مدیران برتر پخش، کامیونت F38 را گزینهای مطلوب برای توزیع کالا در شبکه مویرگی و شهرها دانستند. این گزاره حاصل مجموع نظرات مدیران برتر پخش ایران در حاشیه بازدید از غرفه محصولات بهمن در پنجمین نمایشگاه صنعت پخش ایران در کیش است. این نمایشگاه از 18 اردیبهشت 1403 آغاز و روز پنجشنبه 20 اردیبهشت با حضور دهها شرکت پخش و برخی خودروسازان تجاری پایان یافت.
گروه بهمن در این رویداد از جدیدترین محصول تجاری خود با نام F38 رونمایی کرد؛ این خودرو از خانواده فورس است که توانایی حمل خود و باری معادل 3.8 تن را دارد و مزایای این محصول مورد توجه مدیران پخش قرار گرفت.
فضای مناسب بار، قابلیت حمل حدود 2.5 تن بار، تجهیزات ایمنی و رفاه راننده، صندلی قابل تنظیم، مولتی مدیا و سیستم تهویه تنها بخشی از برتریهای رقابتی این محصول است کارشناسان بهمن دیزل در حاشیه این نمایشگاه تاکید کردند: فضای بار این محصول یک تکه و بدون پرتی طراحی شده و همچنین به دلیل حذف دماغه، حجم بیشتری به بار اختصاص پیدا کرده است. بنابراین این خودرو از نظر توانایی باربری، حجم بار و همینطور رفاه راننده نسبت به رقبای خود برتری دارد.
این محصول به دلیل سوخت بنزینی و توانایی بار 2.5 تن برای بسیاری از شبکههای توزیع شهری به صرفه است.
از دیگر اخبار جالب توجه این رویداد، وعده گروه بهمن در خصوص توسعه طرحهای فروش اعتباری بود. مدیران این شرکت در سمینار تشریحی برنامههای خود تایید کردند که این شرکت طرحهای فروش اعتباری خود را توسعه خواهد داد.
بر اساس شنیدهها قیمتگذاری این خودرو رقابتی خواهد بود؛ هرچند هنوز مدیران این شرکت اظهارنظر رسمی درباره قیمت این محصول نداشتهاند اما در صورتی که این خبرها صحت داشته باشد، بازار از این محصول استقبال خواهد کرد.
گروه بهمن علاوه بر فورس F38 با ون باری اینرودز یخچال دار، امپاور BD300 و فورس 6 و ۱۲ تن حضور پیدا کرد.