وقتي تصاوير حضور نوعروس يکي از شهداي سپاه که با همان لباس عروسي و با دسته گل در تشييع شوهر تازه دامادش حاضر شده بود در برخي رسانه‌ها منتشر شد بهت و حيرت همگان بر‌انگيخته شد.

۱- در روزهايي که خبر اول مملکت گراني سکه و دلار است و هرکسي به کار خودش مشغول، در عصر رواج دنياگرايي تا خر خره و در روزهاي سرکشيدن ولعناک دنياي آميخته با ‌آب‌بيني بزهاي قدرت و ثروت، در گوشه‌اي از شمال‌غرب اين مملکت، در کردستان و دقيق‌تر بگويم ارتفاعات سردشت، قامت رشيد برگزيده‌ترين فرزندان سبزپوش پاسدار اسلام به خاک افتاد اما گردي يا غباري هم برنخاست!

۲- در همين ايام دوباره يگانهاي سپاه عطر و بوي شهادت گرفته‌اند! دوباره اعلاميه‌هاي شهدا بر در و ديوار شهرهاي مملکت نصب شده و دوباره مردم قزوين، اصفهان، جهرم و... شاهد تشييع غريبانه شهداي نبرد قهرمانانه بچه‌هاي سپاه با گرازهاي دست‌آموز رژيم صهيونيستي بودند!

۳- پژاک اين گروهک برآمده از توافق آمريکا و رژيم صهيونيستي و پرورش يافته در لجنزار اقليم خودمختار کردستان عراق چند سالي است که با سوءاستفاده از غفلت، بي‌توجهي و شايد ناتواني بخشهايي از متوليان امر، به شخم زدن امنيت در منطقه شمال‌غرب مشغول شده و آنچنان مجال جولان يافته بود که خوکچه‌هاي آزمايشگاهي تل‌آويو، چند ارتفاع منطقه سردشت را به پايگاه‌هاي خود تبديل کرده و با غارت مردم منطقه به گرازهايي وحشي اما دست‌آموز صاحبان صهيونيست خود تبديل شده بودند و سرمست از اين پروار شدن به کمين و شبيخون و حملات گاه و بي‌گاه به مرزبانان جمهوري اسلامي مي‌پرداختند و در شبکه‌هاي تار عنکبوتي و ماهواره‌اي‌شان عربده‌هاي پيروزي و تجزيه‌طلبي سر مي‌دادند!
 

۴- بالاخره پس از مدتي تعلل، سپاه ماموريت يافت تا اين عامل ناامني رابراي هميشه حذف و شرّ آن را دفع کند.

۵- با ورود سپاه، پژاک ضربات خردکننده‌اي متحمل شد و در آستانه فرار کامل به درون خاک اقليم خودمختار کردستان عراق قرار گرفت! اما اين نبرد شهدايي را نيز به همراه داشت!
 
 
 

۶- وقتي تصاوير حضور نوعروس يکي از شهداي سپاه که با همان لباس عروسي و با دسته گل در تشييع شوهر تازه دامادش حاضر شده بود در برخي رسانه‌ها منتشر شد بهت و حيرت همگان بر‌انگيخته شد. در اين روزهاي غفلت و بي‌خبري چنين رفتارهايي يا‌د‌آور سالهاي جنگ بود؛ سالهايي که چنين رفتارهايي بيشتر «رايج» بود تا «عجيب!» و اين رفتار در چنين روزگاري بسيار قهرمانانه‌تر از نظائر آن در سالهاي دفاع مقدس است! چرا که جامعه ما مدتهاست که چنين نگاهي به زندگي و مرگ را فراموش کرده است!

۷- ما از شهادت نمي‌ترسيم و شهادت فرزندان سبزپوش سپاه بيش از آنکه نماد ضعف باشد، سند حقانيت سپاه و انقلابي است که سپاه ماموريت پاسداري از آن را بر عهده گرفته است! شهادت و خون شهيد غيرت و ديانت را به جامعه باز‌مي‌گرداند و غفلت‌ها را مي‌زدايد! آنان که فکر مي‌کنند نبايد اخبار شهادت‌هاي اخير را منعکس کرد چندان جامعه اسلامي ايران را نمي‌شناسند! تشييع شهيد و تکريم شهيد و انعکاس شهادت با رفيع‌ترين اصوات تنها دل دشمنان را خالي خواهد کرد!

۸- ما ملتي هستيم که هميشه با خون شهيد جان گرفته‌ايم، با تشييع شهيد قوت قلب پيدا کرده‌ايم، با گريه بر شهيد چشمان و دلهاي بيمار و زنگار گرفته را شفا و شستشو داده‌ايم و غبار غفلت را از ذهن و فکرمان پاک کرده‌ايم!

۹- شهداي سپاه در نبرد با پژاک «غريباني متقدرند!» آنها در نزد پروردگارشان روزي مي‌خورند و مهمان امام و شهدايند! اين ماييم که محتاج بزرگداشت آنها و زنده نگاه داشتن ياد و تفکر آنهاييم! امروز جامعه ما و جوانان ما بيش از هر زمان ديگر نيازمند استشمام عطر شهادت‌اند! براي جواناني که سالهاي جنگ را نديده‌اند تشييع شهداي نبرد با پژاک و آشنايي با آنان مي‌تواند بهترين فرصت براي درک سالهاي جنگ و برقراري ارتباط با تفکر انقلاب اسلامي باشد! با کوته‌بيني و مصلحت‌انديشي‌هاي رايج اين فرصت را از جوانانمان سلب نکنيم!

۱۰- چرا حضور نوعروس شهيد با لباس سفيد عروسي در تشييع شوهر شهيدش نبايستي خبر اول رسانه‌هاي ما باشد؟ در کجاي دنيا چنين رويداد مهمي رخ مي‌دهد؟ آيا رويدادي مهمتر از اين سراغ داريم؟ آيا چنين صحنه‌اي که مصداق مباهات خداوند به خلق انسان است نبايد چشمان مردم ايران و حتي جهان را بنوازد؟
آيا مسکوت گذاشتن چنين عظمتي نشان از آن ندارد که هنوز با الفباي تبيليغات ديني بيگانه‌ايم؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 75
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    1 0
    روحش شاد خداوند به خانواده ایشان صبر و به ما بصیرت و پایداری عنایت کند
  • هموطن ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    1 0
    خدا صبر دهاد مرگ بر آمريكا و انگليس
  • مصطفی غفاری ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    1 0
    دم این خواهرمون گرم که زینب وار صبر میکند وتوکل واقعا این مردم ما در ولایت پذیری وبصیرت روی سفید دارند وبسیاری از خواص دروغین روی سیاه
  • حمید ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    اگر چنین رویدادی برای یک سرباز غربی و همسرش رخ میداد امپراطور رسانهای غرب آنچنان مجسمه ای از این رویدادی میتراشید که تا مدتها بر تارک قهرمانان دنیا قرار گیرد اما از رسانه ملی چه انتظاریست وقتی که عملکرد غالب آن ترویج اشرافیگری و بدحجابی بوده. نمونه قهرمان سازی غربیها ژاکلین کندی زن کندی رییس جمهور آمریکا بود که بعد از ترور وی با خونسردی کامل در مراسم تشییع او حاضر شد و بهانه ای شد برای معرفی یک الگوی زن غربی در دنیا گه حتی در متون درسی وارد شد.
  • امید ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    متوسط طول عمر بچه های سپاه تا حدود سال 62 - ششماه بوده . با همه این اوصاف جوان ها که اغلب دانشجو و یا دیپلمه هم بودند در همان سالها برای عضویت در این نهاد سر و دست می شکستند .
  • ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    يقول الله تعالى في كتابه العزيز: ولا تحسبن الذين قُتلوا في سبيل الله أمواتاً بل أحياء عند ربهم يُرزقون فرحين بما آتاهم الله من فضله ويستبشرون بالذين لم يلحقوا بهم من خلفهم ألا خوف عليهم ولا هم يحزنون. سورة آل عمران - ۱۶۹-۱۷۰.
  • مهران ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    1 0
    قابل توجه صدا و سیما که سخیف ترین اخبار رو از ناکجا آباد پخش می کنه ولی خبر صبر و پایداری این عزیز رو بی اعتنا ازش میگذره!
  • مهدی ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند لبیک یا حسین
  • کریم ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    خواهرم تو آبروی مایی، تو را که می بینم زینب را بیاد می آورم. صبور باش که اجر تو کمتر از همسر شهیدت نیست
  • علي ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    كار از گريه گذشته است آفرين باد هزار
  • ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    پیروان حسین ورهروان زینب
  • ناشناس ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    برادر کوشکی و سایت محترم شرق : بعد از دفاع مقدس عده ای که در پشت جبهه ها بودند خیلی سریع خود را به صندلی های باد اورده ای رساندند و وزارت و وکالت هایی که پسوند اسمشان شد و مطبوعات کشور را هم با پول های باد اورده نوشتند و القا کردند و اخرش ان شد که حال می بینید واژه ای به نام مفاسد اقتصادی که برای خودش ستادو تشکیلات و بگیرو ببندی دارد اقای کوشکی دیر مقاله نوییسی در این مورد را شروع کردی . مطبوعات ما برای کسب قدرت و پول و ثروت منتشر میشوند عناصری کوتوله که با پول و زدو بند میخواهند فقط بمانند شجاعت شیر مردان ایرانی در صحنه دفاع مقدس ملت ما را هم تا کنون هیچ رسانه و. مطبو ئه ای نتوانسته و نخواسته به متن اورده تا حداقل نسل فعلی ما اگر به پیش خوان دکه مطبوعات نگاه می اندازد لا اقل همچین صحنه ی غرور انگیز شیر زن ایرانی را در کنار چهره های هرزه ی سینمایی و ورزشی که این روز ها مقداری از ان را در سایت ها میبینید ببینند و اوج هزینه ی اقتدار وفدا کاری در راه دین و میهن را ببینند و به داشتن چنین شیر زنان و مردانی افتخار کنندتا الان که نمره قبولی داده نمیشود
  • king ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    حالا صدا وسیما بره سریال های روحی بسازه. خاک بر سر شون با این فرهنگ سازی شون. شهدا شما برای ما فاتحه ای بخوانید که شما زیده اید و ما مرده! (شهید آوینی)
  • حمید ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    خواهرم شرمنده ایم ، یاد وهب نصرانی شهید دشت کربلا افتادم
  • حسين از تفرش ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    اشك ريختم و اين همه عظمت را ستودم
  • بهزاد ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    لجنزار اقلیم کردستان، خوکچه، پروار، عربده... این چه ادبیاتی است. کف از گوشه دهان پاک کنید جناب دکتر! شرم دارد با چنین لحن وقیحی کسی حتی سخن حق را از شما پذیرا شود.
  • حسین ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    انشالاه کاری کنیم که اون دنیا بتونیم توچشمایه شهیدا این خواهرمون نگاه کنیم.
  • ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    شهدا الگوي ايثار وفداكاريند وخانواده هاي آنان همچون حضرت زينب اسوه صبر ومقاومت. در دنياي امروزي كه اشرافيگري وتعلق به امر دنيوي و بازيگري در مناسبات سياسي خيليها را از حقيقت دور نگهداشته است بايد هم استقامت اين خواهر زينبي ناديده شود و ازنشرخبر آن در رسانه ها اثري نباشد ! نبايد كاري كنيم كه فردا در محضر شهدا شرمنده باشيم. درود به روان تابناك همه شهدا .درود براين شيرزن همسر شهيد كه با اين استقامتش دشمنان مارا مايوس نموده است .
  • محمد ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    من که شرمنده شدم!فقط میگم که احسنت با این کار واقعا قلبم لرزید و گلوم پر از بغض شد!ماشاءالله!
  • ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    0 0
    اینارو باید تو بی بی سی ببینیم یا تو ایران این مسولین چه میکنند
  • ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    من هم شرمنده ام. اما 16 + یه کم تامل برانگیزه برادران...!
  • dolatyari ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    متاسفانه صدا وسیما اگر یکی از هنرپیشه های دست چندم تلویزیون و سینما می مرد، از عکس ننه و عمه طرف هم استفاده می کرد/ ولی وقتی فرزندان این مرز و بوم برای دفاع از این کشور بشهادت می رسند، حتی یک گزارش هم در موردشان پخش نمی شود. مگه اون آقای مسئول نگفت آیدا باید الگوی دختران ما باشد!!!!!!!
  • سفالکسین ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    اشک تو چشام جمع شد- نمیدونم چی بگم..نمیدونم...
  • رضا ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    حالا تو چرا بهت بر خورد نکنه...؟!!
  • تقی پور ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    اقلیم خود مختار کردستان مجید جان !!!!
  • 1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    زمان جنگ وقتی سربند ها رو میاوردند همه دنبال سربند یا زهرا می گشتند و حتی بعضی بچه ها پلاک خود رو می کندند و مینداختند کنار. میگفتند ما میخواهیم مثل مادرمان گم نام باشیم و قبرمان مخفی باشد. مطمئن باشید اگر این افراد روحیه ای غیر این روحیه بی ریایی داشتند، به این مقام نمی رسیدند. روحش شاد
  • شهدا ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    شهدا شرمنده ایم
  • محمدحسن ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    واقعا ديگه جز بغض واشك ريختن كاري از ما بر نمياد خدا خودش مولايمان رابروسنه اللهم عجل لوليك الفرج آمين يارب العالمين
  • ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    درودبرزنان ایرانی که درسایه امام راحل اینگونه تربیت شدند
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    درست بخون نابینا! نوشته کردستان عراق. زرتی به تو برخورد؟ نکنه عراقی هستی؟
  • محمد ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    پندار ما اين است كه ما مانده ايم و شهدا رفته اند اما حقيقت آن است كه زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده اند... سيد مرتضي آويني
  • شهید گمنام ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    تا ما هستیم اجازهبه دست درازی بیگانگان نمی دهیم
  • علی ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    چرا همش این جنگا اطراف ایرانه..
  • فرزند خاک ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    فقط می تونم بگم شرمنده ایم پای این نو عروس می بوسم...
  • یکی.. ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    خیلیی ناراحت شدمممممممم.خدا صبرشون بده
  • زینب خانی ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    الله اکبر...
  • شهرضا يدالله شاهچراغي ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    سلام برخميني عزيز اوفرمودبكشيدمارا ملت مابيدارترمي شود راستي كه هروقت يادسخنان امام مي كنيم قدرت بخودمي گيريم برادران هرموقع شهيدي بردوش مردم قرارگرفت بدانيد قدرت نظام قوي ترگرديده چون اين خون شهدا است كه ملت رابه جوش مي آورد وباتاسي ازحضرت اباعبدالله كه فرمود هيهات من الذله هيچ وقت زيربارزورنمي رود يادونام شهداگرامي باد وآنهارابا پيامبرمحشورگردان آمين يارب العالمين
  • حمید ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    وای به حال ماخصوصاً مسئولین نظام که شهدارافراموش کرده ایم روزحساب درپاسخ به سوال شهداچه خواهیم گفت شهدای عزیزماکه ازقافله عقب ماندیم شرمنده ایم
  • علی ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    در غم ما روزها بیگاه شد روزها با سوزها همراه شد روزها گررفت گو روباک نیست تو بمان ای انکه چون تو پاک نیست
  • مرتضی ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    این حضور عجیب را از 2 منظر میتوان نگاه کرد ولی ما عادت داریم فقط از منظر حماسی به وقایع نگاه کنیم. شاید آن مدیری که انقدر دوستان بهش دری وری گفتند به هر دو دیدگاه نظر انداخته و بار منفی و اعترراضی آنرا پررنگتر دیده و حق هم داشته. این حرکت در این زمان همان پیام زمان جنگ را ندارد. دوستان محترم منجمله جناب کوشکی عزیز کمی هم به این فکر کگنند که اتفاقات دور وبر ما همان چیزی که ما تصور میکنیم نیست!
  • سید هادی ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    این نوعروس همسر شهید آیت صدیقی نژاد در یاسوج هست روش شاد و یادش گرامی
  • پرستوی مهاجر ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    ما آمده بودیم که مردانه بمیرم در پیچ و خم جنگ دلیرانه بمیریم آنجا که جنون حاکم بر بی چون و چرا بود شوریده و شیدایی و مستانه بمیریم سخت است در این شهر که در بین رفیقان اینگونه پریشان و غریبانه بمیریم مهلت بده ای عمر نفس گیر که شاید خونین کفن و شاد شهبدانه بمیریم ... ان شا الله
  • احسان ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    بسم رب الشهداء و الصدیقین شهدا قطعا به آن حقیقت و هدف والایی که خدای متعال وعده آنرا داده رسیده و خواهند رسید. این ما هستیم که باید همواره یادم باشد که چه وظیفه و مسئولیتی داریم.شهدا به عهد خود وفا کردند و تا آخرین قطره خون خود از هر آنچه که میراث پاک اسلام ناب بود دفاع کردند، از جوانی خود و از دنیای مادی گذشتند تا بفهمیم که که هستیم!
  • حسین ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    صدا سیمای ما فقط تصاویری رو نشون میده که پولدارها خوششون بیاد و شهدا هم دیده نشن بهتره.
  • ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    خدواندا چگونه تکریم کنیم این همه عظمت را ؟؟خدواندا چگونه ایم در مقابل خون پاک این عزیزان !! الهی بر علو درجاتشان بیفزا
  • ناشناس ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    آقایان کاندیداهای به خیال خودتان آینده جبهه ی به اصطلاح پایداری بدانید :"جبهه پایداری وطن اسلامی لقب کسانی است که باخونشان ازاین مرزوبوم دفاع می کنند وبه فکرتقسیم غنائم نیستنددرود برشهدای گرانقدرایران زمین وهمسرمحترم شهیدصدیقی نژادوخانواده ارجمندشان.
  • وحید ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    به نظر شما این که برداشته به همه پیامها یه منفی داده مریضیش چی بوده؟
  • سید هادی ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    0 0
    این نوعروس همسر شهید آیت صدیقی نژاد در یاسوج هست روش شاد و یادش گرامی
  • ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    0 0
    اللهم ارزقنی ...
  • غریب پور ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    0 0
    باید گوش صداوسیما رو گرفت و پیچوند و دردمندانه بهش فهماند که هنرمند تنبلی که از جمهوری اسلامی شهرت ثروت یافته و تیشه برداشته بر ریشه این انقلاب برای خوشایند دوشنان میکوبد اگه یه مویش کم شود تلویزیون یکپارچه عزددار میشود .ولی این عروسی که در در حجله عروسیش غزل وداع میخواند و دل سوخته اش از اتش بی مهری اینان خاکستر میشود باید در در میان پارتی های شبانه هنرمندان و قهقه ناشی از بی دردیشان گم بشود.
  • کهگیلویه و بویر احمد ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    0 0
    متاسفم برای صدا وسیما جمهوری اسلامی که این خبر را پخش نکرد
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    0 0
    یا نور ملت ایران ، تا ابد مدیون شهداء و خانواده های شهداء هستند . این را همه باید بدانند . *إمام خامنه ای حفظه الله
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    0 0
    ضربه هایی که برخی از برنامه های صدا وسیما به فرهنگ این مملکت زده کم تر از دشمنان ما نیست به تلوزیونی که فقط هنگام نماز رو پخش میکنه نمیشه اسلامی گفت ؟
  • علی ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    0 0
    مدیران صداوسیما خجالت بکشید ورویه تان راکه دل ملت ورهبر رابه درد اورده تغییردهید
  • ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    0 0
    دوربین صدا وسیما کدام گور ی رفته که این صحنه های افتخار امیز رو ثبت کنه و به مردم نشون بده
  • ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    0 0
    کاش اونایی که رای منفی دادن اونقدر شهامت داشتن بنویسن چرا تا همه بفهمن چه منطق ضعیفی دارن!!!
  • ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    0 0
    آخه یکی نیست به اونی که رای منفی داده بگه: آخه ابله به کجای این گفته شیرین رای منفی دادی؟؟؟
  • ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    0 0
    حق اینست که همه ما شرمنده باشیم! اگر ما درستکار بودیم نمیگذاشتیم این خونها پایمال شوند و اینقدر فساد و فحشا دامنگیر این ملت شود! هر شهیدی که از دست میرود و در عوض به تعداد اراذل و اوباش کشور اضافه میشود شرمیست بر ما حقی که ناحق کرده ایم و باید در محضر خدا جوابگو باشیم!
  • ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    0 0
    اونا از بیرون حمله نمیکنن! از داخل ضربه میزنن که زدن! ویروسهای فکریشون مغز جونارو ازکاز انداخته و موجب شده اونجوری که اونا میخوان فکر کنن. در ینصورت هر جون ایرانی یه سرباز بی جیره و مواجب اوناس که نیازی به لشکرکشی و پشتیبانی نداره و مثل ویروس که داخل سلول شده و از امکانات سلول برای انهدام اون بنفع و برای تکثیر خودش عمل میکنه وجود ملت رو آلوده کردن تا از تو از هم بپاشنش. مگه اینکه خدا بهمون رحم کنه و از این خواب غفلت بیدار شیم! برین فیلم ماتریکس رو نگاه کنید و مفهوم بیغامش رو دریابید!
  • ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    0 0
    چرا پخش کنند؟؟پرانشان بدن؟؟؟اونوقت مدیران بیکفایت خجالت میکشن ماهم نباید باعث خجالت کشیدن کسی بشیم!!!حالا یه بنده خدا که پول وبیمه برای درمان فرزند وهمسرش نداره خجالت بکشه زیاد مهم نیست فقط مدیران خجالت نکشن
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۲
    0 0
    تا دیدم اشک تو چشام اومد.اینم از شرمندگیه عجب امتحانی...عجب نمره ای
  • فریاد ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۲
    1 0
    سلام اگه نشون میدادن باید تعجب میکردیم!
  • ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    0 0
    بله جبهه پایداری هم به همین خاطر میگه با حامیان فتنه گران براندازنظام برامده از خون شهدا وحدت نکنید
  • شوق پرواز ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    0 0
    اين تصوير دلخراش منو ياد شهيد قاسم دهنقره از شهداي شهر رشت ميندازه كه شب عروسيش به ديدار خدا شتافت مطمئــن ملائكه الله براي اينان جشن و سرور برپــــــا مي كنند خوشا به سعادتشان راه و رسم شهادت كورشدني نيست
  • مهدی ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    0 1
    خدا با شهدای احد محشورش کنه. این تصویر من رو یاد حنظله که فردای عروسی اش در احد شهید شد و پیامبر به او صفت غسیل الملائکه (کسی که ملائکه او را غسل دادند) رو اعطا کردن می اندازه
  • ناشناس ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    0 0
    خدا صبربده به این عروس خانم واقعا"که اشکم دراومد منم خودم یه تازه عروسم -وقتی این صحنرو دیدم موبه تنم سیخ شد واشک به چشم جاری واقعا" خداصبرش بده
  • حسين ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    0 0
    سلام به نظر من غيرت اين شير زمن از خيلي از بظاهر رجال سياسي بيشتر ، البته دشمنان اسلام بدانند از اين شير زن ها بسيارند و شوهران خود را همچنان راهي جهاد در راه اسلام ، انقلاب و رهبري مي كنند .
  • جامانده ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    شهداشرمنده ایم
  • ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
    0 0
    رسانه ما يك رسانه سياسي است و هر خبري را منتشر نمي كند
  • رضا ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    آدم بی ایمان احمق مریضیش معلومه نمی دونه اگه شهدا نبودن چه بلایی سر خودش و خانواده اش می اومد.
  • جعفری ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    0 0
    دلم آتیش گرفت خدا به اونا صبر بده به ما هم توفیق شهادت در حال خدمت
  • عاشقان مهاجر ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    داشتم عکس تماشا میکردم با دیدن این عکس و خواندن متن ... خییییییییییییییلللللیییییییییی نارحت شدم کاری از دستم بر نمیاد به جز دعا روحش شاد
  • سارا ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    0 0
    دلم فقط میخواد بفهمم کی همچین دستور قتلیو داده؟اصلآ انسان بوده؟ چطوری تو چشمای معصومشون نیگاه کرده بعد انداختتشون تو دل خاک؟ وااای خدا چی میکشیدن لحظه لحظه ی جون دادنشونو, وقتی اون دستهای بستشونو تکون میدادن,وقتی هوایی واسه نفس کشیدن نداشتند, وقتی که فقط خاک تو ریه هاشون میرفت, وقتی صدای ترک خوردن استخوان های قفسه ی سینشونو میشنیدن,اون موقع چقدر دوست داشتن گریه کنن تا مادر باشد بغلت کند, کاش دستاتونو محکم نمیبستحداقل تا دلت میخواست جان میدادی نه نفس و آن لحظه گفت خدایا دلم مردن میخواهد... چند بار مردنت تکرار شد تا بمیری؟؟؟
  • ناشناس ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    0 0
    عراقی نیست اما یادمون باشه همه کردها خودشون رو از یه نژاد می دونن.همه کردهای عراق که آدمهای بدی نیستند.درست صحبت کنیم تا هموطنای کردمون بهشون بر نخوره،وگرنه هیچکس نسبت به کشته شدن جوونهای این مملکت بی اعتنا نیست.
  • رزا IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    0 0
    فقط اشک ریختم چی بگم به این دختر دلشکسته سرافراز😭😭😭😭😭😭

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس