خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

 *شنیده ایم که به زودی حجت الاسلام حاج علی اکبری به ریاست امور مساجد استان تهران منصوب خواهد شد. این مسوولیت در حال حاضر به عهده حجت الاسلام ابراهیمی است. امور مساجد استان ها زیر نظر شورایی اداره می شوند که رئیس آن نمایندگان ولی فقیه در استان ها می باشند.

*به اعتقاد برخی تحلیل گران، با انتصاب ملک زاده به معاونت وزارت خارجه، راز نداشتن 45 سفیر در سفارتخانه های کشورمان کشف شد. این افراد معتقدند ممانعت از انتصاب سفیران به آن خاطر بوده که فردی چون ملک زاده به وزارتخارجه بیاید و لیست تعیین شده سفرا را که از قبل مشخص شده عملیاتی کند. از زمان انتصاب صالحی، وی تحرکی در زمینه انتصاب سفرا نداشته است.

*شنیده ایم در 22 خرداد امسال تعدادی از افراد آشوب طلب دستگیر شده اند که در میان آنها 6 تن از اعضا و وابستگان به گروهک منافقین وجود دارند.

*لیدر جریان انحرافی در جلسه انتخاباتی این گروهک گفته است استراتژی ما در انتخابات مجلس "گریز از مرکز" است. وی اضافه کرده در حالی که گروه های سیاسی عمده تلاش خود را معطوف لیست تهران می کنند ما برنامه فتح مجلس را در شهرستان ها دنبال می کنیم.

*در سال "جهاد اقتصادی" دولت هیچ کمیته ای را جهت پیگیری این شعار سال تشکیل نداده است. این در حالی است که در سالیان گذشته شاهد شکل گیری کمیته ای برای پیگیری شعار سال در دولت بودیم.
 
 
*جریان فتنه در صدد است جمعیت هلال احمر را به تصرف خود درآورد. سران این جریان گفته اند با عضوگیری از دانش آموزان و جوانان تحت لوای طرح «پيشاهنگي» باید بتوانیم رقیبی جدی برای بسیج باشیم. در همین راستا یک شبكه اجتماعي با ظرفيت حداقل دو ميليون نفر به نام «ماه نو» برای حضور فعال در انتخابات در هلال احمر فعال شده است.
 

*یکی از اعضای جریان انحرافی در تماس با تعدادی از رسانه های منتقد این جریان، به برخی روزنامه نگاران این رسانه ها گفته به شما 10 میلیون تومان وام تعلق گرفته است که باید برای دریافت آن به نهاد مراجعه کنید.

*یکی از کاندیداهای آینده ریاست جمهوری با این استدلال که دولت آینده سه سال از عمر خود را با مجلس نهم می گذراند، ستاد های انتخاباتی خود را برای مجلس راه اندازی کرده است. وی کشور را به هفت منطقه تقسیم و برای هر منطقه مسوولی انتخاب کرده است.

*علیرغم اینکه اعلام شده بود مشایی در سفر رئیس جمهور به قزاقستان حضور دارد اما وی در طول این سفر در برابر خبرنگاران و عکاسان ظاهر نشد. استراتژی مشایی در برهه کنونی غیبت از انظار عمومی تا آرام شدن فضای سیاسی کشور است. در سفرهای قبلی رئیس جمهور، مشایی در سمت راست احمدی نژاد در مذاکرات و سخنرانی ها حضور داشت.
 
*شنیده ایم رد پای فرقه ضاله بهاییت در یکی از بنیاد های مربوط به بیماری های خاص توسط دستگاههای مربوطه پیدا شده است. مدیر این بنیاد فرزند یکی از چهره های مطرح سیاسی است.

*در تعدادی از دانشگاه های صنعتی تهران،روزنامه و هفته نامه متعلق به جریان انحرافی به صورت رایگان توزیع می شود. نکته قابل تامل آن است اکثر توزیع کنندگان این نشریات از هواداران جریان فتنه 88 هستند.

*اخیرا در تعدادی از آبریزگاه های عمومی سطح شهر تهران، شعارهای جریان فتنه مشاهده شده است . ظاهرا این مکان آخرین پناهگاه این جریان وابسته است.

*برخی چهره های تجدید نظر طلب همچون جهانگیری، کمالی، موسوی لاری، صادق خرازی و ربیعی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی فعال شده اند. این افراد هنوز مرزبندی شفافی با جریان فتنه نداشته اند.

* شنیده ایم یکی دیگر از مدعیان دروغین عرفان و انرژی درمانی که 15 سال با شیوه‌های ابداعی در ترویج افکار انحرافی اقدام به اغفال خانواده‌ها و اعمال منافی عفّت می‌کرد، در کرج دستگیر شده است . تاکنون 28 خانم از این فرد اغفال گر شکایت کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • seyed mohsen ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    با سلام بنیاد بیماریهای خاص یکی از معدود تشکیلاتی است که که با جدیت و بدون سرو صدا در خدمت نیازمندان مشغول خدمت است ترا خدا این یکی را هم سیاسی نکنید . خداییش این خانم با خواهرش خیلی تفاوت داره و تا کنون منشاء خدمات صادقانه و خوبی بوده است حال اگر فردی منحرف در زیر مجموعه این سازمان رخنه کرده است وظیفه سازمانهای امینتیست که با درائت از نفوذ منحرفین و یا افراد فرقه ضاله جلوگیری کنند .
  • شكيبا ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    كودتاي خزنده كه مي گن همينه
  • جبهه هنرهای زیبا - شورای عالی بصیرت ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    باسمه تعالی شانه با سلام و احترام ضمن خسته بناشی به دوستان حزب الله،قطعا به همین روال هست که میفرمائید و نباید این فتنه را از آن فتنه جدا کرد. اتفاقا برای این فتنه باید بصیرت بیشتری باشد زیرا که با زیرکی بیشتری وارد میدان شده اند. که حتی دین را مورد هدف قرار داده اند اگر فتنه قبل نظام را هدف قرار داده بودند این جریان فتنه که فعلا در دولت محترم و زحمتکش سر در آورده است با هدف مهدویت و دین وارد شده است که باید بیشتر دقت و نظر کرد. و باز تاکیدا عرض می کنیم ای کاش جناب آقای رئیس جمهور محترم زودتر به هوش بیایند و قدر این همه محبت چه از طرف مردم و چه از طرف ولی امر جهان امام خامنه ای زیدعزه را بدانند و از دست ندهند. جبهه هنرهای زیبا شورای عالی بصیرت
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    تکاپوی شدید فائزه هاشمی برای رای آوردن نامزد جریان انحرافی جریان انحرافی، دفتر هاشمی، فائزه هاشمی؛ پیوندتان مبارک!
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    مشرق حالش خوب نيست. شبها خوابش نمي بره. بايد بره به خانوادش برسه يه سفري بره. تا از اين عصبانيت خارج بشه. شايد هم ازدواج نكرده و از اين چيزا. مشرق آروم باش بي خيال
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    راستی مشایی کیست که اینقدر قدرت دارد.
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    ایا این جریان با خارج در ارتباط است و طبق فرمومل آنها عمل میکند؟
  • محسن ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    ناظران آگاه می دانند که وزارت خارجه در این 32 سال که از انقلاب اسلامی می گذرد با نیروهای متعهد و کارآمد و بدون گرایش به جناحی خاص در راستای منافع ملی حرکت کرده است و این به مذاق بعضی ها خوش نبود.به نام کم کاری و ... آقای متکی را برکنار کردند تا نفوذی ها را در دستگاه دیپلماسی وارد کرده و خدا می داند به کدام ناکجا ببرندمان.
  • سارا ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    خدا وند به داد این ملت برسد با این جریان منحرف
  • ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    طرح پیش آهنگی هلال احمر را که یادآور این طرح در زمان شاه است و متاسفانه در سیما نیز تبلیغ می شود باید خیلی جدی گرفت. قطعا در آینده مشکل آفرین خواهد شد.
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    سلام اگر شما ولایت مدار هستید نباید انقدر به مسئله ی فرعی بپردازید.
  • مهربان ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
    0 0
    در یکی از سایتها درباره نقش مقام معظم رهبری در تعدیل فضای انتخابات 88 و جلوگیری از اعدام سران فتنه خواندم ( باشگاه خبرنگاران ) بد نیست شما هم به این موضوع بپردازید تا مشخص شود رهبر ما چه انسان فرهیخته ای و معتدلی هستند
  • رحمان ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 0
    سلام ناشناس مطمئنی که مسئله فرعیه؟ دلیلت رو بیار و اصلا مثل اینکه تحلیلت رو زیادی قبول داغری پس تو رو به خدا برامون تحلیل کن ببینم آینده آمریکا چه میشه؟؟؟؟
  • علي ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 0
    سلام دوستان مي خواستم به يه تعداد دوستان كه طرفدار مشايي هستن عرض كنم ما بسيجي هاي پيرو رهبرمون هستيم و مشايي خيلي خيلي كوچيكه كه بخواهد جلوي ما يا رهبرمون بايستد و هركس بخواهد در جلو رهبرمان بايستد با كمك امام زمان ارواحنا فداه لهش ميكنيم واين حرفو قبلا سال 88 ثابت كرديم واگه لازم باشه بازم ثابت ميكنيم. الهم احفظ قاعدنا الخامنه اي
  • جلال ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    این مشایی دیگه آخرشه ! احمدی نژاد اینو از کجا پیدا کرده؟!
  • رضا ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
    0 0
    قائد درستشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس