کد خبر 1595711
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیکTV ویدئویی از دفاع جانانه تحلیلگر فلسطینی از ایران که به مذاق مجری و کارشناس شبکه اسرائیلی "I24" خوش نیامد منتشر کرد.

حسن مرهج، تحلیلگر سیاسی فلسطینی در واکنش به دروغ‌پراکنی تحلیلگر اسرائیلی:
شما تجاوز کردید و باید اعتراف کنید که تجاوز کردید، شما دکتر و استاد دانشگاه هستید سیاست درس می‌دهید اول شما به کنسولگری حمله کردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رهگذر IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    11 2
    اول انقلاب موقعی که انقلابیون به سفارت اسرائیل رفتند، هیچ کس و هیچ چیز آنحا نبود و قبلاً آنها ایران را در دوران بختیار ترک کرده بودند. اسنادش موجوده توی تاریخ و قابل انکار نیست. ایران هیچ وقت به کنسولگری اسرائیل حمله نکرد و این حرف ها دروغی بیش نیست.
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    2 1
    برفرض اصلا ما شروع کرده باشیم... خوب... حالا که چی؟... جرات داره یه غلط اضافه کنه تا نه اسم اسرائیل بلکه هیچ اثری از اسرائیل باقی نگذاریم... اصلا ما منتظریم... یالا... جرات دارید حرکت کنید تا با خاک یکسانش کنیم
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    1 0
    خیلی باحال بود چه گیس کشونی! ولی اگر می خواهیم غافلگیر نشویم باید مثل دشمن فکر کنیم ما اگر جای اسقاطیل بودیم و افکار عمومی جهان و .. علیه ما بود حتما کاری می کردیم که حواس مردم پرت شود و فضای چنین بحثهای داغی علیه ایران شود چگونه؟! داغ و جنجالی این روزهای ایران بی حجابی و انتخابات است خیلی هوشیار باشید لیدرهای سفارت گرد و .. را بازداشت نمایید... البسه و نیم تنه ها را از فروشگاهها جمع کنید یک راه تمیزش وضع جریمه و مالیات سنگین است باید چند برابر ارزش مغازه و اموال موجود در ان باشد و ممنوع الخروجی و...بطوریکه اصلا نصرفد فروش این آشغالهای لباس نما
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    0 0
    واقعا كه صهيونيست ها استاد حرافي هستند!...ايران اول به سفارت ما حمله كرد!..مگه شما در ايران سفارت داشتي؟...خوب شما با سفارت ايران چه كرديد؟... فقط لفاظي!...اگه بحث تاريخ و قانون بكنيد شما كه غاصب و اشغالگري كلا و به گواه همه قطعنامه هاي اجرا نشده سازمان ملل بزرگترين قانون شكن...فقط ببند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس