کد خبر 1596872
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵
فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه

ارتش رژیم صهیونیستی دو تیپ خود را از مرزهای شمالی سرزمین‌های اشغالی به نوار غزه فراخواند.

به گزارش مشرق، رژیم صهیونیستی به دلیل ماهیت اشغالگرانه خود همواره با چالش‌های جدی مواجه بوده است. اکنون جبهه‌های جنوبی سرزمین‌های اشغالی درگیر جنگ غزه، جبهه‌های شمالی درگیر منازعه با حزب الله لبنان، و جبهه‌های شرقی در کرانه باختری مشغول سرکوب فلسطینیان در کرانه باختری است. با این حال، ارتش این رژیم بر حسب نیاز برای انجام عملیات اقدام به جابه جایی نیروهای خود می‌کند.

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) ۲ تیپ رزمی را از مرزهای شمالی سرزمین‌های اشغالی برای انجام عملیات به نوار غزه فراخواند.

براساس بیانیه منتشر شده از سوی ارتش، تیپ دوم ذخیره لشکر ۱۴۶ و تیپ ۶۷۹ لشکر ۲۱۰ از مرزهای لبنان به غزه منتقل خواهند شد و در این باریکه مستقر می‌شوند.

هر تیپ پیاده ارتش رژیم صهیونیستی به طور متعارف از ۲ تا ۵ هزار نیروی نظامی تشکیل شده است.

در این بیانیه از ماهیت عملیات احتمالی این ۲ تیپ در غزه جزئیاتی ارائه نشده است، اما این انتقال پس از آن صورت می‌گیرد که مقامات صهیونیست تهدید به اجرایی کردن حمله زمینی به رفح، جنوبی‌ترین منطقه غزه کرده اند. اکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار آواره فلسطینی در این باریکه مستقر هستند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی استقرار ۴ گردان حماس در رفح بوده و تاکید دارد برای پیروزی قطعی در جنگ عملیات زمینی در رفح ضروری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • بختیاری IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    1 10
    از دو حالت خارج نیست 1.بلف هست و بقول کدخدای تروریست همانطور که غربگداهای ایران را ترساند و وادار به زانو زدن و تعظیم کرد (از زبان بلد بمبی نیویورکی بپرسید و پاچه خوار گلاسکویی) در حال معتبر سازی تهدید هستند تا شرایط مدنظر کودک کش ها با کمک خائنین عرب بر حماس تحمیل شود. 2. به امید خدا خوک صفتان بزدل کودک کش بدجوری برای رفتن به جهنم و شروع جنگ پایانی عجله دارند.البته دستپخت نتانیابو با پشت گرمی کدخدای تروریست برای جلوگیری از پایان حضور نحس خود در قدرت.!
    • ن IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      1 0
      دمت گرم خوشم اومد. ان شاالله همیشه پایدارباشید.
  • adrian DE ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    0 4
    به نظر میرسه هدف اسرائیل کار گذاشتن تجهیزات جاسوسی در سرتاسر غزه برای ترور‌های آتی‌ست.
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    0 2
    محور مقاومت باید اماده حمله زمینی به اسراییل شود چیزی که باعث خواهد شد اسراییل زمین گیر شود و امادگی حمله به رفحرا از دست بدهد .
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    0 1
    دو تا تیپ را ازاد کردن چون فشار در این مناطق بر انها کم شده و نفس کشیدن باید نفسشان را برید
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    0 1
    درسته که فلسطینیان شجاع هستند و در نهایت پیروز میشوند ولی عاقلانه این است که حماس فورا دست از جنگ بکشد و تسلیم شود تا از کشتار بیشتر مردم جلوگیری شود.حماس در حال نابودی است باید زودتر تسلیم شود شاید بعدها فرجی شد. و یا اینکه ایران خطر کند و فورا وارد جنگ شود آنوقت هرچند ایران خیلی آسیب می‌بیند ولی در نهایت اسراییل شکست خواهد خورد و در تمام افکار جهانی محکوم خ‌اهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس