نظامیان اسرائیلی در کمین «طوباس» گرفتار شدند

همزمان با حمله ور شدن نظامیان صهیونیست به شهرهای مختلف کرانه باختری، نیروهای مقاومت فلسطین برای هدف قرار دادن این متجاوزان وارد عمل شدند.

به گزارش مشرق، شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که نظامیان صهیونیست در نزدیکی تقاطع منطقه طمون در جنوب شهر طوباس هدف گلوله نیروهای مقاومت فلسطین قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت فلسطین یک بولدوزر نظامیان صهیونیست را که از آن برای تخریب خانه‌ها و جاده‌های مناطق فلسطینی نشین استفاده می‌شود منفجر کردند.

گردان‌های قدس نیز اعلام کرد که رزمندگان وابسته به این گردان‌ها موفق شدند نظامیان صهیونیست را در کمین خود گرفتار کرده و آنها را با نارنجک و گلوله هدف قرار دهند.

علاوه بر کرانه باختری، رزمندگان فلسطینی در نوار غزه نیز نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند به طوری که گردان‌های الاقصی روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد: رزمندگان ما نبرد سنگینی با نظامیان صهیونیست داشتند و همچنین موفق به هدف قرار دادن یک جنگ افزار اشغالگران با آر پی جی در محور خیابان العجارمه در اردوگاه جبالیا در شمال غزه شدند.

همچنین گردان‌های قسام و قدس از عملیات مشترکی خبر دادند که طی آن یک تانک مرکاوا را با موشک ضدزره و بمب‌های العمل الفدائی در مرکز اردوگاه جبالیا در شمال غزه هدف قرار دادند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس