آمریکا ۵ یگان نظامی اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داد

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که ۵ واحد (یگان) نظامی ارتش اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داده اما از انجام اقدامات تنبیهی علیه آنها خودداری کرده است.

به گزارش مشرق، ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه امریکا روز دوشنبه به وقت محلی به خبرنگاران گفت: «به این نتیجه رسیده‌ایم که ۵ واحد (یگان) نظامی اسرائیل در کرانه باختری مرتکب نقض قوانین بین‌المللی بشردوستانه شده‌اند.

این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد: ما در حال گفتگو با دولت اسرائیل در مورد این موضوع هستیم و همه تخلفات قبل از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ (عملیات طوفان الاقصی) رخ داده است.

او مدعی شد: اسرائیل اقدامات اصلاحی را در مورد ۴ واحد (یگان) انجام داد. با یک واحد رایزنی‌های مداوم با اسرائیلی‌ها انجام می‌شود و تصمیم آمریکا پس از تکمیل مذاکرات انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    0 0
    مسخره بازی است برای فریب اذهان عمومی جهان . آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و هلند و... محور شرارتی هستند که موجب کشتار چهل هزار انسان بیگناه و مجروح و معلول شدن یکصدهزار انسان دیگر هستند . جنایت محرم کردن دومیلیون نفر از آب و غذا و خانه . اتهام بعدی آنها است. مرگ بر سران آمریکا و همدستانش که حامی جنایتکاران صهیونیست هستند
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    حرافی حرافی
  • ج د ا IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    عجب؟ یعنی این یگانها جزوی از ارتش اسرائیل نیستند و جداگانه عمل میکنند؟ فرمانده ارتش و نتانیاهو نقشی در کشتار ندارند؟؟ حکومت تروریستی اسرائیل مشکلی ندارد فقط چند یگان عملیاتی مشکل دارند؟؟؟ عجب حرامزاده هایی هستند مقامات امریکایی... برای سرپوش گذاشتن بر خیانت های خودشان در حمایت همه جانبه و شراکت در کشتار مردم غزه.. اینجوری خودشان را تطهیر میکنند... نخیر شما خودتان هم شریک مستقیم در کشتار هستید و این محکوم کردن های صوری هم کمکی بهتون نمیکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس