کد خبر 1595386
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۳

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی امریکانا نوشت:

هزینه های کالج بزرگ‌ترین مانع تحصیل آمریکایی‌ها

نشریه اکسیوس گزارش داد در نظرسنجی انجام شده توسط گالوپ، ۷۵% آمریکایی‌ها مدرک لیسانس را بسیار ارزشمند و مهم می‌دانند اما با این حال موضوعات مالی عامل بازدارنده بسیاری از مردم برای ثبت‌نام در کالج‌ها شده است.

طبق این نظرسنجی، ۵۶% از کسانی که هرگز در دانشگاه‌ها ثبت نام نکرده‌اند یا یکبار ثبت‌نام کرده اما ادامه تحصیل نداده‌اند، مسائل مالی را برای ترک کالج بسیار مهم و تاثیرگذار می دانند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    1 3
    برای طبقات پایین میشه همچنان دولت هزینه بده اما طبقات حداقل سه دهک بالاتر خودشون هزیکه شو بدند اینا که یا بخش خصوصیند یا از ایران میرند .
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    5 1
    هزینه درمان ،تحصیل وانرژی در امریکاه بسیار بالاست 🙌
  • کلیم IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    45 3
    باید بیان از ما یاد بگیرن..... کارخانه صدور مدرک بدون تخصص..... اونروز داشتم میرفتم کوه.... ی مسیری بود دیگه فقط میشد با لندرور رفتش... دیدم یه ساختمان با محوطه خیلی شیک درس کردن شبیه مدرسه هستش.... ولی هیشکی توش نبود.... پرسیدم راننده گفتش دانشگاه ازاد هستش.... چن سال دانشجو گرفتن کسی نیومد الان به این حال و روز افتاده.... ازین نمونه ها در تقریبا 90 درصد شهرهای ایران هستش که با پول مردم بدبخت که با عرق جبین بدستش اوردن ساختنش... ولی به دلیل اینکه از ایده ساختش بگیر تا انتخاب محلش تا امکان سنجی میزان دانشجو آینده نگری و حتی طراحیش توسط مدرک بدستان کارخانه صدور مدرک انجام شده.... عملا تبدیل شده به کارخانه سوخت منابع مملکت.....
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      0 1
      درصدد چقدر شبیه درصدهای حرامزاده های حرامی هست عوضی منافق🤫👎

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس