کد خبر 305187
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴

پس از گذشت ۱۱ ماه از وقوع جنايتي هولناک که در يکي از دخمه هاي استعمال مواد مخدر در مشهد رخ داد، يکي از متهمان دستگير شده، هنگام بازسازي صحنه قتل، به وارد آوردن ضربات چاقو به مقتول اعتراف کرد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، دقايق اوليه بامداد بيست و هشتم خرداد سال گذشته، ۳ جوان که سوار بر موتورسيکلت بودند مقابل منزلي که چندين دخمه تاريک در آن وجود داشت، توقف کردند و به داخل يکي از دخمه هاي تاريک رفتند که چند نفر در آن مشغول استعمال مواد مخدر بودند. ساعتي بعد درگيري بين اين افراد آغاز شد و آنان با تبر و چاقو به جان هم افتادند.

در اين ميان ۲ نفر مجروح شدند و جوان ديگري به قتل رسيد. با وقوع جنايت، موتورسواران از محل گريختند و بدين ترتيب، تحقيقات شبانه قاضي موحدي راد (قاضي ويژه قتل عمد) به همراه کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي در اين باره آغاز شد.

اين گزارش حاکي است: کارآگاهان در کنار مقام قضايي تا سپيده دم، عمليات شناسايي موتورسواران فراري را در حالي ادامه دادند که چندين محل مشکوک به اختفاي متهمان مورد بازرسي قرار گرفت اما موتورسواران به محل نامعلومي گريخته بودند. عمليات پليسي در حالي به روز بعد کشيده شد که هر لحظه حلقه هاي محاصره پليس براي دستگيري متهمان تنگ تر مي شد و نزديکان متهمان مورد بازجويي قرار مي گرفتند.

ساعاتي بعد با نصايح قاضي ويژه قتل عمد که از طريق بستگان متهمان به آنان منتقل مي شد، هر ۳ نفر خود را تسليم قانون کردند و اما هر کدام از آن ها ارتکاب جنايت را به گردن ديگري مي انداخت. پس از گذشت ۱۱ ماه از وقوع قتل، صبح روز يکشنبه گذشته، متهمان اين پرونده جنايي به محل ارتکاب جرم هدايت شدند و مقابل دوربين قوه قضاييه قرار گرفتند.

سعيد جوان ۲۰ ساله اي که يکي از متهمان بود گفت: من و دوستم رضا از رامين خواستيم تا ما را با موتورسيکلت به منزل «ج» برساند. مي خواستيم يک گوشي تلفن همراه را معامله کنيم اما در اين جا درگيري شد و مقتول پيک نيک را به طرف ما پرت کرد و من هم چاقويم را بيرون آوردم و ضرباتي را به او زدم ولي تبر در دست يکي ديگر بود من تبري همراه نداشتم.

اين جوان که تعداد زيادي آثار خودزني و نزاع روي بدنش نمايان بود اضافه کرد: رامين با موتورسيکلت کنار در ايستاده بود و من و رضا به داخل دخمه رفتيم که چند نفر هم مشغول استعمال کريستال بودند.

اين گزارش حاکي است: پس از آن که کارآگاه سلطانيان (افسر پرونده) خلاصه اي از نحوه وقوع جنايت و دستگيري متهمان را تشريح کرد، قاضي ويژه قتل عمد از متهم ديگر پرونده خواست تا با توجه به اعترافات سعيد او نيز حقيقت ماجرا را بيان کند ولي او همچنان داشتن چاقو به هنگام نزاع را تکذيب کرد. پس از پايان بازسازي صحنه قتل، مقام قضايي با صدور دستوري، متهمان را روانه زندان کرد تا بررسي هاي بيشتري درباره زواياي پنهان اين جنايت انجام شود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس