاد به رسانه‌های داخلی

با گذشت ماه ها از آخرین نشست خبری رییس جمهور با رسانه های داخلی،‌ نه تنها هیچ نشست دیگری در داخل برگزارنشده است بلکه حتی حضور رسانه ها در برنامه های ریاست جمهوری نیز با محدودیت هایی روبه رو شده است.

زمان‌بندی عرضه بنزین 1000 تومانی
نظام سهمیه‌بندی بنزین به ششمین سال اجرای خود پا گذاشته است، با این وجود پیش بینی می‌شود تا 25 روز آینده و همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برای نخستین بار پای بنزین 1000 تومانی هم به جایگاه‌های سوخت کشور باز شود.

درگیری ارتش با دزدان در "دریای سرخ"
معاون عملیات نیروی دریایی ارتش از نجات یک کشتی ایرانی از چنگ دزدان دریایی توسط ناوگروه رزمی و محافظان این نیرو، این‌بار در دریای سرخ خبر داد.

15 فیلم شاخصی که پا در هوا مانده اند
اكران پر حاشيه‌ي سال 91 در حالي با توقف نمايش دو فيلم «گشت ارشاد» و «خصوصي» در سينماهاي حوزه هنري و شهرداري آغاز شد كه همچنان با عدم اكران «پس‌كوچه‌هاي شمرون»، «خوابم مي‌آد» در سينماهاي حوزه هنري ادامه‌دار شده است.

"هیولاها" این بار در دانشگاه

قسمت دوم انیمیشن بلند «شرکت هیولاها» با نام «دانشگاه هیولاها» تابستان سال آینده روی پرده می‌رود.





بمبی که استقلال در سازمان لیگ ترکاند!
دیروز در سازمان لیگ استقلال برخلاف نقل و انتقالات در قرعه کشی بمب ترکاند؛ طبق قرعه کشی انجام شده استقلال در 9 هفته ابتدایی تنها یک بار بیرون از خانه بازی می کنند!

سیاست یک بام و دوهوای اصلاح‌طلبان

از هم گسیختگی در اردوگاه اصلاح طلبان تا حدی مشهود است که اسحاق جهانگیری وزیر صنایع دولت خاتمی که از وی به عنوان گزینه نهایی حزب کارگزاران سازندگی برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری یاد می‌شود نیز در گفت‌وگویی عنوان کرده است که نامزد ریاست جمهوری نمی‌شوم.

آغاز تعویض کارتهای قدیمی بنزین

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به انجام آخرین مراحل طراحی کارت هوشمند انرژی از آغاز تعویض کارت‌های هوشمند قدیمی با کارتهای نسل جدید هوشمند سوخت خودروها خبر داد.

چرا سیما در تبلیغ حجاب موفق نیست؟

اقدام‌هایی که رسانه در راستای ترویج حجاب انجام داده، کاملاً سطحی و نمایشی بوده است. نباید از اقدام‌های ریشه‌ای و اساسی در این خصوص غافل شد و تنها به ظاهر آن پرداخت.

اولین مصاحبه آیت‌الله خامنه‌ای پس‌از ترور
آیت الله خامنه ای در اولین مصاحبه خود پس از ترور ناکام مسجد ابوذر با اشاره به ضعف دشمن فرمودند: دشمن در یک شرایط بسیار دردناکی در انقلاب ما قرار دارد وقتی که برخلاف همه‌ی اصول قابل توجیه به ترور روی می آورد.

نامه‌ لاریجانی درباره‌ مصوبه‌ جنجالی به احمدی‌نژاد
رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهوری مصوبه جنجالی ساماندهی نیروهای شرکتی شاغل در زیرمجموعه‌های دولتی را لغو کرد.

هک سایت ریاست‌جمهوری عراق
پایگاه الکترونیکی ریاست‌جمهوری عراق از سوی یک فرد ناشناس هک شد.







نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس