کد خبر 1598108
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
رهبر - خامنه ای

جمعی از معلمان سراسر کشور ۱۲ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

به گزارش مشرق، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت ماه - با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم به طور پیوسته برگزار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    0 6
    من مشتاق شنیدن سخنان رهبرمعظم انقلاب در این دیدار هستم. خدا شاهده من از سخنرانی‌های رهبری لذت میبرم تمام سخنرانی های ایشان را در دیدارهای مختلف کامل از تلویزیون تماشا میکنم و با دقت گوش میدهم چقدر معظم له زیبا ، شیوا و دلنشین سخن میگویند. و نکته مهم دیگر هم این است که یک جوان یا یک فرد میانسال در مکانی پشت تریبون قرار میگیره تا یک سخنرانی ربع ساعته یا بیست دقیقه ای انجام بده چند بار از لیوان آبی که جلوی رویش هست می نوشد اما مقام معظم رهبری در این چند سال اخیر که هشتاد سالگی را پشت سر گذاشته اند در سخنرانی های خودشان که حداقل نیم ساعت و یا حدود یک ساعت طول میکشد حتی نیاز به قطره ای آب پیدا نمیکنند و خیلی واضح و رسا سخنرانی خودشان را ادامه می دهند این قدرت را خداوند به ایشان هدیه داشته و وجود این نعمت را به ما ، قدر این نعمت را بدانیم و برای سلامتی معظم له دعا کنیم.
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      0 0
      خداوندا سایه این شخص عزیز بر سر مردم و کشور ایران مستدام بدار. سید علی خامنه ای کسی است که بعدها در تاریخ ، به ما که دوران ایشان را درک کردیم غبطه خواهند خورد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس