کد خبر 1594740
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰

به گزارش مشرق، رضا نصری کارشناس سیاست خارجی در توئیتی نوشت:

اتحادیه اروپا در واکنش به استفاده ایران از حق ذاتی خود در توسل به «دفاع مشروع» تحریم‌ها علیه ایران را افزایش می‌دهد؛ اما علیرغم تعهد اعضای اتحادیه اروپا به «اقدام برای جلوگیری از نسل‌کشی» وفق کنوانسیون نسل‌کشی ۱۹۴۸ و برخلاف شرایط و ضوابط مندرج در ماده ۲ «قرارداد همکاری اتحادیه اروپا و اسرائیل»، هیچ اقدام محدودکننده‌ای در پاسخ به نسل‌کشی اسرائیل علیه آن اِعمال نکرده است.

اسرائیل زیر سایه امن اتحادیه اروپا

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    جنگ تمدنیه
  • DE ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    وقتی تنگه جبل الطارق و تنگه هرمز بروشون بسته و کشتی هاشون دونه دونه غرق بشن ، وقتی که نفت و گاز و بنزین دیگه صادر نشد ، اونوقت که قیمت ها در کشورهاشون مثل موشک صعود کرد اونوقت دیگه گله نکنند ها! شاید باید این اتفاق بیافته تا این کرو کورها شنوا و بینا بشن! بفهمن این شیوه های استعماری دیگه کارکرد نداره! اگر اونا از این اهرمهای فرسوده میخوان استفاده کنند، کشورهای نفتی خلیج فارس اهرمهایی دارند که اقتصاد دنیا رو شخم میزنه! در چنین وضعیتی باید برن نفت وگاز امریکا رو 100 برابر بخرن! همانطور که اروپا از کارشکنی گاز روسیه ضرر شدید کرده و کارخانجات بسیاری ورشکست شدن، اگر درآسیای شرقی بخواد از این اهرم های فرسوده استفاده کنه ، ضررهای شدیدتر اقتصادی دامن گیرش خواهد شد وامریکا بیشتر ازش سواری می گیره!
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 0
    نخود سیاه ؛ آمریکا و دوستان را ؛ رو سیاه کرد ـــ پهپادهای ایران عملیات فریب بود؛ ایران تمام رادارها و سامانه های پدافندی آمریکا و دوستان را فرستاد دنبال 99% نخود سیاه ؛ تا با خیال راحت ؛ موشکهایش بخورند به اهداف اسراییلی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس