کد خبر 1597113
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
کره شمالی چند پرتابه راکتی آزمایش کرد

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز -جمعه- گزارش کرد پیونگ یانگ سامانه‌های موشکی ۲۴۰ میلیمتری چند پرتابی را که در شرکت دفاعی جدیدش ساخته شده است، آزمایش کرد.

به گزارش مشرق، این آزمایش‌ها با هدف ارزیابی پارامترهای کلیدی این تجهیزات در ۲۵ آوریل انجام شد و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نیز در جریان این آزمایش‌ها حضور داشت.

به نقل از خبرگزاری تاس، خبرگزاری کره شمالی تاکید کرد این سامانه‌ها دارای فناوری‌های پیشرفته هستند و به تغییرات استراتژیک در روند تقویت نیروهای توپخانه کمک خواهند کرد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی ماه فوریه سال جاری میلادی گزارش داده بود آکادمی دفاع ملی این کشور یک مهمات جدید هدایت شونده ۲۴۰ میلیمتری طراحی کرده است.

سال گذشته میلادی، راکت‌اندازهای چندگانه ۶۰۰ میلیمتری وارد خدمت ارتش خلق کره شدند. به گفته پیونگ یانگ، از این موشک‌ها برای شلیک تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی استفاده می‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    1 2
    ملت برای این آقا پشیزی ارزش ندارد برای او مهم است که چند ژنرال و اطرافیانش و اربابانش اورا تشویق کنند ودست بزنند
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
      1 0
      منظورت مسئولین کرهٔ جنوبی بود یا ژاپن و لهستان اینا؟؟! چون جناب آقای کیم جونگ اون رهبر محترم جمهوری دموکراتیک خلق کره اربابی ندارن و تنها چیزی که براشون مهم هست حفاظت از مردم کره شمالی و حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور خودشه و خوب فهمیده که تنها راهش زدن کشیدهٔ نر و ماده و تودهنی به یانکی‌های گاوچرون تروریست همجنس باز آدمکش و اروپایی‌های نوکرشون هست و لا غیر، دم ایشون گرم!!!
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    1 0
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس