کد خبر 1594571
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶
عکس اکران در چین

کمدی مراحل خودش را دارد. سینمای ایران این‌طور که پیش می‌رود کمدی تسخیرش می‌کند و اتفاقات خوبی را برایش رقم نمی‌زند.

به گزارش مشرق، اصغر سمسارزاده درباره شرایط سینمای کمدی گفت: در سینمای کمدی، باید موقعیت به وجود بیاید. کمدی این گونه نیست که سر کسی را کلاه بگذاریم یا کسی را دست بیندازیم و به این وسیله بقیه را بخندانیم.

وی ادامه داد: سینما باید روال خود را طی کند؛ مانند سینمای کمدی جهان. سینمای کمدی در جهان این‌گونه نیست. سینما کمدی چاپلین این گونه است؟ یا سینمای ژاک تاکین و فرناندز؟ کمدی مراحل خودش را دارد. سینمای ایران این‌طور که پیش می‌رود کمدی تسخیرش می‌کند و اتفاقات خوبی را برایش رقم نمی‌زند.

این بازیگر درباره فعالیت‌های فعلی خودش گفت: یکی از کارهای من خروج ممنوع است که تولید شبکه ۳ سیماست و آقای لفافیان کارگردان آن است. عوامل تولید در حال شهرک‌سازی برای این سریال هستند. یکی دیگر از کارهایم برای روبیکاست که از پلتفرم‌ها پخش خواهد شد. این سریال کمدی سنگین و خوبی است.

سمسارزاده درباره این اثر توضیح داد: در این فیلم نقش پدری را دارم که از دنیا رفته اما با بچه خود همراه است. از نقش خوشم آمد چراکه نشان می‌داد مُرده‌ها، زنده‌ها را رها نمی‌کنند و این جذابیت کمدی است.

بازیگر سریال خانه به دوش درباره اهمیت نقش مخاطب در ایجاد چنین شرایطی برای سینمای کمدی گفت: مخاطب دوست دارد خوش بگذارند و آنچه دلش می‌خواهد را بشنود. این اشتباه است؛ نباید هر آنچه مخاطب می‌خواهد را نشان دهیم. نباید فیلم را دست مخاطب بدهیم و او را اسیر گرفتاری‌های شخصی خودمان کنیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    0 0
    کل مملکت کمدی هست کجای کارید شماها؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس