معاون اول دولت دهم در نامه‌ای خطاب به محمود احمدی‌نژاد افزود: شاید فراموش کرده‌اید که رحیمی محکوم امروز، چوب لجبازی‌ها و آبروبری‌های گاه و بیگاه شما را می‌خورد.

به گزارش مشرق، معاون اول دولت دهم در نامه‌ای به سوابق دوستی خود با محمود احمدی‌نژاد اشاره و با گلایه از وی اعلام کرد: گیریم که امروز در منظر مردم محکوم شدم اما دیر نخواهد بود که روزنامه اعمال ما نزد خدای متعال گشوده می‌شود و حق و باطل نمایان می‌گردد.

متن کامل نامه‌ رحیمی به احمدی نژاد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر احمدی نژاد، رئیس جمهور محترم دولت های نهم و دهم
سلام علیکم

این مختصر را چگونه می‌توانم آغاز کنم جز آنکه بگویم: چون دوست دشمن است شکایت کجا برم؟
البته شما دشمن نبوده‌اید و مرا با شما دوستی و رفاقت دیرینه ایست که مربوط به سال‌های اخیر نیست. نیک می دانید و دیگران هم خوب است در این مجال مطلع شوند که رفاقت من و شما به سال‌های دوری بر می‌گردد که در کردستان و آذربایجان غربی بودید و سپس به اردبیل رفتید تا تقدیرمان این باشد که هر دو استانداری دولت ششم را تجربه کنیم. گذر زمان شما را به ریاست جمهوری و بنده را به خدمتگزاری در دیوان محاسبات کشور رساند.

از ابتدای آشنایی، هم من و هم شما همواره حق رفاقت بجا آورده‌ایم و در برخی مواقع هم اختلاف دیدگاه‌هایمان مانع از تداوم رفاقت‌هایمان نشد، در همان دوره البته افراد منتقد با بهانه جملات مقلوب شده جریان رسانه‌ای تخریب بنده را کلید زدند و متهم به اغراق و تملق شدم. چندی گذشت و اصرار کردید که به جمع دولت بپیوندم؛ پاسخم منفی بود با این استدلال که اگر در دیوان بمانم بیشتر منشأ کمک و خدمت به کشور خواهم شد. نپذیرفتید و بدون اطلاع من حکمی صادر کردید و با حفظ سمت به عنوان معاون حقوقی منصوب نمودید که خلاف مقررات بود. چاره ای نداشتم جز آنکه از دیوان محاسبات استعفاء بدهم و به همین خاطر باعث رنجش برخی از دوستان قدیمی و صمیمی‌ام شدم و آغاز رنجش‌ها هم از همانجا شروع شد. به دولت آمدم و آنچه در توان داشتم در طبق اخلاص گذاشتم و در انجام وظایف محوله بویژه ترمیم روابط دولت و مجلس کوتاهی نکردم. در اواخر دولت نهم بود که به دلایلی که هنوز هم برخی از آنها برای من نامعلوم است، چند تن از اعضای دولت را کنار گذاشتید و حتما خاطرتان هست که من از باب مشورت مخالف بودم و دلایلی آوردم و وقتی نپذیرفتید، یادآوری کردم که دولت از نصاب می‌افتد و نیازمند رأی مجدد اعتماد مجلس می‌شود.

ماجرای معاون اولی پیش آمد. بعد از ناکامی گزینة اول، به بنده پیشنهاد دادید. و همان موقع گفتم که با وجود کینه‌های سیاسی و برخی زخم‌های کهنه، از من بگذرید، زیرا عاقبت کار را می‌دانستم که برخی مخالفان سیاسی با عنادورزی به دنبال هتک حیثیت و بر باد دادن آبرویم خواهند بود؛ اما باز هم مخالفت با تصمیم شما سخت بود.

آقای دکتر احمدی نژاد؛ دوست عزیز و قدیمی!
در دولت دهم همة اعضاء شاهد و گواهند که جز کار و کار به چیزی نمی‌اندیشیدم و 6 صبح تا 12 شب، حداقل زمانی بود که مصروف خدمت در دفتر کارم می کردم. و این جدیت در کار از نگاه منصف نمایندگان محترم وقت مجلس شورای اسلامی پنهان نماند و در نا مه‌ای به امضاء 211 نفر تقدیر خود را از انتصاب شما اعلام نمودند.

زمان گذشت و رفته رفته احمدی‌نژاد و رفتارهایش متفاوت از سال‌های گذشته شده بود. هربار که به مشورت می‌نشستیم به سروش آسمانی کذایی بیشتر توجه می‌کردید تا مشورت‌های ناشی از تجربه های مختلف من. در سال آخر دولت اصرارتان بر کاندیداتوری فرد مورد نظر چنان بود که گویی از جایی به شما الهام می‌شده است و حاضر نبودید حرفی غیر از آن بشنوید و نظر بنده و جمعی از همکارانم در دولت را نپذیرفتید و وقعی ننهادید تا جایی که اینجانب با همفکری برخی از اعضای کابینه چاره‌ای نداشتم جز اینکه در شرایط سخت عمل جراحی همسرم برای ثبت در آیندة تاریخ و برای دلگرمی همکارانم در دولت خطر کنم و به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری ثبت نام نمایم تا به طور نمادین اختلاف نظرم را با رویکرد شما بیان کنم و البته در نهایت باز هم به اصرار شما، بازی را بار دیگر در صحنة رفاقت باختم و باز هم حرفتان را گوش کردم و علیرغم میلم انصراف دادم.

آقای دکتر احمدی نژاد!
در جریان قهر شما پس از ماجرای آقای مصلحی بسیاری از دوستان شما تلاش کردند که من هم کار را رها کنم تا دولت بخوابد و بسا کسانی که به من گفتند آماده باشم برای عهده دار شدن کفالت ریاست جمهوری. اما گفتم حوصله کنید احمدی نژاد باید برگردد که من میانه او و خودم را با خدمت به نظام آزموده‌ام که:

ما را سریست با او که گر خلق روزگار دشمن شوند و سر برود هم بر آن سریم.

ذکر یک نمونه دیگر از خاطرات تلخ این دوره شاید خالی از فایده نباشد. به یاد دارید که خودم را در فضای سیاسی و رسانه‌ای سپر کردم تا خانم دکتر دستجردی که پرتلاش و مردانه در میدان کار بود از دولت خارج نشود؟ اما متاسفانه شما لجبازی کردید و به بهانه تعلل در عزل رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران که فردی توانمند و متعهد بودند، او را عزل کردید و مرا هم نزد رسانه‌ها و افکار عمومی سکه یک پول ساختید و البته همان موقع در جریان قرار گرفتم که با مشورت اطرافیان پیش‌نویس عزل بنده را هم آماده کرده بودید.

و اما اینک که از هر سو مورد هجمه قرار گرفته‌ام و نا آگاهان نیز گمان کرده‌اند که درهای رحمت خدا به روی بندگان، راه در دالان‌های سیاست دارد و رسانه‌ها عرض و آبرو و حیثیت 35 ساله خدمت و امنیت و آسایش همسر بیمار و دختران رنجورم را به باد داده‌اند و بی آنکه اصل ماجرا را بدانند و تبیین کنند حدیث مدعی را با کینه بر سر بازار جار می‌زنند و بر سر تقسیم غنائم این آبروریزی و هتک حیثیت، مسابقه و مناظره راه انداخته‌اند.

شما بهتر از هر کسی می‌دانید که در 5 سال گذشته، مگر به ضرورت، در مقام پاسخگویی به رسانه‌ها برنیامده‌ام. مگر آنجا که استانداری کردستان، تراکتورهایی را که دولت به کشاورزان منطقه هدیه داده بود و با ابتکار خودشان بطور نمادین آرم مقدس الله مندرج در پرچم جمهوری اسلامی ایران را طراحی و به نمایش درآوردند و برخی رسانه‌های مغرض آن آرم مقدس را تعبیر به جمله‌ای از باب مداهنه نمودند، و تا امروز از سر جهل مرا مورد طعن و شماتت قرار می‌دهند، پاسخی داده‌ام؟!

آیا وقتی در حضور رئیس کمیسیون آموزش مجلس، وزیر علوم وقت و جمعی از اساتید دانشگاه از رساله دکتری خود دفاع کردم و فرد مدعی را به خاطر ادعای کذب در دادگاه محکوم نمودم، سخنی به رسانه‌ها کشاندم تا دفاعی کرده باشم؟!

آیا وقتی با تلاش همکارانم در دیوان محاسبات، فساد موجود در بیمه ایران را افشاء کردم و با یک مهندسی معکوس، خود متهم آن شدم، جمله‌ای در دفاع بر زبان آوردم؟!

یا وقتی برای نخستین بار مفاد قرارداد ننگین کرسنت را در حضور رسانه‌ها بالای دست گرفتم و آن را متوقف کردم، کسی در برابر انتقام گیری مخالفین، حتی آخ از زبان من شنید؟!

همه آنچه ظرف چندین سال بر من رفته است، یک طرف ماجرا است و البته این زخم وقتی "کاری" می شود که جنابعالی نیز مصلحت را در آن می‌جویید که دامن خود را از آن برچینید!

آقای احمدی نژاد؛ دوست عزیز و قدیمی!
آیا بهتر نبود با اطلاعی که به صحت و سلامت زندگی من که از نزدیک با آن آشنا هستید داشتید، گواهی می‌دادید؟ و شهادت می دادید که من به بیت المال خیانت نکرده‌ام و زندگی‌ام به ریالی مال حرام آلوده نیست؟ آیا نباید می‌گفتید که رحیمی پس از عمری خدمت چون حقوق و مزایای بازنشستگی‌اش برقرار نشده، برای گذران زندگی به سختی افتاده است؟

آقای احمدی نژاد، براستی نمی‌دانید یا فراموش کرده‌اید که ماجرای این پرونده چیست؟

شاید فراموش کرده‌اید که رحیمی محکوم امروز، چوب لجبازی‌ها و آبروبری‌های گاه و بیگاه شما را می‌خورد.

یادتان می آید در ماجرای یکشنبه سیاه چقدر اصرار کردم که نکنید و آبرو نبرید و بگذارید از مجاری قانونی، ماجرا پی‌گیری شود.
من با توکل بر خداوند و به گواه وضعیت دیروز و امروز زندگی‌ام که تغییری نکرده و شاهد سلامت زندگی من است تا لحظة آخر و تا جایی که قانون اجازه می‌دهد در پی اعاده حیثیت و اثبات بی‌گناهی خود و خانواده‌ام هستم. اما شما نیز گویا مانند برخی رسانه‌های معاند خارجی وناآگاه به این نتیجه رسیده‌اید که هرچه هست همین فضای غبار آلود رسانه‌ها و دعواهای سیاسی است؟

گیریم که امروز در منظر مردم محکوم و در آینده نیز با استناد به همین اخبار و اطلاعات آمیخته حق و باطل و منازعات دور از حق و عدالت اصلاح طلب و اصول گرا، تاریخ را نیز اینگونه نوشتند، اما دیر نخواهد بود که روزنامه اعمال ما نزد خدای متعال گشوده می‌شود و حق و باطل نمایان می‌گردد. از آنکه جاهل است و یا مغرض است، توقع و یا اعتراضی ندارم. بر رسانة ملی که با تغییرات جدید متاسفانه در پی جلب و جذب مخاطب به هر قیمتی، برآمده و به بهانه تبیین راهکار مبارزه با مفاسد اقتصادی، میدان‌هایی فراخ برای عقده گشایی علیه ارگان‌ها و نهادهای انقلابی و تریبونی برای تطهیر فتنه گران فراهم می آورد، هرجی نیست. اما از دوستی که از 5 سال پیش در جریان رنج‌هایی که بر خود و خانواده‌ام رفته است، و از نزدیک اشک دختران، رنجوری همسر، سکتة منجر به مرگ مادر، سکتة خواهری که افتخار دارد شهیدی را نثار انقلاب اسلامی کرده است و اشک چشم برادری که هنوز از ترکش خصم التیام نیافته است را دیده، و من بخاطر تداوم دوستی با او از خودگذشتگی‌ها کرده ام و تا امروز که بیانیه دو پهلویش را در دفاع از خودش دیدم، کلامی در تضعیفش بر زبان نیاورده‌ام، این انتظار نمی‌رفت که از مضمون بیانیه دو صفحه‌ای اش، جز برائت از رحیمی، استنباط نشود.

آقای احمدی نژاد عزیز!

برای آگاهی ملت شریف ایران و یادآوری مجدد بار دیگر می‌گویم که:
همواره در آستانه برگزاری انتخابات مجلس، کمیته‌هایی برای برنامه‌ریزی و راهبری امر انتخابات توسط جریانات سیاسی تشکیل می‌گردد. در این راستا برای انتخابات مجلس هشتم نیز کمیته‌ای متشکل از برخی چهره‌های اصولگرا برگزار و بنا شد از کاندیداهای اصولگرا در سطح کشور از طریق کمک‌های غیردولتی پشتیبانی مالی شود. در میان افراد کمک کننده فردی به نام جابر ابدالی که از سوی برخی نمایندگان مجلس و مقامات قضایی و اجرایی به اینجانب معرفی شده بود، برای کمک اعلام آمادگی نمود. بنده نیز به واسطة حساسیت و اطمینان خاطر از سالم بودن کمک‌های نامبرده همچون سایر موارد در خصوص ایشان از طریق حراست دیوان محاسبات از مجاری ذیصلاح، در خصوص وی استعلام کردم که پس از اطمینان و پاسخ مثبت که اسناد آن ضمیمة پرونده است، برای دریافت کمک از وی اعلام آمادگی نمودیم و از وی خواستیم که به کاندیداهایی که ما معرفی می‌کنیم از محل حساب شخصی و با چک بانکی خودش کمک نماید. در نهایت نامبرده مجموعاً یک میلیارد و دویست میلیون تومان را به این امر اختصاص داد و البته کلیة اسناد و کپی چک‌های صادره که به قریب 170نفر از کاندیداهای مجلس هشتم پرداخت شده است در پرونده ثبت و ضبط است و همه آن به مصرف انتخابات رسید. بنابراین کل این مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان بوده و عینا به حساب نامزدها پرداخت گردیده است.

آیا شما اطلاع نداشتید که کل ماجرا همین است که متاسفانه در اثر اطلاع رسانی نادرست و مغرضانه و نگاه سیاسی خصمانه به موضوع یک کلاغ چهل کلاغ کردند که فلانی برده است و خورده است. وقتی کمک کننده این یک میلیارد و دویست میلیون تومان و نیز دریافت کنندگان، مشخص و معلوم هستند، لذا باید پرسید ارتباط این موضوع با بنده چیست؟ و آیا به اندازه همه جرائمی که برای اینجانب تعیین شده است، می‌توان عمل مجرمانه از ماوقع آنچه گفته شد، استخراج نمود؟ آیا آسیبی که ظرف 5 سال گذشته در افکار عمومی و بطور گسترده در تیراژ میلیون‌ها بار در رسانه‌های داخل و خارج به خود و خانواده‌ام وارد شده است، کمتر از مجازاتی است که در این حکم برایم تعیین شده است؟
درپایان توفیق و عاقبت بخیری همگان را از خداوند متعال خواستارم.

والسلام
محمد رضا رحیمی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 152
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • بیست و سی ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    ای بابا باز دعوا...
  • سیدیاسر ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    اینکه احمدی نژاد آبروبری میکرد داد هوار بیخودی انجام میداد 11 روز قهر کرده جلوی اقا ایستاد قبول اما پروند شما نشان میدهد اقای رحیمی شما چوب اختلاس خود را میخورید شما چوب بی تقوایی خود را میخورید یاعلی
  • پسر بامرام بروجرد ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    چه بده آدم ریاکارانه با دیگران اظهار دوستی کنه. اگه احمدی نژاد مقصره تو هم مقصری احمدی نژاد رو حمایت کردی.
  • پسر ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    بله دنیا مزرعه آخرت است پس باید مسئولان حواسشان جمع باشد که اگر الان از موضوع کما کوچک میگذرن در اخرت باید در قبال این موضوع کوچک به تمام مردم ایران جواب بدهند
  • ایلیا ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    چه روزگاری شده همه خدا را صدا می زنند بی آنکه به صدای خدا توجهی کنند.خدایا ما را از کر و کور شدن برهان.آمین
  • ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    جالبه
  • ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    جالبه
  • ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    آقای احمدی نژاد در نامه تان گفته بودید ماه پشت ابر نماند چه زود این جمله دامن خود شمارو گرفت
  • عباس ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    عجب! جناب رحیمی! گیرم که احمدی نژاد لجبازی و آبروبری کرده، اما جنابعالی بفرمایید اگر احمدی نژاد این کارها را نمی کرد شما چند سال قبلش مرتکب اشتباه نمی شدید؟ چرا فرار رو به جلو می کنی؟ جرم شما قبل از همکاریتان با دولت احمدی نژاد بوده، به مردم آدرس اشتباه ندهید
  • شبانکاره ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    خخخخخخخخخخخخخخ چرا تیتر یک نزدید؟؟؟؟ داره ابرو ریزی میشه باز؟؟؟
  • ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    اگر اینطور است که همه می توانند رای به بی گناهی شما بدن
  • ساسان ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    ماه پشت ابر نخواهد ماند
  • ساسان ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    ماه پشت ابر نخواهد ماند
  • ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    و این نامه معجزه ای است که نتیجه آن جز اثبات حقانیت احمدیننژاد نمیتواند باشد.
  • ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    و این نامه معجزه ای است که نتیجه آن جز اثبات حقانیت احمدیننژاد نمیتواند باشد.
  • عباس ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    چی شده جناب رحیمی؟ بهت گفتن علیه احمدی نژاد حرف بزنی فرجی میشه؟
  • محمد ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    خخخخ
  • مهدی ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    شک دارم رحیمی این نامه را نوشته باشد لحن نامه طوری است که آبروی دولت و مجلس و خود رحیمی را همزمان تحت شعاع قرار داده و نوعی عقده گشایی است
  • ایرانی ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    وقتی معاون اولش داره بهش این حرفا رو میزنه ما مردم که هشت سال با سیاست ویرانگرانه ایشون ساختیم دیگه جای خود داریم متاسفم .............
  • عباس ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    ای ناقلا! یه نامه الکی به احمدی نژاد نوشتی و آخرش کل ماجرا رو واسه مردم شرح دادی، فقط فکر نکنی نفهمیدیم
  • کلاغ سفید ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    خوشم آمد در طی این نامه با زبانی بی بیان بسیاری از مسائل و درد دلها رو بازکردند و چرا عده ای هنوز عبرت نمیگیرند مگر قبری و شب اول قبری نیست که سریع متهم میکنند
  • جلال ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    خخخ اون روز که میگفتی من محمدرضا رحیمی نیستم معاون اول این نظام هستم باید به فکر بودی معاون اول
  • محمود از اهواز ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    نمیدونم... چی بگم والا. ما که از زد و بندهای بین آقایون خبری نداریم. ولی آقای رحیمی، خودتون که بیشتر مقصر هستین. ای کاش زمانی که قوه قضاییه افتاد دنبالتون و معاون اول بودین خودتون از معاون اولی استعفا میکردین(حتی اگر رییس جمهور وقت مخالفت میکرد استعفای خودتون رو تحویل رهبری میدادین و میگفتین بخاطر حفظ آبروی خودم نمیتونم ادامه بدم) و خودتون رو در اختیار قاضی و دادگاه قرار میدادین تا اینقدر چوب کارهای رئیس دولت قبل رو نخورین و یه دفعه زیر پاتون رو خالی نکنه و انگار نه انگار 4 سال در دولت دهم جانشین همون رئیس جمهور بودین. من خودم یادم هست زمستان 91(دی ماه91) در تلویزیون گفتین که تا زمانی که دکتر احمدی نژاد و بنده(شخص خودتون)در دولت(وقت) هستیم،خانم دکتر دستجردی هم هست ولی یک هفته نشد که خانم دستجردی متاسفانه(بدون حتی یه تقدیر خشک و خالی)به بدترین شکل برکنار شد و همه ایران تعجب کردن که پس حرف آقای رحیمی چی بود؟؟ این زمان بهترین زمان برای شما برای استعفا و اعلام برائت از رئیس جمهور وقت بود که اینطور با شخصیت شما در رسانه ها بازی کرد و حرمت معاون اولی شما رو نگه نداشت. به هرحال انشالله هر چیزی که خیر هست برای همه پیش بیاد و خانواده شما هم جور کارهای (شاید نکرده)شما رو نکشن.
  • حقگو ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    بنده خدا احمدی نژاد مقابل کسانی برای کسب قدرت ایستاد که شما در مقابل آنها عددی نیستی خوب شد که لجبازی احمدی نژاد را از زبان یارو غار و دوست قدیمیش می شنویم و حجت بر همه تمام که احمدی نزاد=با لجبازی مطلق
  • حمیدبابایی از قم ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    فقط میتونم بگم خدا بالا سر شاهده
  • omid ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    احمدینژاد برای اهدافش به نزدیکانش نیز رحم نمیکند
  • ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    میخواستی اینجوری کار کنی نمی کرذی بهتر بود اختلاس به کنار مملکت رو نابود کردین و مردم و رو فقیر و حوانان بیکار
  • شهرام ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    حرف دو طرف رو باید شنید اما خداوکیلی توی دولت رحیمی کار بدی در صحنه ی عمل ازش سر نزد و رفتاراش منطقی بود . پشت صحنه هم الله اعلم ولی اگر حرفایی که زده صحیح باشه و در مقابل حرفاش جوابی وجود نداشته باشه باید بگیم که حق داره پایمال میشه ...
  • ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    برو عامووو
  • ali ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    سیاست پدر و مادر نداره!
  • ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    چرا این حرفها را الان میزند ایا نمی شد در زمانی که دادگاه مطرح نبود خود را مبرا میکرد .
  • ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    چرا این حرفها را الان میزند ایا نمی شد در زمانی که دادگاه مطرح نبود خود را مبرا میکرد .
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    مشرق این حرف های رحیمی درسته یا نه ؟
  • محسن ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    اینم جواب نامه احمدی نژاد که گفته بود رحیمی ربطی به دولت ما نداره
  • امیر تبریز اوغلی ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    شما در دوران هاشمی وخاتمی مرتکب فساد شدین و نتیجه پشت کردن به احمدی نژاد این میشه
  • شكري ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    خداوند انشاالله ابروي وعزت همه كساني كه خدمت به اسلام كردند حفظ كند
  • شكري ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    خداوند انشاالله ابروي وعزت همه كساني كه خدمت به اسلام كردند حفظ كند
  • ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    هست در پس پرده گفتگوی من و تو چون پرده بیافتد نه تو مانی و نه من
  • ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    هست در پس پرده گفتگوی من و تو چون پرده بیافتد نه تو مانی و نه من
  • fam ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    دلم برات نسوخت . . !!
  • محمد ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    ادم نمیدونه حرف کدوم رو قبول کنه اقای رحیمی اگه احمدی نژاد این همه مشکل داشت چرا باهاش موندی احمدی نژاد هم اگه واقعا راست میگه چرا از این اقا با وجود اتهامات استفاده کرد حداقل باید یک درصد احتمال میداد که مشکل داشته باشه این اقا فعلا هر دو طرف یکدیگر رو مقصر میدونن
  • ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    انشالله پرونده 3000 میلیاردی باز می شود و ایشان در کنار شما به درد دلها گوش خواهند داد
  • ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    مشرق جان تو کل نامه همین یک جمله رو برای تیتر زدن پیدا کردی؟ به نظر من که کل نامه حمایت از احمدی نژاد بود. نمیدونی یا خودت رو به خواب زدی
  • ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    كاري به حكم رحيمي ندارم ولي احمدي نژاد بي معرفتي كرد
  • ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    آقای رحیمی فرد بزرگواری است و این سری تهمت ها به ایشان وقتی مفسدانی که این مرد رو کرد آزادانه می چرخند از آن طنزهای تلخ روزگار ماست......
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    کاشکی به بیمه هم اشاره میکرد موضوش چی بوده
  • ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    خاک بر سر نفهمت
  • ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    خاک بر سر شما که اگه آدمی مثل احئدی نژاد بگه ماست سیاهه میگید چشم
  • ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    مهم تیتری که مشرق زده
  • سیدمهدی ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    دیگه کم مونده فردا مشایی هم علیه احمدی نژاد نامه بزنه متاسفانه احمدی نژاد با اوردن ادمای مساله داردور وبر خودش باید فکر چنین روزهایی هم میکرد
  • بصیرت ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    من نفهمیدم که این احمدی نژاد با این اصولگرها!!! واصلاح طلبها!!!!! چی کار کرده که هر دو طرف سایش و با تیر میزنند !!!!!
  • جواد ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    ای مردان سیاست بنشانید درخت / تا هوا تازه شود سهراب سپهری
  • ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    کاملا درسته . ولی مشرق با تیترهاش به شعور خوانندگان توهین میکنه
  • بصیرت ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    دمت گرم یکی اسامی پول گرفتها رو منتشر کند !!!!! این که یک واسطه بوده !!!!!
  • شهروند ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    به درویشی قناعت کن که سلطانی خطر دارد.
  • ناشناس ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    اما دمش گرم برای اولین بار مفاد قرارداد ننگین کرسنت را افشاء کرده است .
  • ناشناس ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    ما به دکتر احمدی نژاد اعتماد داریم و رحیمی نمیتواند با این سخنان دکتر را تخریب نماید.
  • ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    اگه 100 میلیون به من بدن دیگه تا آخر عمرم هیچی از دولت نمیخوام
  • پیراسته فر ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    الله اکبر! آنهایی که وقتی تریبون دستشان بود درهرمیزخطابه ای آبروی مؤمنانی را "درآتش کینه ولجاجت "می بردندوباآبروی اصحاب امام وانقلاب بازی کردند!چگونه رسواشدند! این رسوایی،پاسخ آن افشاگریهاهای هتاگانه
  • ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    توهم دیگه فهمیدی
  • ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    ای مشرق بلا.این چه تیتری هست که برا این خبر گذاشتی ؟ترسیدی تیتر بزنی "افشاگری رحیمی علیه احمدی نژاد" ؟هان؟؟؟؟اما خوب .ما از حال و روز این روزات خبر داریم.بوی گند دولت قبلی بدجور فضا را پر کرده هیچ کاریش هم نمیشه کرد.هه هه هه هه هه هه
  • مستانه ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    آقای رحیمی هرکس خربزه میخوره باید پای لرزشهم وایسته بیخود ننه من غریبم بازی در نیار عالم و آدم میدونند که تو یارغارهاشمی هستی و اکنون با این نامه ای که برایت نوشته اند و دادند دستت که به خیال خودتون احمدی را خراب کنیدتا رای نیاره احمدی نژاد درقلب این ملت جاداره
  • vahid ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    من علاقه ای به آقای رحیمی نداشتم اما یه نکنته ظریف تو حرفاش بود : ((وقتی برای نخستین بار مفاد قرارداد ننگین کرسنت را در حضور رسانه‌ها بالای دست گرفتم و آن را متوقف کردم)) یعنی پا رو دم شیر گذاشته!
  • ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    صداسیما تریبونی برای تطهیر فتنه گران فراهم آورده؟ این قسمت حرفش یعنی چی؟ کدوم تریبون؟ چه برنامه ای؟
  • محمد حسین ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    بقول جناب مولوی گر پرده بیافتد نه تو مانی و نه من این قصه سر دراز دارد داداش ..............
  • آذری ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    این نامه این شخص معناش اینه که هنوز دشمنای آقای احمدی نژاد که عشاق آمریکا هستن دست از سر ایشون برنداشتن و با جدیت تمام پروژه ترور شخصیتی آقای احمدی نژاد رو ادامه میدن اما خدا مدافع حقه وجوابشانو میده
  • شهاب ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    رحیمی دوست داریم خداوند با صابران است
  • مهدی مرادیفر ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    خداوند با مظلومان است خورشید هیچوقت پشت ابر پنهان نمی ماند ویک روز حقایق برای ملت اشکار میشه وانروز مردم هزار دستان را می شناسند
  • ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    خوشم میاد هنوز هیچ کس هدف نامه رو نفهمیده. بابا احمدی نژاد خیلی زرنگ تر از شماست.
  • ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    نه حالا که همه چی برملا شده همه دارن میندازن گردن همدیگه..چقدرم عجز و ناله کرده که از خواهر و مادر و برادر و دختر و همسر و....مایه گذاشته
  • ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    چقدرم از ننه و بابا و خواهر و زن و داداش و ... مایه گذاشته تا خودش رو مظلوم نشون بده !
  • ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    جالبه هرکس به خنسی می خورد برائت از احمدی نژاد می کند! بقیه دشمنان ملت نمی خواهند امتحان کنند؟ دیگه نبود؟
  • ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    اصلا بعید نیست
  • ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    انقدر عجیب هستیم که یکی مثل م ه سالها بر این مملکت تاخته و کلا خط قرمزی شده برای خودش!
  • ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    ساده ای یا مغرض؟ چنین اختلاسی فقط از اشخاص متصل به باندهای قدرت و ثروت برمی اید که اتفاقا با احمدی نژاد هیچ نسبتی ندارند. افتاد؟؟!!!!!!
  • ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    بوی گند افسادیون و فتنه گرها هوای کشور را سیاه و مسموم کرده! صد رحمت به دود ماشین و بوی فاضلاب!
  • علي ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    خطاب به اقاي رحيمي :برادر اين مواردي را كه ذكر كردي همون موقع زسانه هاي معاند در روزنامه ها و سايتاشون مي گفتن و اقاي احمدي نژاد چوبشم خورد در ان زمان و الان به دست دوست و دشمن پس با اين كاراتون نمي تونيين كار خودتونو توجيح كونين عدالت براي همه ست چه شما باشين چه رفسنجاني چه خاتمي چه احمدي نژاد وچه مديران ديگر.........ولي باز مي گيم زنده باد احمدي نژاد
  • ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    استاد به تنهایی و با استفاده از فکر خودت به این نتیجه رسیدی یا مشاورانی نیز در این زمینه بهت کمک کردند.
  • ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    هیچ فکر کردین چرا این نامه از یه سایت اصلاح طلب منتشر شده؟ ببخشید ولی شماها همیشه از اصلاح طلبان رکب میخورید. متن دفاعیه رحیمی با متهم کردن احمدی نژاد منتشر شده و در آن اصولگرایان شریک جرم رحیمی معرفی شدن. با یه تیر چند نشون زدن مومن باید زیرک باشه مثل احمدی نژاد نه مثل ....
  • Admin ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    نگفتید طی این 8 سال پول نفت سر سفره چه کسانی رفت؟؟؟ ما که جز تورم و تحریم و بیکاری چیزی ندیدیم!!!
  • دانسجو ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    احمدی نژاد بقیه رو هم مثل خودش پایین کشید!!!
  • ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    ؟؟؟
  • علي ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    من بيانيه احمدي نژاد را كه در مورد جريان محاكمه رحيمي بود بدقت خواندم . خلاف گفته اقاي رحيمي و برخلاف انچه كه بعضي از خبرگزاريهاي معاند به مخاطبين القاء نمودند مطلبي دال بر برائت احمدي نژاد از اقاي رحيمي استنباط نكردم بلكه برعكس به نوعي اعتراض به حكم محكوميت ايشان هم بوده است . فكر ميكنم شيطنت بعضي رسانه ها موجب اين توهم شده باشد . در هر صورت جناب اقاي رحيمي خودتان بهتر ميدانند كه ارزش خدماتتان در نزد خداي بزرگ محفوظ است و نبايد نگران ابرويتان در نزد مردم باشيد . و مردم هم هوشيارند و خوب ميدانند كه همه اين ماجرا ها براي تسويه حساب با احمدي نژاد است و چون نميتوانند نقطه ضعف مالي در ايشان پيدا كنند ياران او را محاكمه ميكنند . به اميد روزي كه حضرت حجت تشريف بياورند تا سيه روي شود هركه در او غش باشد
  • ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    شما جوب کارهای خودتو خوردید!! این مردم بودن که اوضاع زندگیشون بهم ریخت و تا سالها نمیتونن جمع کنن زندگیشون رو!!!
  • ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    وای بر ما چه چپی چه راستی چه هر چی دیه که به اسم انقلاب حاضریم عرضو آبرو و جان و مال افراد را حراج کنیم به نظر بنده باید حرفای آقای رحیمی را شنید و حسن ظن داشت متاسفانه به اسم انقلاب آبرو بردن عادی شده ی بار خودتونو بزارین جای این آقا به نظرم قربانی غوغا سالاری راست و چپ شده اگه حق باشی این دنیا یا اون دنیا تسویه میشه نگران نباش جناب دکتر رحیمی
  • ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    بارک الله یکی به مشرق و اعوانش بگه
  • ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    حرف‌های چند روز پیش احمدی‌نژاد درباره رحیمی رو نخوندی شما؟
  • علی ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    برادر ناشناس گرامی : آیا واقعا همه این مطلب را تا انتها مطالعه فرمودید؟! واقعا این مطلب بی گناهی احمدی نژاد را اثبات می کرد؟! راست گفته اند که: خوابیده را می توان بیدار کرد اما آنکه خودر را به خواب زده هرگز!!!
  • محمدرضا ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    اگه میتونی مدرک بیار، حرفتو اثبات کن، تبرئه بگیر .ما که بخیل نیستیم . خدا کنه بگن رحیمی پاکه.ولی مثل اینکه دستت خالیه و بندو آب دادی!!
  • کناربغل دستی ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    احمدی نژاد فقط مشکل لجبازی داشت.شماهم یه مملکت براتون هورا می کشیدودنبال ماشینتون می دوید،فکرمی کردیدخبریه وشما....مامردم احمدی نژادرو خراب کردیم اونهم با افراط وبزرگ نمایی بیخود
  • ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    موافقم طوري سخن گفته كه انگار مظلوم ترين انسانها روي زمينه
  • ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    مشکل ماها همینه دیگه. به جای در نظر گرفتن خدا؛ دوستی و رفاقت رو در نظر میگیریم. جناب رحیمی چرا همان زمان که احمدی نژاد لجبازی میکرد استعفا نکردی؟
  • عباس مطهری نیا زنجان ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    پر رویی هم حدی داره!!!!! معنا و مفاد این نامه میخواهد بگوید که قوه ی قضائیه و قضات محترم آن به دروغ و بدون داشتن سند و مدرک حکم به محکومیت او داده اند؟؟؟ از قوه ی قضائیه برای حفظ آبروی آن قوه ی محترم خواهشمندیم جوابیه ای صادر و از عملکرد خود دفاع کند.
  • علی ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    احمدی نژاده مظلوم
  • مملی ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    از دولتی که خود مدعی پاک ترین دولت است و رییسش مدام برای اطرافیانش خط قرمز تعیین میکرد انتظاری جز این نمیره!
  • طالب حقیقت ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    چند نکته: 1. احمدی نژاد سختکوش و دلسوز بود. 2. خود و بچه هایش در آزمون های مالی انصافا موفق بودند. 3. احمدی نژاد گاهی بسیار لجوج و مشورت ناپذیر بود. 4. بسیاری از منتقدان دیروز و امروز احمدی نژاد، در زمینه‌های مالی و اعتقادی و ... به مراتب از احمدی نژاد سست‌ترند. 5. کاش احمدی نژاد توصیه های دلسوزان واقعی خودش رو بیشتر گوش می کرد. 6. با همه اینها احمدی نژاد در مجموع رئیس جمهور موفق و خدومی بوده است؛ در مقایسه با خاتمی و روحانی. 7. در قضاوتهایمان با انصاف باشیم. 8 . کاش کسی سیره سیاسی رهبر معظم را به صورت مصداقی و ساده گردآوری می کرد. خیلی به این مقوله نیازمندیم در جامعه. 9 . مواظب باشیم هر تخریب و تهمت به رحیمی و احمدی نژاد و هاشمی و روحانی و ... مستوجب مواخذه در آن دنیا می شود. بیخود و بدون اطلاع کافی قضاوت نکنیم. 10 . والسلام علیکم و رحمه الله . این هم پایان سخنرانی یک مشرقی!
  • گوگولی ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    هر دوتاتون به مهره های سوخته تبدیل شدید!
  • محسن ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    یه جوری نامه نوشته مخصوصا پاراگراف اولش که آدم اشکش دریماد...چقد مظلوم نمایی!!!اینجور که معلومه انگار یه فرشته بوده از اسمون مستقیم اومده و شده معاون احمدی نژاد!!!!! بابا گناه داره...این بنده خدا هیچ جرمی نداشنه من بودم...بیایید منو بگیرید ببرید به جاش زندون...ای خداااااااااااااااا.....
  • ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    (قهقهه )
  • عباس مطهری نیا زنجان ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    آقای رحیمی، پشت شهداء و جانبازان محترم فامیل پنهان نشو. یعنی جنابعالی بی گناه محکوم شده ای؟؟ اگر این حرف شما را بپذیریم معنای آن این می شود که تمام محکومین دادگاه های کشور بی گناه بوده اند و این قوه قضائیه از بیخ و بن ناسالم است!! لطفاً به خاطر اعمال و رفتار های خودتان یکی از ارکان نظام را مورد هدف قرار ندهید. گناه خود را بپذیرید ، اعتراف کنید و از محضر خداوند و مردم شریف ایران طلب بخشش کنید.
  • ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    رفیق مال زمان های دور بود...اما حرف های شما چند پهلو است یکبار دفاع می کنی و یکبار حمله یکبار می گوی رفیق و یکبار دشمن و شما با این سن و کار اداری وقتی دوست و دشمنت رو نمی شناسی دیگه بقه .....یادم می آید در بعضی از مصاحبه ها می گفتید اگر از شما سوال در مورد پیاز کردند شما در مورد آناناس توضیح بدهید .نیاز نیست به مردم توضیح داده شود ...... توهین به شعور مردم و آقای رحیمی کار رو برا ی خدا ای کاش انجام می دادی که اگر امروز مغمون شدی خیلی غصه نخوری رفیقت هم آبروی خیلی ها رو برد و با شخصیت خیلی ها بازی کرد و خدا روزی چنان بااو بازی کند و فریاد ای کاش ای کاشش بلند شود ...از خدا بترسیم که او خود منتقم مظلومان است /یا حق
  • ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    این جمله را صد بار بخوانید :هربار که به مشورت می‌نشستیم به سروش آسمانی کذایی بیشتر توجه می‌کردید تا مشورت‌های ناشی از تجربه های مختلف من
  • reza ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    این قضیه چیزی جز تصفیه حسابهای حزبی وگروهی نیست کار برای خدا و اسلام نیست وخدا ودین اسلام فراموش شده .خدایا خودت خیانتکاران به این انقلاب و مردم و مملکت رو هدایت کن ودر صورت اصلاح ناپذیری نابود بفرما
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    عیب پاکان زود بر مردم هویدا می شود موی اندر شیر خالص زود پیدا می شود
  • علی ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    مشکل ازاحمدی نژادنیست.
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    دیگه بهش رای نمیدم
  • علی ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    باید ببینیم قانون چی میگه .؟
  • حمید ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    شما مطمئنی همین نامه رو خوندی؟؟؟ یا شاید من یه نامه دیگه رو خوندم
  • ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    هربار که به مشورت می‌نشستیم به سروش آسمانی کذایی بیشتر توجه می‌کردید تا مشورت‌های ناشی از تجربه های مختلف من.
  • ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    هربار که به مشورت می‌نشستیم به سروش آسمانی کذایی بیشتر توجه می‌کردید تا مشورت‌های ناشی از تجربه های مختلف من............ من دیگه حرفی ندارم
  • ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    "اگر در دیوان بمانم بیشتر منشأ کمک و خدمت به کشور خواهم شد" لامصبا نذاشتن که بمونه و اگرنه خیلی خیلی بیشتر خدمت می کرد، یعنی خیلیا... در حد حبس ابد خدمت می کرد!
  • مهدی ص ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    برای هر دو متاسفم که وارد بازی دولت بیم و امید شدند تا تو انتخابات بعدی فقط دوستان اصلاح طلب تایید صلاحیت بشن . محبوبیت این دولت روز به روز کمتر میشه
  • فاطمه محمدی ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    من می دانستم که رحیمی فاسد نیست و دست به مال حرام نمی برد.. حلال از حرام خور کاملا پیدا و هویداست.. یکی بره اون م ه رو بگیره..
  • ناشناس ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    آقاي رحيمي! چرا اين حرفها را زودتر نگفتيد؟! اگر الان محكوم نمي شديد بازهم اين بقول شما حقايق را مي‌گفتيد يا سرباز مي زديد و هيچكس هم مطلع نمي شد؟ شجاعت در اين بود بقول شما اگز احمدي نژاد بچه بازي يا لجبازي يا عناد مي كرد و راهش غلط بود همان زمان با شجاعت اعلام برائت مي كرديد
  • محسن ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    دلمون کباب شد مخصوصا با سه خط آخرش، تو چقدر زجر و مصیبت کشیدی! خدا انشالله شما را هم عاقبت به خیر کند، عزیزم شما از سمت معاون اولی سوءاستفاده نکردی که، شما از.....
  • ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    به روایت معصوم: در دوره آخرالزمان دینداری سخت است... در قضاوت ها و اعمال مراقب باشیم
  • ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    قابل توجه مشرق كه آقاي رحيمي رو مياورد ميچسبوند به آقاي هاشمي حالا جوابتو گرفتي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سعید ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    جوک سال:اثبات حقانیت احمدی نژاد!!
  • سعید ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    یعنی اون 8 سال فقط خدمت کرد!!
  • سعید ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    بهتره بگی با مردم چیکار کرد که اونام دل خوشی ازش ندارن!!
  • سعید ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    آخه محمود خدا بگم چیکارت نکنه! چرا کارات هر روز گندش در میاد!
  • مهدی اسدی ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    سلام : « به قول معصوم (علیه السلام ) که می فرماید اگر با چشم خود هم خلافی دیدید بگویید شاید اشتباه دیده ام» نقل به مضمون _ دوستان خیلی سخت است. اگر آقای رحیمی بر فرض ، یک در صد درست بگوید آیا در پیشگاه عدل الهی کسی می تواند آبروی رفته آقای رحیمی ، اعضای خانواده ، فامیل و... برگرداند!!!
  • ساسان ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    این نامه پر از افشا گریه مثلا گفته تو خوردی من نخوردم توبردی من نبردم تو دروغ گفتی من نگفتم توریاکاری من نیستم تو عوامفریبی من نیستم تو ریاکاری من نیستم تو اختلاس کردی من نکردم تو ریکاری من نیستم.... بعض رسانه ها که تیتر زدن افشاگری واقعا خنده داره.......ماه پشت ابر نخواهد ماند زنده باد بهار
  • سعید ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    اینجای مطلبش عالیه... به سروش آسمان کذایی بیشتر توجه میکردید تا من!!
  • ناشناس ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    در اینکه رحیمی یار غار هاشمی بوده شکی نیست .
  • یوسف ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    کمی انصافا باخودتون فکر کنید همه کم کم داریم به حرفهای صحیح و صادقانه محسن رضایی میرسیم منصفانه فکر کنیم البته اگر بلد باشیم اداره کشور فقط شجاعت نمیخواد فقط توکل نمیخواد عقل و دانش هم میخواد زنده باد مرد عاقل و صادق امام و رهبری و آزاده راستین و عشایری غیور محسن رضایی
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    بهشت از دست آدم رفت از اون روزی که گندم خورد ببین چی میشه اون کس که یه جو از حق مردم خورد کسایی که تو این دنیا حساب ما رو پیچیدن یه روزی هر کسی باشن حساباشونو پس می دن عبادت از سر وحشت واسه عاشق عبادت نیست پرستش راه تسکینه پرستیدن تجارت نیست سر آزادگی مردن ته دلدادگی میشه یه وقتایی تمام دین همین آزادگی میشه کنار سفره ی خالی یه دنیا آرزو چیدن بفهمن آدمی یک عمر بهت گندم نشون می دن نذار بازی کنن بازم برامون با همین نقشه خدا هرگز کسایی رو که حق خوردن نمی بخشه کسایی که به هر راهی دارن روزیتو می گیرن گمونم یادشون رفته همه یک روز می میرن جهان بدجور کوچیکه همه درگیر این دردیم همه یک روز می فهمن چه جوری زندگی کردیم
  • مقیسه ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    دوستان، معتقدم با یه نامه و یه جواب وغیره قضاوت نکنید. زیرا بررسی یه موضوع نیاز به همه جوانب داره . برای همینه که کار قضاوت مشکله یا علی
  • ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    آقای رحیمی به یاد دارید چه پر شور فریاد می زدید من دست قطع می کنم ، آخر شما در چه جایگاهی می توانست بدون حکم قضایی اینکار را بکنید . این نتیجه آن غرق شدن در قدرت ریاست دیوان محاسبات و معاون اولی بوده شما چه شناختی از دیوان محاسبات یا معاون ریاست جمهوری داشتی که به این منصبها رسیدی آیا یک لحظه قبل از انتخاب از خود سوال نمودی ؟
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    اشاره کرده که با همراهی مجلس وارد دولت شده. چرا به جای نیش و کنایه اصل مطلب را نمی گیرید؟
  • ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    حالا با تورم پایین سنگگ 2000 تومنی بخور.
  • ناشناس ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    دکتر احمدی نژاد دلاور همچنان محبوب قلبهاست و مفاسد رحیمی مربوط به سال 82 بوده و هیچ ارتباطی به دکتر ندارد.
  • ناشناس ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    البته رحیمی به هاشمی نزدیک تر بوده است .
  • ناشناس ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    انشاءالله پرونده کرسنت و استات اویل و جونیور هم هرچه سریعتر به فرجام برسه تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد.
  • ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    دو فرض بیشتر حاکم نیست؛ اول اینکه؛ آقای احمدی نژاد بی اطلاع بوده و آقای رحیمی کلاهبردار واقعی، که در این حالت آقای احمدی نژاد مصون از هرگونه آلودگی احتمالی بوده و در دوره بعد کاندید شده و وقتی که رای بیارن آقای رحیمی مجدد درجه مناسبی رو خواهند گرفت دوم اینکه؛ آقای رحیمی اصلا کلاهبردار نبوده در این صورت هم کابینه دولت قبلی کاملا پاک تلقی شده و مجدد ایشون رای خواهند آورد در هر صورت این شانتاژ رسانه ای بازی این دوستان هست و مردم همچنان درگیر مایحتاج زندگی روزمره خود ... بعضی از دوستان جوگیر احساساتی هم که اگه الان بهشون شماره حساب بدی پول میریزن رحیمی رو آزاد کنن از ماست که بر ماست...
  • ناشناس ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    مفاسد رحیمی مربوط به سال 82 بوده و ربطی به دکتر احمدی نژاد ندارد لطفا"کمی بصیرت داشته باشید.
  • ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    کلا مشکل از مردمه!!!
  • ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    امان از ملت جوگیر احساساتی!!
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    گولش زدند. معجره نمیشه
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    صابران عزیز؛ ایشون کلاهبرداری کرده و مدارکشم موجوده!! یه ذره فاکران باشید یعنی فکر کنین بیشتر
  • امیدوار ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    متن حاشیه شبکه سه امثال حق شناس و دعوت میکنه که به مردم آدرس اشتباهی بده و ...
  • امیدوار ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    امید درایم واقعاً عدالت برای همه باشه و جونیور و آقا زاده ها هم طعم عدالت دستگاه قضائی را بچشند الهی الهی الهی آمین
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    كار، كار، اينگيليساست دائي جااان !
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    خدا شفات بده . همینکه احمدی نژاد یک فرد مشکوک به فساد مالی که پروندش باز بوده آورده ور دل خودش تا آخر هم پاش وایساده خودش بزرگترین اشتباهه !
  • احمد ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    مشرق تواحمدی نژادی هستی که فقط نظرلت موافقان احمدی نژادرو نشون میدی خیلی جابه نظرات مخالفان رونشون نمیدی
  • امیدوار ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    مطهر جان از بیخ و بن نه اما وسط و برگهاش همه سالم نیست برخی جا ها هم ناسالماش بیشتره کلاً معصومین تعدادشان مشخص است
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    عمو وسط دعوا نرخ تعیین نکن ...
  • ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    جناب مهدی,اگر به تفاوت "خلاف" با "جرم" از دیدگاه حقوقی نگاه کنید مشکلتان رفع خواهد شد
  • سروش ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    خیلی ها معتقد به احمدی نژاد بودند تا زمانی که خودش رو خانه نشین کرد. و مقابل رهبری ایستاد. بعضی ها چراغ بصیرتشون به باطری وصله نه به نیروگاه برای همین هم برد دیدگاهشون کمه و جلو تر از پای خودشون رو نمی بینند.
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    شماها هنوز اینترنتتون وصله؟ هنوز دارید حقوق میگیرید؟! راستی الان کدوم ساختمون مسقترید؟!!!
  • علی ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    من که بواسطه رای‌ به او هزاران بار استغفار کردم و فقط موندم!، بخاطر ترغیب دیگران برای رای دادن به وی، مورد آمرزش قرار می‌گیرم یا نه؟! از کسیکه که زیر چتر ولایت آمد و سپس لگد زد بیش از این انتظاری نیست!
  • ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    بوی گند تو هم از کامنتت در اومد اه اه حالم بد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس