به گزارش مشرق،کانال تلگرامی مرکز اطلاع رسانی فلسطین در مطلبی به وجود دلایل کافی برای اثبات نسل‌کشی ارتش اسرائیل در غزه اشاره کرد و به نقل از فرانچسکا آلبانیز گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در اراضی اشغالی فلسطین نوشت:

رژیم صهیونیستی بخش عمده اراضی کشاورزی و زیرساخت‌های نوار غزه را نابود کرده است.

نسل‌کشی ارتش رژیم صهیونیستی در غزه ناشی از نفرت‌پراکنی صهیونیست‌ها است و نظامیان اسرائیلی در میدان نبرد در غزه تشویق به نسل‌کشی کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی غیرنظامیان را در غزه سپر انسانی و تروریست می‌خواند.

رژیم صهیونیستی به طور هدفمند و سازماندهی شده به دروغگویی ادامه می‌دهد تا مردم آن را باور کنند و دلایل و مدارک کافی برای اثبات نسل‌کشی ارتش رژیم صهیونیستی در غزه وجود دارد.

اسرائیل حق تعیین سرنوشت فلسطینیان را پایمال می‌کند و دیوان کیفری بین‌المللی باید در مورد اقدامات این رژیم تحقیق کند و به هیچ وجه نمی‌توان طرح و برنامه‌های رژیم صهیونیستی برای نابودی فلسطینیان را نادیده گرفت.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی عصبانی AU ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 0
    ترا بخدا شوخی نکنید. جدی میگید که بعد از کشتار بیشتر از 33000 فلسطینی که اکثرا زن و کودک بوده که حتی شامل هزاران کشته های زیر ساختمانی نمیباشد جهان احمق /ضد اسلام/ ضد تبعیض نژادی - دلایلی بر خصومت جانوران دو پای رژیم سفاک ضد بشری نتنیاهو و نسل کشی فلسطینیها پیدا کرده است. از قول من لعنت ابدی بر این چشم بازکرده گان ناگهانی جهان غرب. لعنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس