کد خبر 1588304
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶
عصبانیت آمریکا از دست ماکرون

بنا به گزارش بلومبرگ، دولت آمریکا از موضع رییس جمهور فرانسه در خصوص اعزام نیروی نظامی ناتو به اوکراین عصبانی است.

به گزارش مشرق، بنا به گزارش های رسانه ای، دولت آمریکا از موضع رییس جمهور فرانسه درباره ورود ناتو به جنگ اوکراین ناراضی هستند.

به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، منابعی در دولت آمریکا از «امانوئل ماکرون» رییس جمهور فرانسه، برای موضع گیری درباره اعزام نیروهای نظامی ناتو به اوکراین، عصبانی هستند.

یک مقام ارشد آمریکا به بلومبرگ گفته است که برخی مقامات در واشنگتن بر این باورند که رییس جمهور فرانسه ممکن است با این موضع گیری باعث درگیری با مسکو شود.

پیش از این، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه اعزام نیروهای غربی به اوکراین را رد نکرده بود. ماکرون بعداً با اظهار نظر در این مورد گفته بود که به طور کاملاً آگاهانه در مورد امکان اعزام نیروهای غربی به اوکراین صحبت کرده و سخنان خود را سنجیده و با دقت اعلام کرده است.

پیشتر «سرگئی ناریشکین»، مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد که مسکو اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می‌دهد فرانسه در حال آماده سازی اعزام یک واحد نظامی به اوکراین است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    6 0
    در بین درندگان و خزندگان این یک مسئله طبیعی است که تمساح از دست کفتار ناراحت شود مثلاً بایدن از دست مکرون ناراحت است و میگوید چرا به شامپانزه اوکراین زلنسکی کمک نمیکنی .
  • IQ ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 0
    بازی می کنند همون طور که انصاف نیوز گفت بازی می کنند
  • شسم IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 0
    مرتیکه ور چُلمبیده ! باز هم بدون اجازه ارباب لاف زدی ؟! ممنوعه خونه خراب !
  • عمیر IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    1 0
    یه مرد باشه تو ناتو همین مکرونه باقیش یه مشت ترسوی احمقن که جرئت نزدیک شدن به ارتش پوشالی روسی رو ندارن ، روسیه یه طبل تو خالیه که فقط سروصدای زیادی دارهه ، وگرنه چاره اوکراینو تو این هزارو اندی روز نکردن و نخواهند کرد !!
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    2 0
    خير جناب سرگئى ناريشكين آدرس اشتباهى ندهيد خودتون بهتر ميدونيد چه اتفاقى قرار هست در قفقاز جنوبى به علت خيانت و پستى شما روس ها به وقوع بپيوندد ، فرانسه در حال آماده شدن در ارمنستان هست ابتداء كندن شر شما خيانتكاران روس شارلاتان از كشور ارمنستان سپس كندن پوست سر حاكم كفتار صفت باكو .
  • IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    1 2
    اعزام نیروهای نظامی ناتو به اوکراین یعنی جنگ جهانی سوم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس