.

پس از اصابت دو پهپاد به محل مورد نظر نیز به نظر آتش سوزی ثانویه در این منطقه رقم می خورد و انهدام یا دست کم آسیب شدید به سامانه گنبد آهنین فوق قطعی به نظر می رسد.

سرویس دفاع و امنیت مشرق _ استراتژی جدید محور مقاومت در به هم زدن تمرکز نظامی رژیم صهیونیستی موجب شده تا آنها دچار سردرگمی در اولویت بندی تهدیدات خود و انتخاب محور اصلی نبرد شوند.

پس از عملیات انتقامی بزرگ ایران و تنبیه جنایتکاران صهیونیست، اکنون اختلافات شدید در داخل کابینه جنگی نتانیاهو برای نحوه پاسخگویی به تهدیدات و از دست ندادن بازدارندگی وجود دارد؛ آیا عملیات زمینی در رفح را آغاز کنیم؟ به دنبال تامین امنیت شمال سرزمین های اشغالی و عقب راندن حزب الله باشیم؟ با حملات انصارالله یمن از جنوب و تهدیدات علیه ناوگان تجارت دریایی مقابله کنیم یا به حمله موشکی و پهپادی بزرگ ایران پاسخ دهیم؟

هفته کابوس‌وار پدافند هوایی اسرائیل؛ گنبد آهنین شکار شد/ انتشار تصاویر ماهواره‌ای از انهدام تاسیسات پایگاه هوایی رامون در حمله موشکی ایران +فیلم و تصاویر


در واقع تهدید همزمان از ۴ محور مختلف علیه این رژیم موجب شده تا از زمان عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ تا امروز صهیونیست‌ها چنین شرایط آچمز گونه ای را تجربه نکرده باشند.

جدیدترین غافلگیری حزب الله برای اسرائیل

در روزهای گذشته یگان توپخانه ای حزب الله لبنان بارها اقدام به شلیک گسترده راکت به سمت شهرک های شمال سرزمین های اشغالی و پایگاه های نظامی و جاسوسی آنها کرده است.

در جریان یکی از این حملات به شهرک کفر بلوم آتشبار سامانه پدافندی گنبد آهنین برای دفع حمله راکتی فعال می شود؛ این موضوع از چشم دوربین های نظارتی حزب الله پنهان نمانده و موقعیت پرتابگر سامانه گنبد آهنین مشخص می شود.


ویدئو هدف قرار دادن پرتابگر گنبد آهنین توسط پهپادهای حزب الله


در ویدئوی منتشر شده توسط بخش رسانه ای حزب الله مشخص است بلافاصله پس از رصد شلیک موشک ها از پرتابگر گنبد آهنین و پیش از آن که آنها اقدام به جا به جایی سامانه پدافندی کنند دو فروند پهپاد انتحاری (احتمالا از سری ابابیل) اقدام به هدف قرار دادن پرتابگر گنبد آهنین تنها با فاصله چند ثانیه از یکدیگر می کنند.

هفته کابوس‌وار پدافند هوایی اسرائیل؛ گنبد آهنین شکار شد/ انتشار تصاویر ماهواره‌ای از انهدام تاسیسات پایگاه هوایی رامون در حمله موشکی ایران +فیلم و تصاویر


پس از اصابت دو پهپاد به محل مورد نظر نیز به نظر آتش سوزی ثانویه در این منطقه رقم می خورد و انهدام یا دست کم آسیب شدید به سامانه گنبد آهنین فوق قطعی به نظر می رسد.

توان رصد دقیق حزب الله و واکنش سریع آنها با استفاده از پهپادهای انتحاری خبری بسیار ترسناک برای پدافند هوایی رژیم صهیونیستی محسوب می شود زیرا در صورت هرگونه درگیری تمام عیار احتمالی در تابستان امسال ممکن است انهدام پرتابگرهای گنبد آهنین صهیونیست ها بارها تکرار شده و آنها پوشش پدافندی ضد راکت خود در شمال اسرائیل را از دست بدهند.

هفته کابوس‌وار پدافند هوایی اسرائیل؛ گنبد آهنین شکار شد/ انتشار تصاویر ماهواره‌ای از انهدام تاسیسات پایگاه هوایی رامون در حمله موشکی ایران +فیلم و تصاویر
اصابت راکت های مقاومت به شهرک های صهیونیستی در شمال اسرائیل

انتشار تصاویر ماهواره‌ای از انهدام تاسیسات پایگاه هوایی رامون

اما پس از آن که صهیونیست ها دست به سانسور شدید خبری و ادعاهای مضحک در خصوص رهگیری ۹۹ درصدی موشک های ایرانی زده بودند به تدریج ابعاد جدیدی از خسارات سنگین وارد شده به دو پایگاه هوایی در صحرای نقب نمایان می شود.

در تازه ترین مورد، سرویس های انتشار تصاویر ماهواره ای تجاری، جدیدترین وضعیت محوطه پایگاه هوایی رامون در صحرای نقب را منتشر کردند.

هفته کابوس‌وار پدافند هوایی اسرائیل؛ گنبد آهنین شکار شد/ انتشار تصاویر ماهواره‌ای از انهدام تاسیسات پایگاه هوایی رامون در حمله موشکی ایران +فیلم و تصاویر
تصویر ماهواره ای جدید از پایگاه هوایی رامون و محل اصابت ۵ موشک ایرانی

در این تصاویر دست کم ۵ اصابت موشک بالستیک به محوطه پایگاه هوایی دیده می شود.

مناطق هدف قرار داده شده، دو آشیانه برای تعمیر تجهیزات زمینی، یک ایستگاه نگهداری برای هواپیماهای ترابری و یک مرکز تفریحی افسران صهیونیست و احتمالاً یک برج نگهبانی بودند.

قابل ذکر است که همچنان تصاویر با کیفیت و دقت بالا (زیر ۳۰ سانتی متر) از دو پایگاه هوایی نواتیم و رامون که هدف حملات موشکی ایران قرار گرفتند منتشر نشده است و با در اختیار داشتن تصاویر با جزئیات بیشتر احتمال کشف اصابت های بیشتر در محوطه دو پایگاه هوایی وجود خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 52
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 21
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    93 13
    هیمنه پوشالی رژیم جعلی اسرائیل بدجور فرو ریخت. الحمدالله با دعای خیر مهدی فاطمه
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      29 11
      نخود سیاه ؛ آمریکا و دوستان را رو سیاه کرد ـــ پهپادهای ایران عملیات فریب بود؛ ایران تمام رادارها و سامانه های پدافندی آمریکا و دوستان را فرستاد دنبال 99% نخود سیاه ؛ تا موشکهایش با خیال راحت بخورند به اهداف اسراییلی.
    • DE ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      2 2
      این دودهای مشاهده شده بخاطر فلافل بادود هست.......
    • امید IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      15 7
      آمریکا و انگل لیس ؛ در اختیار صهیونیست های کافر شیطان پرست است. از زمان موجودیت فقط دروغ چاپ می کنند و افکار عمومی را با کذبیات منحرف می کنند. اما خر خودشان هستند و ملت دنیا می فهمند که عامل اصلی مشکلات فقط و فقط صهیونیست های فراماسون هستند.حرومزاده های سرطانی ؛ اگر جنگ بد است چرا به اوکراین و اسرائیل انواع سلاح و بمب می دهید تا مردم بی گناه و زن و بچه را بکشند.
    • ALIR12 IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      11 7
      زدید خدا را شکر- چشم دشمن را کور کردید دست تان درد نکند- ((شخصا و قلبن همیشه از نیرو های مسلح و اقتدار کشور حمایت کرده و جزو الزامات کشور داری است)- اما اکنون به مسایل داخلی برسید به اقتصاد و سلامت ان برسید از تنش های اجتماعی و بین المللی دوری کنید مگر اینکه چنین الزامی صورت بگیرد که نیازمند پاسخ باشد. با تشکر
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      3 0
      آفرین همینه باید سامانه پدافند تحت رصد و شناسایی دقیق باشند اول آنها را بزنید ضمنا یک موشک پهپاد سرگردان هم به رادارشان در ترکیه بخورد اشکال ندارد
    • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      0 0
      امیدوارم راه جبران ضعف را پیدا نکنند.
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    40 12
    پدافندهای انها بدجور شرمنده رژیم جعلی شان شد. در یک کلام. بی آبرو. الحمدالله با دعای خیر مهدی فاطمه
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    20 12
    نخود سیاه ؛ آمریکا و دوستان را رو سیاه کرد ـــ پهپادهای ایران عملیات فریب بود؛ ایران تمام رادارها و سامانه های پدافندی آمریکا و دوستان را فرستاد دنبال 99% نخود سیاه ؛ تا موشکهایش با خیال راحت بخورند به اهداف اسراییلی.
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      7 9
      همه جا داری تکرار میکنی. یعنی چی. بسه دیگه روانی
  • LU ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    30 13
    مرگ بر اسراییل
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      8 9
      چرا؟
    • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      6 3
      ۱۵:۰۴ چون قاتل، غاصب و به طور کلی انسان‌های پرخطر شرور، شایستگی زندگی و به خطر انداختن انسان‌های بی‌خطر رو ندارن و اگر در یک گوشه‌ای هم زندگی کنن قدرت می‌گیرن. به همین خاطر، خالق این موجودات گفته بر شما واجبه که این‌ها رو بکشید.
    • مهدی IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      1 0
      والا اسرائیل عددی نیست اگه آمریکا و ۷۰ کشور غربی و ... از اسرائیل حمایت نمیکردن فقط و فقط گردان‌های رضوان به تنهئی اسرائیل رو شخم میزد،
  • گرگانی ریکا IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    14 8
    فإن حزب الله هم الغالبون
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    8 6
    امریکا چون خودش ب رژیم صهیونیستی کمک کرده، نمیتواند ب پذیرد ایران قادر ب انجام این عملیات باشد و بناچار با کمک ۶۱بلیون دلاری ب اوکراین در نظر دارد روسیه را مقصر جلوه دهد.
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    21 15
    الان شما دقیقا کجا رو زدین خراب کردین؟
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      7 17
      تو فکر کن همون چاله کوچیکه بوده
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      6 10
      بخواب راحت باش
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    3 7
    برای بیرون امدن امریکا از توهم القاعده لازم نیست هییت موسسان قانون اساسی با رای مردم در یمن شکل بگیره ...؟؟؟؟
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    8 8
    این عملیات هر چی که هست باعث شد تا یک تو دهنی به بیناموسها و سلیطه ها و اندک مرهم ناویزی بر دل ایرانیان باشرف بشه.اما ما انتظار ضربات سنگینتری رو داریم.
  • سید روح اله IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    8 5
    هر چه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک. گلبول های سفید وظیفه دفاع از بدن را به عهده دارند فرض کیند خود این سیستم دفاعی تخریب بشه نتیجه این میشه که اون بدن به فنا میره. وقتی سیستم دفاعی گنبد آهنین این جوری تخریب بشه یعنی منتظر مرگ اسرائیل باشید. هر یهودی که سرش به تنش می ارزید دمش را گذاشته سر کولش و رفته امریکا. این یهودی هایی که تو اسرائیل موندن گوشت قربانی هست به قول خودش پیش مرگ آمدن ماشیح
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    3 6
    برخی فکر میکنند که اسراییل موشکها و بمبهای هسته ای را محض رضای خدا تولید و انبار کرده است. یعنی منتظر میماند تا کشورش از بین برود و تماشا کند. عده ای هم هستند که فکر میکنند این بمبها و موشکهای هسته ای در "دیمونا" ذخیره شده تا هر کشوری دلش خواست آنها را در دیمونا مورد هدف قرار دهد. البته باید در نظر داشت که در کل جهان فقط ما هستیم که موشک و پهپاد داریم و سایر کشورها نمیدانند موشک و پهپاد چیست. بنابراین میتوانیم بگوییم آنها 500 موشک و پهپاد ندارند که به ما حمله کنند و نیازی نیست فکر کنیم پدافند ما چگونه عمل میکرد!
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    3 4
    اگه پدافند هوایی منهدم بشه انفجار زیادی ایجاد می کنه چون حداقل دوازده راکت داره باعث انفجار شدید میشه تو این فیلم انفجار شدید نیست
    • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      0 0
      نه همیشه هم اینطور نیست. بستگی داره به کدام قسمت از سامانه برخورد کنه: مثلا به کامیون، سامانه راداری، اتاق مدیریت، کامپیوترهای مرکزی، ژنراتورهای برق و باتری ها، لانچر موشک ها، جک های هیدرولیک و لوله های انتقال روغن، محفظه بیرونی (مخزن نگهداری) موشک ها، روتورهای محورهای افقی یا عمودی و یا به اپراتورهای سامانه و ...
  • DE ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    8 7
    به خواست خدا، فلسطین اشغالی تا چند وقت دیگه میشه محل رفت و آمد ایرانیان. از الان فکر پروژه ها و جابجا کردن سکنه باشید. کار زیاد در پیش است. خدا قوت.
    • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      0 1
      مطمئن باش فلسطینی ها هم ما رو راه نمیدن اگه قدرت بگیرن. در جنگ مگر کم به صدام کمک کردند؟
  • امید IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    5 4
    باید ازیشه کل صهیونیست های حرومزاده سرطانی را نابود کنیم تا دیگه این لکه ننگین بشریت جایی در نیاد.
  • محمد IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    11 6
    حجم تخریب خیلی زیاد بود تو عکسا جایی رو نتونستم ببینم
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      5 4
      کور نمی‌تونه ببینه. اگه چشم داشتی پنهان‌کاری صهیونیست ترسو رو میدی
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      1 1
      همه مثل تو که نیستن، وقتی بزنن چشمت رو کور کنن و سیستم رو از جا بکنن؛
    • US ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      1 1
      حجم تخریب فقط تو ساحلاهاشون مشهود بود تا بخوان جایی را خراب کنن.🤣😂😂
  • پط IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    3 5
    بنظرم ایران نباید بترسه از مکانیزم ماشه و تحریم.پاکستان هم مسلمونه ولی بمب اتم داره . بازدارندگی کامل هست
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    4 3
    رژیم غاصب هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و نخواهد کرد.
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    7 3
    ناز شست بچه های حزب الله
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    5 2
    این اسقاطیل که ادعا میکنه پدافند هاش موشک هارو زده یه تصویری، چیزی از پایگاه هاش نشون بده :)
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    8 1
    ایران بیشه شیران ایران مهد دلیران
  • US ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    6 1
    یا مولا علی ع
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    6 2
    الان میفهمیم داشتن یک ماهواره ی زمین آهنگ چقدر مهم و نیازه.
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    2 0
    رحمت و رضوان خدا بر حاج رضوان، شهید قدس، سلام و درود خدا بر حاج قاسم.
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    1 0
    زنده باشید
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    خودم شخصا با اسلحه کارتان را تمام می کنم بدهای انگلیسی
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    1 1
    اصلاح طلبها نی خواهند در شعایر مدهبی دخالت کنند شعایر مدهبی مال مردم است اینها حق دخالت درش را ندارد ترو خدا جلوی این مسیله را بگیرید اجازه مهندسی اجتماعی ندهید ..
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    3 0
    یه پهپاد کوچکی هست که یه دونه rpg حمل میکنه تو جنگ اوکراین و روسیه ازش استفاده شده بعیده که رادار گنبد آهنین اونو تشخیص بده چون مثل موشک حرارتی نداره و اندازش هم کوچیکه برای حزب الله بهترین گزینه ست چون نزدیک تجهیزات گنبد آهنینه.
  • FR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    2 3
    ما به همه گفتیم زدیم!!! شمام بگید زده !!! خوبیت نداره
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    1 2
    اثار تخریب چیزی نشان نداده
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    1 0
    دستمریزاد و خدا قوت اما نگذارید خواب خوش داشته‌ باشند دردی را با درد بزرگتر برايشان جايگزين کنید این خبیث ترين موجودات‌ را باید اساسي تنبیه کرد که به لطف خدا تا این لحظه بخوبی پیش رفته است
  • US ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    1 1
    کار حزبالله هم عالی‌ بود. معادلات منطقه تغییر کرد.
  • هومن IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 1
    رژیم خونخوار،جعلی و وحشی اسرائیل به هیچ عنوان قابل دفاع نیست کسانی که از این حمایت می‌کنند دارند بشدت اشتباه می‌کنند این رژیم دروغ گو و فریبکار هست در همین عملیات وعده صادق شما دیدید چگونه اخبار دروغ منتشر میکرد اسرائیل رژیمی هست که خانه های مردم فلسطین را تخریب کرد آنها را به شکل وحشیانه ای قتل عام و زندانی کرد هیچ انسان آزاده ای در این دنیا نمی‌تواند این جنایات را قبول کند،بنده آماده ام با این رژیم بجنگم مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل.
  • IR ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 0
    میدونید علت این عدم پیروزی مسلمانها چیه؟ اونوقت که مصر و اردن و سوریه حمله کردن به اسراییل و عربستان و امارات و بقیه کشورهای عرب نفتخیز نفت را بروی غرب قطع کردن و بحران بزرگی برای غرب بوجود آوردن شاه ایران برای خود شیرینی نفت را بروی غرب و اسراییل قطع نکرد و حالا که که ایران داره با اسراییل میجنگه این کشورهای عرب برای خود شیرینی به اسراییل و غرب کمک می کنند.
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    1 1
    ما شالله حزب الله
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    1 1
    تا نابودی رژیم صهیونیستی یک یا حسین دیگر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس