شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان

در مهم‌ترین دیدارهای دوستانه سه‌شنبه شب فوتبال جهان، اسپانیا و برزیل به تساوی رسیدند و آلمان برابر هلند به پیروزی رسید تا میزبان یورو در حال بازگشت به روزهای اوج باشد.

به گزارش مشرق، سه‌شنبه‌شب، دیدارهای دوستانه مختلفی که در اقصی نقاط جهان برگزار شد و تیم‌های ملی فوتبال مقابل همدیگر محک خوردند.

در مهم‌ترین بازی دوستانه، اسپانیا و برزیل به تساوی ۳-۳ رسیدند.در این دیدار رودری در دقایق۱۲ و ۸۷(پنالتی) و دنی اولمو در دقیقه ۳۶ برای اسپانیا و رودریگو در دقیقه ۴۰، اندریک در دقیقه ۵۰ و لوکاس پاکتا در دقیقه ۷+۹۰ برای برزیل گلزنی کردند.

در دیگر دیدار، آلمان که اول هفته، فرانسه را شکست داده بود، امشب با نتیجه ۲ بر یک هلند را شکست داد تا میزبان یورو ۲۰۲۴ با یولیان ناگلزمان در مسیر بازگشت به اوج باشد.

ماکسیمیلیان میتلستات در دقیقه ۱۱ و نیکلاس فولکروگ در دقیقه ۸۵ برای آلمان گلزنی کردند و تک گل هلند را جوی ورمان در دقیقه ۴ به ثمر رساند.

در دیگر بازی دوستانه، انگلیس و بلژیک به تساوی ۲-۲ رسیدند. ایوان تونی در دقیقه ۱۷ و جود بلینگام در دقیقه ۵+۹۰ برای انگلیس و یوری تیلمانس در دقایق ۱۱ و ۳۶ برای بلژیک گلزنی کردند.

فرانسه هم در یک دیدار دوستانه برابر شیلی به برتری ۳ بر ۲ رسید. یوسوف فوفانا در دقیقه ۱۹، رندال کولو موآنی در دقیقه ۲۵ و اولیویه ژیرو در دقیقه ۷۲ گلزنان فرانسه بودند و نونز اسپینوزا در دقیقه ۶ و اوسوریو در دقیقه ۸۲ گل‌های شیلی را به ثمر رساندند.

در سایر دیدارهای مهم، پرتغال برابر اسلونی با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد، کرواسی ۴ بر ۲ مصر را از پیش رو برداشت و اتریش ۶ بر یک ترکیه را شکست داد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس