کد خبر 1597241
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه، در کانال تلگرامی خود نوشت:

حُنّاق!

۲۰۰ دانشگاه آمریکا به علاوه برخی داشگاه ها و شهر های بزرگ در فرانسه، انگلیس، ایتالیا، کانادا و استرالیا، شاهد بی سابقه ترین تظاهرات داشگاهیان و مردم علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است. در آمریکا ۵۵۰ دانشجو و ده ها استاد دانشگاه، مضروب و بازداشت شده اند.

در همین حال، BBC ، VOA، اینترنشنال، رادیو فردا و دیگر رسانه های زنجیره ای معاند، روی شان را سمت دیگری گرفته و سوژه های بی اهمیت دست دهم را چاق می کنند، تا به قیام بزرگ داشگاهیان غرب علیه جنایت مشترک اسرائیل و آمریکا نپردازند.

به تبع رسانه های زرد، سلبریتی های کارگزار غرب هم دچار لکنت زبان شده و نمی دانند چه واکنشی نشان بدهند؟

با شرمساری، به حقیقت سرکوب در غرب و رفتار منافقانه سیاستمداران اذعان کنند؟ اسرائیل را سرشکسته بزرگ تحولات هفت ماه اخیر معرفی کنند؟ اعتراضات را به نفوذ ایران نسبت بدهند و بگویند بسیج اساتید و دانشجویان در 200 داشگاه بزرگ غرب فعال شده؟ انگ یهود ستیزی بزنند؟ یا...!

هر چه هست، به نظر می رسد سکته مهیبی زده اند و به این سادگی، از حُنّاق پدید آمده رها نخواهند شد.

حُنّاق: بیماری تنفسی که سبب خفگی می شود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    10 1
    خادم ودایی وبقیه دلقکای پوپولیست نظری ندارن
    • یاشاسین اردبیل IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
      7 0
      این بوقچی های وطنفروش انشا الله سکته میزنن و به درک میرن
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      1 3
      شما به اندازه کافی صداتون کلفته نوبت به کس دیگه ای نمیرسه
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      0 0
      عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست .ــــ سنت الهی است: مستکبران تاریخ ؛ توسط ضعیفترین مخلوقات نابود شوند. نمرود که ادعای خدایی می نمود و می گفت انا احیی و امیت ؛ بوسیله کوچکترین موجود زنده شناخته شده آنزمان یعنی پشه ـــ و فرعون که عربده می زد انا ربکم الاعلی توسط شل ترین موجود دنیا یعنی آب ـــ آمریکا نیز توسط ضعیفترین کشورها (چه از لحاظ GDP ؛ چه از لحاظ نظامی و چه از لحاظ رسانه و تبلیغات) یعنی به قول روح الله: پابرهنگان زمان: غزه و یمن ـــ عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست .
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    3 4
    در عوض سلبریتی های کارگزار شرق هم دچار پرحرفی زبان شده و می دانند چه واکنشی نشان بدهند؟! آقای ایمانی یکم کمتر حرف بزن و بزار ببینیم کدوم دانشگاه شرقی به قیام بزرگ علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه دست زده اند؟ سعی کن متکلم وحده نباشی و یکم انصاف هم بد نیست.
    • FR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
      4 0
      منظورت روزنامه شرق ست دیگه ؟!شما ها هیچ منطقی بجز فرار تو زمین دوقطبی ندارید ؟
    • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      0 1
      اگر انصاف داشت که این همه هیاهو نمی کرد و می گذاشت بقیه هم حرف بزنند.
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    10 1
    زیبا کلام، حجاریان، عباس عبدی، قوچانی و دیگران باز خود را به ندیدن زده اند.
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      5 0
      عزیز چاقو دسته خودش را نمیره مخصوصا از نوع غربگدا
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    12 1
    غرب گداها چوب دو سر نجس شده اند
  • FR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    5 0
    انشالله که از این خناق جان سالم به در نبرند !
  • محمد IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    3 0
    به هر حال ظلم پایدار نیست. کاش فکری به حال این همه هجمه ی فرهنگی که توسط همین دولتهای غربی به طاهر مستاصل ، در سایه ی ضعف حکمرانی و ضعف در اراءه نسخه ی ناب اسلامی به به دانشگاهی ها و زنان و پسران و دختران جامعه تحمیل کرده اند بکنید که از نتایج واقعا تلخش بی بند و باری در پوشش و گفتار و اخلاقه.‌قطعا رشد تمدن اسلامی و انسانی ارتباطی به جغرافیا نداره .
  • سید فروزان CH ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    2 0
    رسانه های معاند و بوقچیهای اصلاح طلب و همزمان با این دو گروه ،سلبریتهای بیشرف بی غیرت ، مشکلشان آزادی تورج صالحی دلقک است و برداشتن قانون حجاب . از نظر این احمق‌ها حرکت دانشجویان و استادان در امریکا بر خلاف قوانین و پلیس حق مبارزه با آنها را دارد ، اما برای یک دلقک که هنوز از زندان پیامهای ضد امنیت مملکت و دعوت به مبارزه با ماموران و عزیزان نظامی را مذدور خواندن ، اشک تمساح میریزند و دمکراسی را در خطر ، حتی آن هادی چوپان بیسواد که کارش روزی چند ده کیلو گوشت و مرغ و پودر و ویتامین است تا با باسن برهنه برود روی صحنه ،شده منت گذار بر مملکت که سرباز وطن است و افتخار برای وطن آورده (در هیچ یک از مسابقات پرچم مقدس ایران را روی دوش خود یا در دست نداشته ، ) اکر هم برنده شده برای ارضای خودش بوده نه افتخار افرینی برای ایران
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    4 0
    این چوپان احمق که از توماج حمایت کرده نظری ندارد؟
  • صاد IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    1 0
    از۴۸ساعت گذشتخه. تتفریبا ساعتی دو دقیقه اینترنشنال میزدم ببینم چی میگه به شرفم ۴۸ ساعت باورکنید نخوابیدم و۴۸ بار زدم اینترنشنال دراین ۴۸ ساعت ...یک خبربود حکم اعدام توماج صالحی واعتراض مردم ایران درخارج ازکشور ..تمام این ۴۸ ساعت درباره همین یک خبربودبه حضرت عباس من جای اینها بودم ازتکرار یه خبر ونحلیلش تو ۴۸ ساعت دیوانه میشدم دیگه تحلیلی نداشت رس تحلیل این یه خبر را دراوردن..من جایزه صبراستراژیو سال بدلیل تکرا یک خبردرر۴۸ ساعت راباافتخار میدم به شبکه پپرافتخاروتروریستی اینتر اسراییل نشنال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس