کد خبر 1594387
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا

مهاجم پاری‌سن‌ژرمن از پیروزی برابر بارسلونا و صعود به دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است و به این دستاورد افتخار می‌کند.

به گزارش مشرق، پاری‌سن‌ژرمن در دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد و با کنارزدن بارسا راهی دور نیمه‌نهایی شد. تیم پاریسی که در بازی برگشت در اسپانیا به مصاف بارسلونا رفت توانست با نتیجه چهار بر یک به پیروزی دست پیدا کند و با وجود شکست خانگی در بازی رفت راهی نیمه‌نهایی شود.

کیلیان ام‌باپه در بازی برگشت عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست دو گل به ثمر برساند. او بعد از بازی گفت: از اینکه یک پاریسی‌ام احساس غرور می‌کنم. از روز نخست حضورم در پاری‌سن‌ژرمن چنین احساسی را داشته‌ام. رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن دارم. برای رسیدن به فینال نهایت تلاشمان را به کار خواهیم گرفت.

به نوشته مارکا ام‌باپه از سال ۲۰۱۷ در پاری‌سن‌ژرمن توپ می‌زند. او پیش از این سابقه فینالیست شدن با تیم پاریسی را دارد اما در نهایت از بالابردن جام بازمانده است.

این بازیکن ۲۵ ساله تا پایان فصل جاری با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و هنوز تصمیم نهایی‌اش را برای ماندن و یا جداشدن نگرفته است. گمانه‌زنی‌ها حاکی است او راهی رئال مادرید خواهد شد. البته حرف‌های او در پایان بازی با بارسا این احتمال را افزایش می‌دهد که او بخواهد در پاری‌سن‌ژرمن باقی بماند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس