صداوسيماي رسمي سوريه در گزارشي از تعيين زمان مشخصي با عنوان "ساعت صفر" برای عملیات تشديد فشار بر دمشق و تسلط بر سلاح‌های شیمیایی و موشکی سوریه خبر داد و اعلام کرد که این عملیات برای آغاز نفوذ نیروهای خارجی به سوریه از چند محور صورت خواهد گرفت.

به گزارش گروه بين‌الملل مشرق به نقل از صداوسيماي سوریه یک منبع اطلاع‌رسانی فرانسوی که نامش را فاش نکرد، از زمان مشخص برای عملیات افزایش فشار بر دمشق و تسلط بر سلاح های شیمیایی و موشکی سوریه خبر داده و گفت که این عملیات برای آغاز نفوذ نیروهای خارجی به سوریه از چند محور صورت می گیرد، بدون اینکه سوریه بتواند مقاومتی در برابر این نفوذ انجام دهد.

این منبع به اظهارات هیلاری کلینتون در زمینه حمله بزرگ و فراگیر به سوریه اشاره کرده و ابراز داشت که در این راستا ارتش اسرائیل نیز در نهایت آماده باش به سر می برد و در مرزهای سوریه مستقر شده است، ارتش اردن و نیروهای عربی و آمریکایی و همچنین ارتش ترکیه نیز در آماده باش هستند و از سوی دیگر نیروهای آمریکایی نیز به سواحل ترکیه آمده اند و ناو هواپیما بر آبراهام لینکولن نیز در بندر آنتالیای ترکیه لنگر انداخته است.

این منبع با اشاره به استقرار گسترده نیروهای ارتش در مرزهای سوریه از سوی کشورهای همسایه افزود که در لبنان نیز ارتش در مرزها مستقر کرده و کمک به آوارگان را رد کرده است، عراق نیز نیروهای خود را در مرزها مستقر و اعلام کرده که آوارگان سوری را نخواهد پذیرفت، نیروهای نظامی ترکیه نیز با افزایش تنش های سیاسی، استقرار خود را در منطقه گسترش داده اند.

این منبع تاکید کرد: البته خبری که در این میان به رسانه ها درز نکرده است، این است که نیروهای آمریکایی نیز در کنار صهیونیستها در بلندی های جولان مستقر شده اند و در مرزهای ترکیه و اردن و در کنار نیروهای نظامی عربستان و قطر و امارات نیز حضور دارند، نیروهای فرانسوی نیز در مرزهای لبنان در نزدیکی مناطق الزبدانی و سرگایا مستقر شده اند.

این منبع به همزمانی اظهارات هیلاری کلینتون با افزایش گسترده نیروهای نظامی در مرزهای سوریه از سوی کشورهای همسایه اشاره کرده و با اشاره به واکنش‌های مسکو در این زمینه افزود: حرکت ناوگان دریایی "دریای سیاه" روسیه به دریای مدیترانه و  حرکت ناوگان دریای بالتیک و 26 قطعه دریایی از این کشور تنها پیام روسیه به این تحرک ها نبود، بلکه در این راستا یک مقام نیروی دریایی روسیه نیز ابراز امیدواری کرد که جرقه های جنگ جهانی سوم زده نشود. البته منظور وی هدف قرار دادن ناوگان روسی که حامل به سلاح به سوریه است، نبود، چرا که سوریه بدون این کشتی نیز قادر است در این جنگ وارد شود. این ناوگان همچنین پیامی برای آمریکا بود که نیروهایش را در مرزهای سوریه مستقر کرده است، دلیل آن هم این است که یک مقام روس گفت که مسکو می تواند این محموله را از طریق هوایی نیز به سوریه برساند، این یعنی اینکه مسکو می تواند در صورت بروز جنگ، پل ارتباط هوایی با سوریه ایجاد کند. علاوه بر اینکه ناوهای هسته ای روسیه نیز بدون سر و صدا به حرکت درآمده اند.




این منبع در مورد نحوه آغاز جنگ احتمالی نیز گفت که آمریکا تمامی گروه های مسلح را حرکت نخواهد داد، بلکه چند هزار نفر از آنها را فعال می کند و آنها را به پای خودکشی می کشاند تا نحوه واکنش ایران و روسیه و سوریه و چین را بررسی کند.

وی افزود: از سوی دیگر توان ارتش و نیروهای مسلح سوریه نیز شگفت انگیز است، علاوه بر این، نکته جالب دیگر این است که رسانه های سوری در روزهای اخیر جنازه های تروریست هایی از مخالفان را نشان می دهند که این به منزله اعلام جنگ است و واکنشی به ارزیابی های کاخ سفید به شمار می رود، پیام جنگی دیگر دمشق نیز از طریق انتصاب های مسئولان نظامی جدید در این کشور که همگی از غرب ستیزان هستند، صادر شده است.

این منبع خاطرنشان کرد، با وجودی که عملیات شگفت آور نیروهای مسلح سوریه ستون فقرات ارتش آزاد را که مورد حمایت آمریکا است شکسته است، اما موضوع تمام نشده، چرا که آمریکا تلاش می کند که درگیری‌ها را تا زمان حضور نیروهای بین المللی در سوریه زنده نگه دارد، این در حالی است که مقامات دمشق سعی خواهند کرد تا با زور سرنیزه آتش بس را ایجاد کنند.

این منبع فرانسوی در عین حال کشیدن روال امور به سوی جنگ منطقه ای را بعید دانست و گفت که به علت اینکه دریای مدیترانه مملو از کشتی های جنگی روس شده و تنگه هرمز نیز به روی آمریکا نیمه بسته است و ایرانی ها نیز در آمادگی کامل قرار گرفته و آماده رسیدن زمان موعود شده اند، احتمال جنگ بعید است. از سوی دیگر چین نیز حضور نظامی خود را در سواحل اقیانوس هند تا سواحل یمن را تقویت کرده است، پکن برای اولین بار ناو هواپیما بر خود را در عملیاتی آموزشی به مدت بیش از یک ماه به تحرک واداشته است این بلند ترین مأموریتی است که این ناو از زمان تولید با آن مواجه بوده است.

بنا بر این گزارش، سوریه و روسیه فعالیت های نسبتا محرمانه ای را انجام می‌دهند که نمی توان در مورد آنها مطمئن شد که آیا این فعالیت های به علت راه بی بازگشت سوریه است یا اینکه پیام تهدیدی برای غرب است، اما این فعالیت ها می تواند معادلات را بر علیه آمریکا رقم بزند، وی ادامه داد: شاید پروژه این بود که بالهای ناتو را در ترکیه با ائتلاف اعلام نشده ایران و سوریه و عراق و روسیه و چین قیچی کند، البته سخن در مورد نیت سوریه زود است، اما چیزی که قطعی است، این است که سوری ها لباس جنگ خود را بعد از ساعت موعود که از زمان انفجار در مقر امنیت ملی سوریه آغاز شده، بر تن کرده اند و خود را برای درگیری آماده کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 111
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    تا ایران پشت سر سوریه است، غربیها موفق نخواهند شد به اهدافشان برسند.
  • ali ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    خدا نکنه این شیاطین جنگی راه بندازن مسلمونا کشته میشن لعنت خدا بر آمریکا و نوکرای حلقه به گوشش مردم تو این شبای ماه مبارک دعا کنن و از ولی عصر(عج) مدد بخوان حتما چاره ساز خواهد بود و توطئه خنثی میشه اللهم عجل لولیک الفرج
  • محمدامين ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    امريكا و اسراييل جرات هيچگونه حمله اي را ندارند، بخدا قسم در صورت هر گونه تعرض به كشور عزيزمان ايران ما جوانان ايران همچون جوانان دوره دفاع مقدس تا اخرين قطره خونمان خواهيم جنگيد و تا زماني كه اسراييل را از روي كره زمين حذف نكريده ايم يك شب نخواهيم خوابيد ، الله اكبر
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    مرگ یمکنرتبه ... شیون هم یکمرتبه !!!
  • ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    نترس علی جان، اینا اونقدر که بلوف میزنن چیزی تو چنته ندارن، البته نباید دشمن را هم دست کم گرفت.
  • seied ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    سید علی لب تر کند جان را فدایش می کنیم
  • رضا ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    عمراً اگه تو این وضعیت خراب منطقه و وضع خراب آمریکا حمله کنن. عمـــــــــراً
  • رضا ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    عمراً اگه تو این وضعیت خراب منطقه و وضع خراب آمریکا حمله کنن. عمـــــــــراً
  • حمید رضا ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    اگر گلوله ای به سمت سوریه شلیک کنن اسراييل رو به اتش میکشیم.
  • ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    اگر نیاز باشه خودمون هم میریم سوریه می جنگیم. راسته میگه مرگ یه بار شیون هم یه بار. منتظر دستور رهبریم. ما یا علی رو گفتیم.
  • ali ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    بحث ترس نیست بحث اینکه کلی بیگناه اونجان حمله به سوریه یعنی حمله به ایران راستشو بخوای یواش یواش باید کمربند جهادو محکم کنیم بوی عاشورای دیگه داره میاد سربازان امام خامنه ای هر لحظه عطش حکم جهاد دارن ما که آماده ایم بسم الله اگر طالبید
  • علی رضا ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    بوی حمله میاد ولی انشالله که اینطور نیست و جنگی در پیش نیست ... سقوط دولت سوریه مساوی هست با حمله ی نظامی به ایران ... جنگ خیلی بده انشالله جنگی صورت نگیره ... ما ترسی نداریم از جنگ ولی کشته شدن مردم بی دفاع دردناکه ...
  • علی رضا ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    آرامش بهترین چیزه
  • ممل ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    مرگ یکبار و شیون هم یکبار مجید جون
  • ممل ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    هدف غربیها ایران است به بید میگن که چنار بلرزه چون سوریه حامی ایران است بخاطر همین میخوان بهش حمله کنن تا با ایران قطع رابطه کند و اسرائیل بتواند حزب الله را از بین ببرد.ولی وقتی امریکا بخواد حمله کنه تا آخرین قطره خون میجنگیم و پوزه اش را به خاک میمالیم .در ضمن این جنگ نشانه های آخر الزمان است طبق روایاتی که در کتب شیعه نوشته شده است و آتش جنگ آخرالزمان از سرزمین شام بلند میشه .دعا کنید آقا بیاد و و با توکل بر خدا تمام دشمنان اسلام را از بین ببریم
  • ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    tarh inast ke iran ra be jang bekeshand va sepah ra tazif konand
  • منتظرالمهدی ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    بیاییم اخرالزمانی نگاه کنیم
  • باقری ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    سلام- ایندوره که مهلکه اخرالزمان است، تقدیر حقیقی جهان در کف مردانی ماندگار است که پروای جان ندارند،تنها مکتبی در طول تاریخ و به پهنای زمین،تاکنون توانسته گسستههای تاریخ را میان گذشته ،حال واینده بهم متصل کند مکتب شیعه است.شیعیان هرگز دروظایف تاریخی خود تساهل وتسامح وکاهلی انجام نداده اند،بهمین دلیل اینده شیعیان تضمیین شده است . انشاالله.....
  • saeed ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    اتفاقا حیات غرب درحمله وتسلط برخاورمیانه است باید یه جنگی راه بندازن
  • منادی ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    شاید سفیانی تو راهه
  • pedram ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    با توجه به تغيير پازلها در جنگ داخلي ارتش سوريه با تروريست ها و مزدوران كشورهاي عربي و تركيه و شكست نسبي اين دخالت آشكار توسط ارتش سوريه وقوع جنگ تمام عيار توسط ارتش تركيه با همراهي كشورهاي غربي و عربي با ارتش سوريه در چند روز آينده قطعي به نظر مي رسد . در اين جنگ ارتش تركيه به صورت مستقيم درگير خواهد شد و نيروهاي عربي با حمايت كامل آمريكا و دول اروپايي با پشتيباني هوايي ارتش تركيه را حمايت خواهند كرد . زيرا برداشت دولت تركيه اين است كه همجواري با يك همسايه اي كه در حال حاضر بعنوان دشمن محسوب مي شود به اقتصاد در حال رشد تركيه صدمات جدي خواهد زد . بنابراين تصميم جدي ترك ها بر اين است كه اسد بايد برود و دولتي سركار بيايد كه از نظر بعد اعتقادي و سياسي همسو با كشور تركيه و كشورهاي عربي باشد .هرچند كه تركيه روابط بسيار دوستانه اي با دولت بشار اسد قبل از مناقشات فعلي داشت ولي به جهت تغيير معادلات منطقه اي كه مهم ترين آن تضعيف هژموني منطقه اي ايران در خاورميانه مي باشد با همراهي قطر و عربستان كه حمايت همه جانبه مالي و تسليحاتي از تروريست ها مي كنند به صورت مستقيم و آشكار وارد اين كارزار خطرناك گرديده است و اهداف بعدي كه مد نظر غرب نيز مي باشد : 1-قطع ارتباط مسير حمايتي حزب الله لبنان و تضعيف كامل آن در بلند مدت 2- تغيير سياست هاي راهبردي ايران ازجمله توقف كامل برنامه هسته اي و همچنين تغيير در سياست جمهوري اسلامي ايران در مقابل اسرائيل توضيح اينكه ارتش اسرائيل به احتمال خيلي قوي تنها در حالت آماده باش قرار بگيرد و از دخالت مستقيم نظامي به دليل احتمالات غير قابل پيش بيني پرهيز نمايد و تنها سرويس هاي اطلاعاتي و تروريستي آن كشور نخبه هاي نظامي و علمي سوريه را ترور خواهند نمود به مانند كاري كه بعد از سقوط صدام انجام دادند
  • حسین ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    به نظر من اگر چنانچه غربی ها آغازگر جنگ در سوریه باشند . ایران هم باید با بستن تنگه هرمز فشار را به غربی ها دو چندان کند.
  • معین ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    جانم فدای رهبر رهبر اگر فرمان دهد ، دنیا را بر سفیانی های زمان تیره و تار می کنیم ما آماده شهادتیم « جنگ جنگ تا رفع فتنه در جهان »
  • جوان ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    خیلی باید احمق باشند که بهانه دست ما بدن تا ادامه ی اون جنگ 8 ساله را با اصل کاری ها شروع کنیم نه با نوچه. تو این مدت خیلی چیزها عوض شده. ما شوق آغازی داریم که پایانش پایان خیلی چیز هاست.
  • محمدحسین ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    سلام و درود بر تو ای انسان آزاده
  • ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    ma amadehim amadeh
  • محمد ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    سقوط ديكتاتور به اميد خدا نزديك است، اگه كمي انصاف داشته باشيد ميبينيد حكومت سوريه ديكتاتوريه و همين كافيه براي نارضايتي مردمش، هرچند با ايران خيلي خوب باشه.
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    جوگير
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    چه ربطی به اسراییل داره:عربستان و ترکیه وقطر هستند داداش
  • حسن ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    ارتش سوریه و بشار اسد آماده است که با شروع جنگ اسرائیل را با خاک یکسان کند .
  • حسین نجار ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    داداشیه گلم، حتی اگر ماهم دعا نکنیم (البته دعا میکنیم) خودشون انقدر به فکره ما هستن برعکسه ما که نمیذارن آب تو دلمون تکون بخوره :)
  • ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    بعد از آنکه آمریکا و نوکرانش در آن جنگ شکست بخورند و معلوم شوند که ناتوان هستند، نوکران منطقه ای آنها هم سرنگون خواهند شد و بیداری اسلامی با قوت و سرعت بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد و یهودیان غیر فلسطینی از اسرائیل به کشورهای خود باز خواهند گشت.
  • محمد ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    اللهم ارزقنا توفیق شهاده فی سبیلک
  • علی ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    ید الله فوق ایدیهم
  • ناشناس ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    آمریکا و دیگر همپیمانانش هیچ غلطی نمیتونن بکنن
  • ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    امنیت سوریه ، امنیت ماست ، انهایی که عیله سوریه جمع شده اند دشمنان ما هستند که جرئت رویا رویی مستقیم با ما را ندارند و هر حرکتی انجام دهند نابودیشان را نزدیکتر می کنند
  • yaser ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    cheghad tarsu :| chete? :D
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    هیچ غلطی نمیتونن بکنن
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    دنیا کجاست ماکجاییم حالا چون ایران و سوریه ازقدیم با هم مشکل نداشتند اقای اسد دیکتاتور نیست و مردم سوریه هم اصلا ادم نیستند بابا اونا هم بهار عربی میخان چرا نمیفهمین
  • ناصراسدزاده ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    ملت مسلمان سوریه قطعا از این امتحان سربلند بیرون خواهد آمد . زنده باد اسلام
  • Ashkan ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    مسلمون که پش مسلمون باشه خدا پشتمون هست از خدا که تواناتر نیست
  • مهدی ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    حمله صورت خواهد گرفت و سفیانی شام را تصرف خواهد کرد...
  • ehsan ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    بابا ول کن جنگ جهانی سوم دیگه چیه ؟؟ اینا تو عراق و افغانستان زاییدن من موندم الان چی بگم :D
  • ضد ماسون ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    جرات دارن حمله کنند تا درسی بهشان بدیم که هیچ وقت فراموش نکنند .
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    دنشون "ترکیه" سرویس میشه
  • امید ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    از لندن غافل نشید یه اتفاقی قراره بیفته مثل خود زنی یازده سپتامبر من مطمئنم!!
  • ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    این هم لبنان که انقدر براش تره خرد میکنید.
  • وبگرد ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    دعا کنیم جنگی اتفاق نیفتد چون هیچ کس سود نمی برد خدا کند سایه جنگ بر سر هیچ ملتی گسترده نشود. قتل ، خونریزی ، تجاوز ، بی ناموسی نتیجه جنگ است .
  • سرهنگ ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    سوریه باید از مرز جولان هر گونه فشاری را که از دیگر مرزها دریافت می کند به اسرائیل منتقل کند تا از این فشارها آزاد شود .
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    دوستان انقلابی من ما راهی جز سرشاخ شدن و ورود به جنگ با غرب را نداریم. این تصمیمیه که ملت ما از سال 42 گرفت و بیش از 45 ساله که به حق الیقین این موضوع را درک کرده
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    مرسی ادبیات :)
  • سرباز گمنام ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    دوستان اگر کمی تامل کنیم می فهمیم که این جنگها و در گیری ها اتفاق می افتد طبق روایات این جنگ شروع جنگهای قبل از ظهور است.وایران هم وارد این جنگ می شود و پیروز جنگ پرچمهای سید خراسانی ماست.در ضمن قدرت جوانهای مومن ایران رو دستکم نگیریید. یا ابا صالح المهدی ادرکنی.
  • پدرام ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    ما اماده ايم مثل هميشه گوش به فرمان رهبريم
  • ایرنایی ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    رهبر اگر فرمان دهد جان را فدایش میکنم الهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر و جعلنا من خیر انصار و اعوانه والمستشهدین بین یدیه
  • ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    ببینید ایران شاید حریف اسرائیل بشه ولی امریکا عمرا اونا اندازه مو های سرما تو جنگ بودن که فقط تو یکی موفق نبودند جنگ با یه کشور 16 میلیونی{عراق} 8 سال طول کشید امریکا که ابر قدرت بی چون و چراست
  • شهرام عزي ايراني ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    مرگ بر عربستان زالو مرگ بر وهابي هاي اشغال مزدوران اسرائيل
  • مجید ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    وعده الهی این است : مستضعفان وارثان زمینند پس تا وقتی که مدافع حق باشیم نباید نگران بود
  • اکبر ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    راست میگه
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    اينا اگه حمله كنند گور خودشون كندن
  • امیرحسین ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    شلیک تنها یک گولوله از سمت آمریکا یا اسرائیل به سوی ایران در ابتدا برابر است با نابودی اسرائیل از جهان هستی
  • امیرحسین ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    شلیک تنها یک گولوله از سمت آمریکا یا اسرائیل به سوی ایران در ابتدا برابر است با نابودی اسرائیل از جهان هستی
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    اشتباه اسد این بود که یک مدت مخالفها رو راحت گذاشت اینقدر که جرات پیدا کردند به حملاتشان اضافه کنند، باید از همون اول با جرات عمل میکرد.
  • علی ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    از سخنان گهر بار امام خمینی : اگر ما به تكليفي كه خداي تبارك و تعالي براي ما تعيين فرموده است عمل بكنيم باكي از اين نداريم كه شكست بخوريم. كشته بشويم تكليف را عمل كرديم ، بكشيم هم تكليف را عمل كرديم. ما مي خواهيم اسلام را حفظ بكنيم ، با كناره گيري نمي شود حفظ كرد. خيال نكنيد كه با كناره گيري تكليف از شما سلب مي شود ، تكليف دو چندان است. نبايد نگران باشيم كه مبادا شكست بخوريم ، بايد نگران باشيم كه مبادا به تكليف عمل نكنيم. همه ما ، مأمور به اداي تكليف و وظيفه ايم ، نه مأمور به نتيجه . آرزوی دیرینه ماست که در مقابل آمریکا و اسرائیل جنایتکار بجنگیم تا زمینه ساز ظهور مولایمان ولی عصر (ارواحنا فداه) باشیم
  • ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    مرگ یه بار شیون یه بار !!!!!
  • ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    چند تا قبر برای مهاجم ها بکنیم؟ لطفا اعلام کنید جنازه ها رو زمین نمونه .
  • محمد ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    منتظریم بیاین به خدا نابودتون میکنیم -حسین حسین شعار ماست-شهادت افتخار ماست--به عشق شهدای دفاع مقدس ما بسیجی ها اماده ایم
  • سید ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    شرایط خیلی نزدیک به خروج سفیانی در روایات از اهل بیت، ان شا الله با ظهور حضرت همه این مسائل ختم به خیر بشه
  • ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    اين همون لحظه سرنوشت سازه كه انگار در زمان ما داره اتفاق ميفته. صحنه درگيري بين حق و باطل به اميد شكست خفت باره دشمن به سركردگي امريكا واسراعيل غده هايكه بايد از ريشه درشون آورد.
  • haj.amin ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    جونم سید علی
  • ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    بدیهی ترین پیامد حماقت از سوی طرف غربی ؛ محو رژیم صهیونیستی خواهد بود
  • سمر ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    تمام روایات ذکر شده در مورد ظهور سفیانی با تحولات صدق میکنه
  • علی نیا ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    کشورهای غربی مثل کفدار و لاشخوران گرسنه بدور تعمه می گردند . بنابر این کشور های خاور میانه باید متحد شوند تا خواب شیطانی غرب را در هم کوبند...
  • فهمیده2 ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    جنگ که راه بیفته اسراییل آسفالته. تمام
  • مصطفی ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    خیلی مطمئن نباش
  • دانشجو ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    این همش پروپاگاندای رسانه ایه نگران نباشید.
  • ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    0 0
    این جنگ رخ میده ومحور مقاومت پیروز میشه از خودم نمیگم منتظر باشید تو عصر ظهور داریم نفس میکشیم
  • محمد ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
    0 0
    مشرق مزدور من يه نظر محترمانه و بدون ايراد گذاشتم، چرا درجش نكردي؟ حتما بايد با شما موافق بود؟ به اميد خدا بعد از اسد نوبت شما مزدورهاست
  • ایمان ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
    0 0
    حمله به سوریه تنها به سوریه ختم نمیشه! ایران، روسیه، چین، و به احتمالی کره شمالی (به خاطر فشارهای زیادی که بهش وارد کردن) و مصر حزب الله لبنان هم وارد میشوند! آمریکا دیگه باید فکر جنگ توی خاک خودش هم بکنه!!! اما کلا جرات این غلطهای اضافی رو نداره!!! D;
  • ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
    0 0
    کلینتون بدبخت بجای سیگار هاوانایی به سیگار عربی معتاد شده و هر روز در یک کشور عربی است...
  • ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
    0 0
    ادای تکلیف از به نتیجه رسیدن مهمتره بعدشم خدا قویتره یا آمریکا؟ کی با شن های ساده هلیکوپتر های آمریکا و سربازان دلتا فورس رو (که به گفته خودشون بین نیرو های ویژه قویترینشونه) تو طبس نابود کرد؟ اگر از خدا اطاعت کنیم و او را یاری دهیم او هم به ما کمک میکند.
  • ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
    0 0
    خوش خیالی داداش
  • ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
    0 0
    ما که از جوانی خیری ندیدیم جنگ بشه بلکم به یه دردی بخوریم
  • ali ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
    0 0
    كاش انسانها با هم دوست بودند .
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
    0 0
    به جنگ جهانی سوم خوش آمدید
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
    0 0
    زرشک
  • ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
    0 0
    منظورشون همون كفتاره
  • محمد ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
    0 0
    بهتره اسمت رو مینوشتی "سرهنگ کهنه"
  • محمد تقی ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
    0 0
    سرباز گمنام اکنون که زمان ظهور هست با سر بلند اسمت رو بنویس و بگو که فدایی و منتقم خون حسینی یا علی
  • محمد ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
    0 0
    سمر جون سفیانی کثیف رو ولش کنین بگین ظهور امام عصرمون انشالله نزدیکه
  • صلا ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
    0 0
    مشرق جون این بی تربیت رو چرا راه دادی تو جمع ما؟؟؟
  • حمید رضا ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
    0 0
    شمشیر داموکلس
  • اشناس نه ناشناس ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
    0 0
    گلابی به مشرق چپ نگاه کنی تا خانه ات میاما.
  • ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    0 0
    مرگ بر ترکیه هم یادت نره
  • جواد ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    0 0
    فقط اتحاد مسلمین . پدر ی مهربان سید علی . آرمیتا خواهر کوجولو ی ما یادت نره چی گفت . . .
  • خادم المهدی ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    0 0
    بسم الله الرّحمن الرّحیم کجاش دیکتاتوریه ؟ توی جنگ رسانه ای که راه انداختن ، غافل از حقیقت نشید لطفاً . و السّلام
  • خادم المهدی ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    0 0
    بسم الله الرّحمن الرّحیم انصافاً تحلیل جامع و خوبی بود . و السّلام
  • خادم المهدی ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    0 0
    بسم الله الرّحمن الرّحیم ربطش به اسراییل اینه که همه ی آتیش ها از گور اون ها بلند میشه . و السّلام
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    0 0
    منظورش همون طعمع اس
  • D1 ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    0 0
    خمچنین منظورشون طعمه س
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    0 0
    مشرقی ها همه مسلح به کمربند انفجاری هستن...
  • anti منافق ترسو بزدل و بی شرف ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    0 0
    تا زمانی که امثال شما اسم کسانی که 5000 بمب اتمی و 50 هزار بمب شیمیایی و بیولوژیک رو دارن انسان می گذارید صلح جهانی ایجاد نمیشه...
  • ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    0 0
    گلابی تویی نه هیچکس دیگه، کافر همه را به کیش خود پندارد
  • ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    0 0
    ماست ما که ترش نیست، ماست مشرق رو نمی دونم ...
  • ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    0 0
    فقط حیف از اسم" محمد" برای بعضیها!!
  • محمد ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    0 0
    اسد اشتباه نکرد .انسانیت کرد.
  • ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    0 0
    آفرین انشالله بتوانیم جزه لشکریانش باشیم
  • ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    0 0
    موافقم نفسش توسینه شان خفه خواهیم کرد
  • ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    0 0
    آره جانم درست است درست
  • ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    0 0
    چرا ایقدر دیر باید خیلی زود تر از انها می گفیم آقا
  • خادم المهدی ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
    0 0
    بسم الله الرّحمن الرّحیم سلام ، چرا برای نشان دادن نظرات ، گزینشی عمل می کنید ؟ دیروز تقریباً هشت تا نظر دادم ، فقط سه تا شو درج کردید . والسّلام
  • ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
    0 0
    سطح سواد مشرقی ها همینه دیگه ....!!! اون مدیر جهانیتونم همین قدر سواد داره که مملکت گل وبستان شده...!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس