کد خبر 1595090
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
عمان حمله ادعایی اسرائیل را محکوم کرد

وزارت امور خارجه عمان حمله ادعایی منتسب به رژیم اسرائیل در اصفهان را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت امور خارجه عمان به دنبال گزارش‌ها درباره رهگیری ۳ ریزپرنده در اصفهان در این خصوص بیانیه‌ای صادر کرد.

وزارت خارجه عمان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: «سلطنت عمان تداوم تنش‌ها در منطقه را دنبال می‌کند و حمله امروز صبح اسرائیل به اصفهان در جمهوری اسلامی ایران و همچنین تجاوزات نظامی مکرر اسرائیل در منطقه را محکوم و تقبیح می‌کند.»

منابع خبری، بامداد امروز، از شنیده شدن صدای چند انفجار در اصفهان خبر دادند. رسانه‌های غربی به دنبال انتشار این گزارش‌ها ادعا کردند این اقدام در پاسخ به عملیات ایران از سوی اسرائیل انجام شده است.

علی‌رغم آنکه رژیم اسرائیل به صورت رسمی هیچ بیانیه‌ای درباره این اقدام منتشر نکرده است؛ اما «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل در واکنش به این اقدام گفت: «مسخره است!»

حسین دلیریان سخنگوی سازمان فضایی ایران صبح امروز در حساب کاربری خود در شبکه ایکس در ارتباط با صدای انفجار در شهر اصفهان خبر داده بود ۳ ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت سرنگون شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 0
    سلطان جون یک بچه پرنده جزمی بود با این حال دم شما گرم.
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    0 0
    حمله‌ای رخ نداده که محکوم یا تحلیل شود. نه کسی پذیرفته، نه نشانه و رد موشکی وجود داشته، نه خرابی و آثاری دیده شده، نه تصویری وجود دارد. در حال حاضر در مورد هیچ صحبت می‌کنیم. هر وقت نشانه‌ای پدیدار شد بیش‌تر صحبت می‌کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس