کد خبر 1587476
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵
برخورد با زمین‌خواران نوروزی استان‌های شمالی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در ساری با بیان اینکه برخورد با زمین‌خواران در استان‌های شمالی جزو اولویت پلیس قرار دارد، گفت: در نوروز شاهد افزایش حضور زمین‌خواران در استان‌های شمالی هستیم.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی امروز در ساری در حاشیه بازدید قرارگاه تامین نظم و امنیت نوروزی در ساری بیان کرد: پلیس امنیت اقتصادی، قرارگاه انتظامی امین را شکل داده تا در ایام نوروز فعالیت کند.

وی افزود: در این قرارگاه با قاچاق کالا، احتکار، خودروهای شوتی، مقابله با پولشویی، مقابله با اخلالگران اقتصادی و مقابله با زمین خواری انجام می‌شود.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه در نوروز زمین‌خواری در استان‌های شمالی رونق می‌گیرد، گفت: شاهد هجوم زمین‌خواران در ایام تعطیلات نوروزی به شمال هستیم و متخلفان از فرصت‌های تعطیلات عید برای ساخت و ساز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی و منابع طبیعی و خرید زمین استفاده می‌کنند.

وی افزود: با تخریب کنندگان عرصه‌های منابع طبیعی و زمین‌های کشاورزی و سودجویانی که در این زمینه در ایام تعطیلات عید نوروز فعالیت کنند، برخورد می‌شود.

این مسئول گفت: قرارگاه امین راه‌اندازی شده و هم اکنون صدها پرونده مفاسد اقتصادی با عناوین مختلف در استان‌ها تشکیل شده که در دست بررسی کارشناسان است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با هشدار به سودجویان تاکید کرد: افراد سودجو همواره به دنبال اهداف شوم هستند و با توجه به وضعیت جامعه دستگاه‌ها باید به وظایف خودشان عمل کنند.

وی افزود: از ابتدای اجرای طرح تامین نظم و امنیت اقتصادی، افزایش ۱۸ درصدی تماس با پلیس را داشتیم و دیروز نیز افزایش ۹ درصدی ورودی مسافران به استان گزارش شده که در راستای امنیت‌بخشی، شاهد کاهش ۱۷ درصدی سرقت و کاهش ۱۵ درصدی تصادفات بودیم.

سردار رحیمی یادآور شد: از ابتدای طرح نوروزی نیز شاهد کاهش ۶۵ درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات بودیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    0 1
    هر چه زودتر تمام زمینها رو سنددار و کاربری تو سند مشخص و تمام راههایدورزدن ببندید امروز عکسی از قطع درختان هیرکانی برا ساخت پارکینگ منتشر شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس