کد خبر 9654
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۶

دبير شوراي‌عالي امنيت ملي در چهارمين اجلاس بين المللي اتحاديه راديو تلويزيون‌هاي اسلامي با اشاره به ممتاز بودن ظرفيت‌هاي انديشه اسلام در جنگ نرم، شکست دشمن در اين جبهه را حتمي دانست.

به گزارش مشرق به نقل از تابناک، دکتر سعيد جليلي در سخنراني خود در اين اجلاس گفت: دشمن با شبکه رسانه‌اي سست و عنکبوتي که دارد در جنگ نرم با طرح يک سوال دچار استيصال و درماندگي مي شود.
نماينده رهبر معظم انقلاب در شوراي‌عالي امنيت ملي با اذعان به اين مطلب که قدرت جهان اسلام در انديشه ديني آن است، پيروزي در جنگ نرم را تنها با پشتوانه انديشه اسلامي، ممکن دانست.
وي همچنين در پاسخ به سوالي در خصوص اقدام اخير دولت آمريکا عليه 8 نفر از مسئولين جمهوري اسلامي ايران، آن را اقدامي عليه جمهوريت و راي مردم دانست و اظهار داشت: اين اقدام نشان داد، آمريکا کماکان مثل 28 مرداد به دنبال استبداد، کودتا و مقابله با راي مردم ايران است.
دبير شوراي‌عالي امنيت ملي جنجال قدرت هاي استکباري را درباره فعاليت هاي صلح آميز هسته اي ايران، تلاشي براي انحراف افکار عمومي از موضوعات مهمي چون اشاعه سلاح هسته اي توسط اين قدرت ها دانست و اعلام کرد به زودي اسنادي از اشاعه اين سلاح ها توسط آمريکا و رژيم صهيونيستي منتشر و پيگيري خواهيم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس