کد خبر 52220
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۷

از صبح امروز گشت‌هاي موتوري و خودرويي ناجا در محل‌هاي مشخص شده مستقر شده‌اند و همچنين گشت‌هاي مخصوص بزرگراه‌ها در مسيرهاي مقرر به اجراي عمليات خواهند پرداخت.

به گزارش مشرق به نقل از فارس،‌ طرح امنيت اخلاقي و اجتماعي از ساعت 10 صبح امروز در شهر تهران و استان‌هاي گيلان و مازندران به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

بنا بر اين گزارش، گشت‌هاي موتوري و خودرويي ناجا در محل‌هاي مشخص شده مستقر شده‌اند و همچنين گشت‌هاي مخصوص بزرگراه‌ها در مسيرهاي مقرر به اجراي عمليات خواهند پرداخت.

افراد بد پوشش در اين طرح پس از انتقال به مراكز پليس امنيت اخلاقي،‌ تغيير وضعيت پوشش مي‌دهند و سابقه انتظامي براي آنها تنظيم مي‌گردد. اگر چه اين سابقه به منزله سوء‌سابقه قضايي نيست اما به اين معناست كه در صورت ارتكاب مجدد جرم،‌شخص مورد نظر به مراجع قضايي معرفي شود.

در مورد مزاحمت نواميس، مجرمين در همان دستگيري اول، به مراجع قضايي معرفي مي گردند. خودروهاي ايجادكننده آلودگي صوتي نيز در همان مرتبه اول متوقف خواهند شد.

گفتني است پيش از اين سردار رادان، جانشين فرماندهي نيروي انتظامي گفته بود: «پليس به خانم هايي كه از مانتوهاي كوتاه و آستين كوتاه يا مانتوهاي تنگ، شلوارهاي كوتاه استفاده مي كنند يا اين كه از هر دو طرف روسري موهايشان پيدا باشد بدپوششي اطلاق مي كند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس